Ja dat wel, maar altijd wel met een langere tijd ertussen...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
heb je wel een 'normale' menstruatie gehad eigenlijk?
* GotC hoopt op een zichtbaar streepje voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef lollypops het volgende:
@ GotC Enjoy the club!![]()
@ Ymme: ik duim voor je!!![]()
Hier is het nog steeds wachten, wachten en nog eens wachten op de beruchte dag dat dekomen mag ... Eigenlijk dat liever ook niet maar dan wel een tweede streepke (maar helaas die blijf ook onzichtbaar)! Op dit moment zit ik op dag 39
Jep, dit is mijn eerste cyclus nadat ik mijn koperspiraaltje heb verwijderd op 8 oktober. Voor zover ik weet heeft een koperhoudend spiraaltje toch geen invloed op je cyclus?! Of heeft iemand hier misschien iets anders ervaren, er over gehoord of gelezen?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Susie het volgende:
@lollypops; was dit je eerste cyclus? Duurt in ieder geval wel lang ja.
M'n laatste menstruatie was inderdaad een echte, bij controle bij de Gyn kreeg ik te horen dat ik ( helemaal onverwachts ) net 1-2 dagen ervoor een eisprong had gehadquote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
Klumsy, hoe was je laatste menstruatie? Was dat een echte, dus zo een als je normaal hebt?
ovulatietesten slaan ook positief uit bij zwangerschap Is het antwoord ja, dan zit je waarschijnlijk tegen eisprong en dan is dit een logische uitslag (voor zover ik er verstand van heb)
Ja daar heb je wel gelijk in...quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zou wel mooi zijn klumsy!
Ik zou thuis alvast testen, veel gezelliger als het raak blijkt te zijnen meer privé voor als het niet raak lijkt te zijn.
En poookie, spannend hoor, zeker als je ook nog geen tekenen van menstruatie hebt!
Mag van mijn vriend pas woensdag testen, als er dan nog niks is doorgebroken......quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:43 schreef klumsy het volgende:
@ Poookie, waneer ga je testen, weet je dat al?
*weer verder duimen gaat
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in...
denk dat mijn NOD rond 2 december zal zijn, dus dan zou ik mooi het weekend kunnen testen
vind het helemaal spannend... en snap echt niks van mijn lichaam, maar nadat ik ben begonnen met het skippen van zoveel mogelijk koolhydraten in m'n eten, had ik binnen 2 weken een eisprong en nu dus weer... begin bijna te denken dat het daar door komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduldig zijn is moeilijk![]()
Dat was bij mij ook. Jaar geen / onregelmatige eisprong (geen pco overigens), via diëtiste kh arm dieet en maand later had ik 'n eisprong en na 4 maanden was ik zwangerquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef klumsy het volgende:
[..]
en snap echt niks van mijn lichaam, maar nadat ik ben begonnen met het skippen van zoveel mogelijk koolhydraten in m'n eten, had ik binnen 2 weken een eisprong en nu dus weer... begin bijna te denken dat het daar door komt[/sub]
Ja ik dacht dat ik ongesteld was geworden, woensdag al geloof ik, maar inmiddels is er nog niks!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Thistleweed het volgende:
Ik hoop het heel erg voor je LB. Ik ben eventjes in de war, je schreef eerder dat je nieuwe NOD op 15 december was toch?
Spannend!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik ongesteld was geworden, woensdag al geloof ik, maar inmiddels is er nog niks!
Dus inmiddels hoop ik op iets anders
Wat spannend! Wanneer ga je testen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik ongesteld was geworden, woensdag al geloof ik, maar inmiddels is er nog niks!
Dus inmiddels hoop ik op iets anders
In principe krijg je altijd in je stopweek een soort van ongesteldheid dus ik verwacht dat het dat zal zijn. Jouw lichaam weet nog niet of je daarna weer met de pil gaat beginnen of niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 06:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat spannend! Wanneer ga je testen?
Nou, ben nu 4 dagen gestopt met de pil, en had vanmorgen ineens bruinig (bloed)verlies? En ineens krampen in m'n onderbuik, kon niet meer praten oid erdoor. Zou ik nu al ongesteld worden? Hmmm...
Ja het is gewoon nog een stopweekbloeding. Als alles goed op gang komt word je na ong. 28 dagen 'echt' ongesteld (ik weet niet hoe lang je cyclus zonder pil is). Het kan ook eerder of (veel) later komen. Dat is even afwachten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
In principe krijg je altijd in je stopweek een soort van ongesteldheid dus ik verwacht dat het dat zal zijn. Jouw lichaam weet nog niet of je daarna weer met de pil gaat beginnen of niet..
Ja heb inderdaad PCOSquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef mijsje het volgende:
maar Klumsy heeft toch wél PCOS? dat wist ze toch al? dus inderdaad niet vreemd gedacht Aventura...
Dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
In principe krijg je altijd in je stopweek een soort van ongesteldheid dus ik verwacht dat het dat zal zijn. Jouw lichaam weet nog niet of je daarna weer met de pil gaat beginnen of niet..
Ik weet t ook nog niet, beetje gokken iig dus voor volgende maandquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja het is gewoon nog een stopweekbloeding. Als alles goed op gang komt word je na ong. 28 dagen 'echt' ongesteld (ik weet niet hoe lang je cyclus zonder pil is). Het kan ook eerder of (veel) later komen. Dat is even afwachten.
Ik denk ook dat dat verband er is. Zeker met PCOS, aangezien er ook een link is met diabetes 2.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:14 schreef Aventura het volgende:
Bedoel hier niet mee dat Klumsy dit zou hebben, maar het lijkt er op dat er een verband is tussen voeding en vruchtbaarheid. Vooral suikers en bewerkte voeding zijn boosdoeners.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Damn...... toch nog
Bedankt voor het duimen dames maar het heeft niet geholpen.....
Laat 15 december dus maar staan
Uhmm, SHE-dieet? Vertel eens?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat verband er is. Zeker met PCOS, aangezien er ook een link is met diabetes 2.
Ik was begonnen met het SHE-dieet, gewoon omdat ik wat kilo's kwijt wilde van al die jaren hormonen slikken. Een aantal weken later en een kilo of 6 minder, had ik ineens met clomid niet 1 moeilijk bevochten follikel, maar 6En die cyclus ben ik spontaan zwanger geworden. Dus ik geloof er zelf zeker wel in, ook dat overgewicht problemen kan veroorzaken of in stand houden.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Damn...... toch nog
Bedankt voor het duimen dames maar het heeft niet geholpen.....
Laat 15 december dus maar staan
* Susie laat er even een rekenmethode op los; wanneer mevr_mus vandaag positief getest heeft, en 2 dagen voor haar haar NOD heeft, dan heeft Susie overmorgen haar eisprong, want haar NOD is 2 dagen laterquote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jeeeej, ik had zojuist een positieve ovulatietestEn dat nadat ik gezworen had nooit meer van die dingen te kopen omdat ik er enorm veel stress van krijg
Ik vind dit soort testen reuze interessant, maar ik werd er de afgelopen dagen vooral heel onzeker van ("nog steeds geen tweede streep, straks blijk ik geen eisprong te hebben" --> google aanzwengelt --> nog meer stress
)
Maar nu ben ik wel blij dat ik de laatste test in het pakje niet in de prullenbak heb gegooid
quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef Susie het volgende:
[..]
* Susie laat er even een rekenmethode op los; wanneer mevr_mus vandaag positief getest heeft, en 2 dagen voor haar haar NOD heeft, dan heeft Susie overmorgen haar eisprong, want haar NOD is 2 dagen later![]()
Dat zou lachen zijn, ga toch opletten of ik "dingen" vol dinsdag![]()
Geen idee of we qua cyclus hetzelfde zitten, maar vond het wel grappig dat mijn NOD twee dagen later is, dus wie weet... En wat betreft dat gevoel... geen pijl op te trekken! We sexen gewoon lekker de hele periode door!quote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:
[..]
dit zou kloppen als jullie precies dezelfde cyclus hebben, en dus een altijd even lange cyclus hebben...
verder wel gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor...
quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen idee of we qua cyclus hetzelfde zitten, maar vond het wel grappig dat mijn NOD twee dagen later is, dus wie weet... En wat betreft dat gevoel... geen pijl op te trekken! We sexen gewoon lekker de hele periode door!
Ik heb gewoon precies hetzelfde als jij! Ik ben benieuwd of er bij jou wat uitkomt bij de gyn. Ik heb vandaag getest en die was negatief, heb een flinke baaldag gehad. De eerste keer was ik in 4 maanden zwanger, en de tweede keer in 1x. het is wel geen garantie op succes maar toch vind ik het vreemd dat we nu al eventjes bezig zijn. Ik heb voor mezelf besloten dat als ik in Maart nog niet zwanger ben ik naar de gynacoloog ga.quote:Op zondag 21 november 2010 10:04 schreef klumsy het volgende:
Ik heb trouwens net als vorige maand sinds m'n eisprong weer allemaal "klachten".
Heb last van m'n onderrug, bijna de hele dag krampen( soort van zeurderig gevoel) en met vlagen misselijk....
Hoop eigenlijk niet dat als het niet raak is, ik dit elke keer ga hebben, want om nou vanaf m'n eisprong 2 weken klachten te hebben, daarna een week ongesteld te zijn ( ook niet zonder klachten) en dan "maar" 1 week nergens last van te hebben lijkt me ook niet echt top.
Maargoed ik heb 6 december een afspraak bij de Gyn, dus als het niet raak is, zal ik haar eens vragen of daar wat tegen te doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat hoeft niet. Bij mij was het vruchtje maar 5 weken oud geworden en kwamen er ook grote stolsels mee. Je lichaam zet blijkbaar al heel wat in gang.quote:maar is dat niet een beetje kort dag voor zo'n grootte?
Ik weet het niet precies. In Mei 2009 was ik zwanger, dat ging in Juli mis en vanaf toen zijn we eigenlijk bezig. Dit jaar had ik dus in Juli een bbz. Af en toe stoppen we een maandje, dan kan ik even tot rust komen.quote:Op maandag 22 november 2010 08:48 schreef klumsy het volgende:
@ vrouwtje-theelepel, misschien te vroeg getest? je NOD is toch vandaag?
zal voor je duimen dat het alsnog raak isen je niet naar de Gyn. hoeft...
Hoe lang zijn jullie nu al bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |