Ja dat wel, maar altijd wel met een langere tijd ertussen...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
heb je wel een 'normale' menstruatie gehad eigenlijk?
* GotC hoopt op een zichtbaar streepje voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef lollypops het volgende:
@ GotC Enjoy the club!![]()
@ Ymme: ik duim voor je!!![]()
Hier is het nog steeds wachten, wachten en nog eens wachten op de beruchte dag dat dekomen mag ... Eigenlijk dat liever ook niet maar dan wel een tweede streepke (maar helaas die blijf ook onzichtbaar)! Op dit moment zit ik op dag 39
Jep, dit is mijn eerste cyclus nadat ik mijn koperspiraaltje heb verwijderd op 8 oktober. Voor zover ik weet heeft een koperhoudend spiraaltje toch geen invloed op je cyclus?! Of heeft iemand hier misschien iets anders ervaren, er over gehoord of gelezen?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:15 schreef Susie het volgende:
@lollypops; was dit je eerste cyclus? Duurt in ieder geval wel lang ja.
M'n laatste menstruatie was inderdaad een echte, bij controle bij de Gyn kreeg ik te horen dat ik ( helemaal onverwachts ) net 1-2 dagen ervoor een eisprong had gehadquote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
Klumsy, hoe was je laatste menstruatie? Was dat een echte, dus zo een als je normaal hebt?
ovulatietesten slaan ook positief uit bij zwangerschap Is het antwoord ja, dan zit je waarschijnlijk tegen eisprong en dan is dit een logische uitslag (voor zover ik er verstand van heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |