quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ostrava is op OV gebied anders heel vooruitstrevendquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Duvel het volgende:
Wat is dat voor een lekker gammel ding?
Best welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
eigenlijk ben ik best een hypocriete lul he, SD en Anne?
't Is een Tatra KT8 geloof ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ostrava is op OV gebied anders heel vooruitstrevendrijden ook heel veel Tedom bussen rond bijvoorbeeld
Maar dit is een wat oudere tram inderdaad
Heb geen onderdelen voor deze deuren liggen in mijn magazijntje gok ik
Ik heb ook een Tatra trein op de fotoquote:
Neehoor, dat wisten jullie nog niet.quote:
Ja, het was een Tatra of een Skoda, en de eerste won.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Skoda is/was ook een heel grote tramfabriek toch?
Hoe weet jij nou wat wij wetenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, dat wisten jullie nog niet.
Ze wisten wel al dat ik een hypocriete lul ben hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, dat wisten jullie nog niet.
Je bent te lekker, Poekiewoekiequote:Op donderdag 11 november 2010 22:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, het was een Tatra of een Skoda, en de eerste won.
ik wist dat het domweg onmogelijk was om dat te weten aangezien ik het zelf nog maar en paar minuten weet.quote:
Ja, maar ik ben jij niet. Gelukkig.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
ik wist dat het domweg onmogelijk was om dat te weten aangezien ik het zelf nog maar en paar minuten weet.
Ieks.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent te lekker, Poekiewoekie
Jij kunt er snel voor glippen omdat je klein bent.quote:
Goed te doenquote:
Ander woord voor glippen is wippen. Dat laatste hoef ik dan eigenlijk niet te weten.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij kunt er snel voor glippen omdat je klein bent.
Mooi woord, glippen.
Zal ik jou eens even lekker glippen?![]()
Heb je vandaag nog geglipt?![]()
Ik zag je moeder gister toen ze aan het glippen was
Er ook al een smart met een 'Busa blokquote:
Als je geen werk hebt ben je sjaggo, als je wel werkt ook.. tijd voor pilletjes ??quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Zo, werd f sjaggo, stond na 15u werken gewoon lekker net voor 22u bij Nijmegen in de file
Ik werd sjaggo van de file, nouja, de korte nacht, lange dag en gat in mn hand helpen ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je geen werk hebt ben je sjaggo, als je wel werkt ook.. tijd voor pilletjes ??
Ik heb de laatste 2 topics het volg topic knopje gebruiktquote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Alfisti vind het een kut OP
Barcaconia wil een tvp zetten omdat hij niks te melden heeft
Lipje drinkt koffie
Anne post rond een uur of zes hoeveel minuten ze zich heeft verslapen
Zo, hebben we dat ook weer gehad, door naar 1507!
Heb je de Jeep al eens?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 topics het volg topic knopje gebruikt
Dan had ik het wel gemeld.quote:
Ding staat nu, wat, anderhalve maand ergens? Wat is het probleem danquote:
1 maand en een paar losse dagen. Probleem is de belastingdienst die moeilijk doet met BTW en BPM aangifte. In de eerste week december moet het opgelost zijn. Ik hoop eerder.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding staat nu, wat, anderhalve maand ergens? Wat is het probleem dan
Sinterklaas cadeautjequote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
1 maand en een paar losse dagen. Probleem is de belastingdienst die moeilijk doet met BTW en BPM aangifte. In de eerste week december moet het opgelost zijn. Ik hoop eerder.
Zou een mooi cadeautje zijn. Zo'n auto in de haven hebben staan is geen lekkere gedachten kan ik je eerlijk zeggen...quote:
Kan ik me voorstellen, is het duidelijk wie er verantwoordelijk is als er schade oid ontstaat?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou een mooi cadeautje zijn. Zo'n auto in de haven hebben staan is geen lekkere gedachten kan ik je eerlijk zeggen...
Ik heb een goede verzekering voor dat ding, dus dat is geen probleem gelukkig. Het is vooral het feit dat ik nu geen (rijdende) auto heb en telkens iets moet lenen...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, is het duidelijk wie er verantwoordelijk is als er schade oid ontstaat?
Ook niet fijn, maar wordt je wel vrolijk van zo'n rijdende draaikolk?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een goede verzekering voor dat ding, dus dat is geen probleem gelukkig. Het is vooral het feit dat ik nu geen (rijdende) auto heb en telkens iets moet lenen...
Dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet fijn, maar wordt je wel vrolijk van zo'n rijdende draaikolk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Hoi! Niet verslapen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje drinkt koffie
Mogguh. Goed, vroeg opstaan, weinig tijd, daarom zie je me nooit meer hier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe job tot nu toe Barca ?
Dan hoef je het nog niet te combineren.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
. Het staat gewoon in je ondertitel en sig. Niet zeuren, poekiewoekie
.
LOOK JIM, ITS AMAAAAAAAZING !!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:30 schreef Case-florida het volgende:
Barcaconia ;
een frikandellen recept dat niet naar gefrituurde gehaktbal smaakt !!
het recept van mijn frikandellen die ik zelf maak hier in Florida USA, de smaak is heel erg dicht bij de fabrieks frikandellen die we in Nederland hebben,
Het maken is echt niet zo moeilijk hoor:-))
Recept;
500 gram runder gehakt
250 gram kippen gehakt
2 eieren
5 eetlepels ketjap manis
2 eetlepels zout
5 of 6 eetlepels paneermeel
2 grote uien
HET kruidenmengsel !!
3 theelepels zwarte peper
2 theelepels komijnpoeder
1 theelepel korianderpoeder
1/2 theelepel kruidnagelpoeder
2 theelepels geel mosterdpoeder
1/4 theelepel nootmuskaatpoeder
1/2 theelepel cayennepeper
theelepel niet een te kleine nemen !!
Voor het makel en mengen van alle ingredienten gebruik ik een keukenmachine die alles tot een "prut", "patee" ONHERKENBARE massa draait!
Doe de runder gehakt en kippen gehakt, eieren, paneermeel, uien (fijn gemaakt), ketjap, zout en HET kruidenmengsel, ALLES dus, !! in de keukenmachine en laat het op hoge snelheid tot een "onherkenbare" massa draaien (dit duurt even) .
Dan het "moeilijkste" he, lannge ronde frikandellen maken/draaien. :-))
Ik doe het zo;
ik heb PVC buisjes op lengte afgezaagt (20 cm) met een buis binnen diameter van +/- 25 milimeter ( 1 inch.), de buisjes vul ik met het ONHERKENBARE massa, ( meestal neem ik het buisje in mijn hand en druk het buisje steeds naar beneden in de massa en daarmee vul ik het buisje zonder luchtbellen), als alle buisjes gevuld zijn gaan ze ongeveer 8 min. in kokend water,
na die 8 min. uit het water halen even wat aflaten koelen , dan duw je heel eenvoudig de frikandellen uit het buisje, (kaars recht !!), en klaar zijn ze!!
nu kan je ze invriezen of direkt frituren.
veel plezier :-))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Volgende week een keertje wat vroeger naar je werk en dan de printer FF verstoppen ??quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef Anne het volgende:
Kutcollega's. Half uur lopen zoeken naar mijn printerpasje.
De printers zijn groter dan ik ben. Die krijg ik niet van hun plaats afquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgende week een keertje wat vroeger naar je werk en dan de printer FF verstoppen ??
Dan ff wat anders leuks verzinnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
De printers zijn groter dan ik ben. Die krijg ik niet van hun plaats af.
Mja.. eigenlijk was dit al een terugpakker, voor hun dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan ff wat anders leuks verzinnen
Jammer...! Bedankt voor het navragen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, geen velgen. Ze zijn alweer gereserveerd.
Geniaal, mijn held van de dag, helaas anderhalve maand te laat maar toch geniaal!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:30 schreef Case-florida het volgende:
Barcaconia ;
een frikandellen recept dat niet naar gefrituurde gehaktbal smaakt !!
het recept van mijn frikandellen die ik zelf maak hier in Florida USA, de smaak is heel erg dicht bij de fabrieks frikandellen die we in Nederland hebben,
Het maken is echt niet zo moeilijk hoor:-))
Recept;
500 gram runder gehakt
250 gram kippen gehakt
2 eieren
5 eetlepels ketjap manis
2 eetlepels zout
5 of 6 eetlepels paneermeel
2 grote uien
HET kruidenmengsel !!
3 theelepels zwarte peper
2 theelepels komijnpoeder
1 theelepel korianderpoeder
1/2 theelepel kruidnagelpoeder
2 theelepels geel mosterdpoeder
1/4 theelepel nootmuskaatpoeder
1/2 theelepel cayennepeper
theelepel niet een te kleine nemen !!
Voor het makel en mengen van alle ingredienten gebruik ik een keukenmachine die alles tot een "prut", "patee" ONHERKENBARE massa draait!
Doe de runder gehakt en kippen gehakt, eieren, paneermeel, uien (fijn gemaakt), ketjap, zout en HET kruidenmengsel, ALLES dus, !! in de keukenmachine en laat het op hoge snelheid tot een "onherkenbare" massa draaien (dit duurt even) .
Dan het "moeilijkste" he, lannge ronde frikandellen maken/draaien. :-))
Ik doe het zo;
ik heb PVC buisjes op lengte afgezaagt (20 cm) met een buis binnen diameter van +/- 25 milimeter ( 1 inch.), de buisjes vul ik met het ONHERKENBARE massa, ( meestal neem ik het buisje in mijn hand en druk het buisje steeds naar beneden in de massa en daarmee vul ik het buisje zonder luchtbellen), als alle buisjes gevuld zijn gaan ze ongeveer 8 min. in kokend water,
na die 8 min. uit het water halen even wat aflaten koelen , dan duw je heel eenvoudig de frikandellen uit het buisje, (kaars recht !!), en klaar zijn ze!!
nu kan je ze invriezen of direkt frituren.
veel plezier :-))
Belgisch Limburg woon ik nu.quote:
+1 in de PTA-SC trivia voor jouquote:
Ook voor jou is het weekend hoor.quote:
Nee, ik heb het veel te druk voor die onzin.quote:
Je laat je anaal penetreren door vrouwen met stekeltjeshaar en een voorbinddildo?quote:
Ik wil niet weten waar je dat soort dingen vandaan haalt, maar dat je het projecteert op anderen zegt veel over jouw zieke geestquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb het veel te druk voor die onzin.
[..]
Je laat je anaal penetreren door vrouwen met stekeltjeshaar en een voorbinddildo?
Je zegt net zelf dat je een homo met een hetero sexleven bent?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar je dat soort dingen vandaan haalt, maar dat je het projecteert op anderen zegt veel over jouw zieke geest
Ja, niet andersom zoals jij zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je een homo met een hetero sexleven bent?
1 - 0quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
De printers zijn groter dan ik ben. Die krijg ik niet van hun plaats af.
Ik moest lachenquote:
welke bloemenboer heeft je uitgenodigdquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Barcaconia het volgende:
Even ter informatie, morgen mag ik misschien met een R730 V8 gaan rijden
Demorit van mijn werk. Lijkt me wel geinig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef densmee het volgende:
[..]
welke bloemenboer heeft je uitgenodigd
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Barcaconia het volgende:
Even ter informatie, morgen mag ik misschien met een R730 V8 gaan rijden
Scherp !quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef densmee het volgende:
[..]
welke bloemenboer heeft je uitgenodigd
ik was shoppen bij de Makroquote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje drinkt koffie
quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:35 schreef Anne het volgende:
Ah zo, komt ie vandaag aan..
Nou, ik niet dus...
* Alfisti gaat iets veeeeel ergers doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:27 schreef lipje het volgende:
goedemorgen...![]()
en wie gaat zich vandaag verkleden
Veel plezier in het enge Zuid Holland.quote:
Geniet er van tesaamquote:
Daar ben ik volgende week weer gok ik zomaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Veel plezier in het enge Zuid Holland.
Bezoek ook eens Gouda, centrum van het groene hart!
Daar kom ik alleen als ik de pont nodig heb eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik volgende week weer gok ik zomaar![]()
Op doorreis naar Schoonhoven.
Een vriendin van me woont daar, goudsmid in de dop.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen als ik de pont nodig heb eigenlijk...
Van de Margriet ??quote:
Ja gaat lobbyen voor gouden BB hangertjes ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont daar, goudsmid in de dop.
Godver, is dat vandaag al ??quote:
Nee, de nieuwe Harry Potter bekijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja gaat lobbyen voor gouden BB hangertjes ??
Ik ben nergens lid van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ff serieus, ben je lid van autoweek of donald duck of zo? is allemaal Sanoma dacht ik,dus zullen ze het daar vandaan hebben.
We kunnen het uitstellenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godver, is dat vandaag al ??
Psies, en voor haar een mooie kans om te oefenenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe Harry Potter bekijken![]()
Alhoewel kraanmachinisten natuurlijk wel de BB doelgroep is, dus voor gouden hangertjes zou best een markt zijn.
Optiequote:
Geen optie meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Optie![]()
Audi's mogen niet meer van jou; iets met plagiaat.
Ze is al best goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies, en voor haar een mooie kans om te oefenen
Het schijnt, dat als je in je uppie een hele PTA SC volpost, dat je er eentje krijgt van de FOK!squote:Op zaterdag 13 november 2010 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen optie meer.
Ja, klopt. Maar ik moest ook ff de 4 halen om 'm wel te mogen posten.
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??quote:
Ow. Vannacht ff proberen. Moet jij wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het schijnt, dat als je in je uppie een hele PTA SC volpost, dat je er eentje krijgt van de FOK!s
Ik las kusjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??
Nee liefje, in de goudsmederij heet dat solderenquote:
Je houdt je soldeerbout in je broekquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee liefje, in de goudsmederij heet dat solderen
Het is een vriendin van Alex, wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Je houdt je soldeerbout in je broek.
Geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??
Ze heeft geen overgewichtquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een vriendin van Alex, wat denk je zelf ?
Foto's!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft geen overgewichtEcht een mooie meid
Dat zijn ze geen van allenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen ideeZe is niet goedkoop iig...
[..]
Ze heeft geen overgewichtEcht een mooie meid
Op de bekende sites niks te vinden ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Duvel het volgende:
Weet er nog iemand anders dan Anne een stel stalen velgen?
Staan op BB.quote:
Neem contact op met de goudsmedenschool in Shcoonhoven, wie weet kan het gratsi als projectje daar?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn ze geen van allenvraag eens voor de leut ?? het is in de buurt, en mijn ketting moet weer naar de dokter; anderhalf jaar geleden via een juwelier hier laten doen; kostte me 400¤ en dan had die prutser de helft nog overgeslagen
Het is wel de bedoeling dat het er een beetje uit komt te zien hequote:Op zaterdag 13 november 2010 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staan op BB.
[..]
Neem contact op met de goudsmedenschool in Shcoonhoven, wie weet kan het gratsi als projectje daar?
Bekende sites als MP? Nee, niet echt. Of ik moet beter zoeken, dat kan ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de bekende sites niks te vinden ??
En waarom slaap je als je onderweg kunt zijn deze kant op ??quote:
Slechte zaak, dat is de vorige keer dus niet goed gedaan ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:24 schreef Charged het volgende:
Pff..de rex moet overgespoten worden gvd...steeds meer blaasjes onder de blanke lak..
Onderdelenlijn geprobeerd ?? 4 stalen velgjes moet een makkie zijn om te vindenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bekende sites als MP? Nee, niet echt. Of ik moet beter zoeken, dat kan ook.
Ken ik niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onderdelenlijn geprobeerd ?? 4 stalen velgjes moet een makkie zijn om te vinden
Ik weet er alles van helaas, ik heb een rode Astra, vroeg poete ik me de blaren, maar sinds hij compleet is overgeblazen inclusief blanke lak hoeft het eigenlijk niet eens meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:01 schreef Charged het volgende:
Zit wel verschil in..om mee te beginnen zijn voor zoverre ik weet alle rode Honda's uit die bouwjaren gespoten met een unilak,gewoon rood and that's it..deze heeft blanke lak wat normaal is in die states..veel zon dus verkleuring met unilak,blanke lak voorkomt dat ..daarbij doet gewoon echt vermoeden dat de laatste "paintjob" in de states is gedaan gezien de papieren en de gesprekken met de laatste eigenaar.
De auto opzich heeft waarschijnlijk een aparte geschiedenis en ben daar nog wat mee bezig met uitzoeken.
Hartelycke danck! Ick had reedsch den Goegol ingezedt!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klik hier voor al uw onderdelen.
Lekker toch!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef BaraCuda het volgende:
En weer een hele zaterdag in de auto gezeten om een auto op te halen voor een vriend
Op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je dwars door Rotterdam moet
Je verkoop je woning nog sneller dan de 147quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
Er is al een openingbod gedaan op m'n appartementje![]()
De 147 staat niet te koop krengquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je verkoop je woning nog sneller dan de 147
Leuke bakquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef Fugie het volgende:
zo, vectra gaat de deur uit. Verplaats me nu in dit rode bakje:
[ afbeelding ]
het is lease, zodra er een lampje gaat branden ga ik wel naar de dealerquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuke bakWel oliepijl in de gaten houden
en dat meen ik serieus
Dan is het minder erg inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is lease, zodra er een lampje gaat branden ga ik wel naar de dealer
jeps, zon zuinige 1.3quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan is het minder erg inderdaadIs een Evo toch?
Heb ik ook naar gekeken ja, maar sinds m'n collega dat gezeik met olie heeft weet ik het nog niet zo netquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
jeps, zon zuinige 1.3![]()
maar er zit een stuk meer kracht in dan de vectra
Jammerquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 147 staat niet te koop kreng
blijft allemaal italiaans ehquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekeken ja, maar sinds m'n collega dat gezeik met olie heeft weet ik het nog niet zo net![]()
Ik heb dat nu al met een Alfa, en dat zuigt![]()
Maar qua looks is het zeker ok
Juist welquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je dwars door Rotterdam moet
Naaisquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef Fugie het volgende:
zo, vectra gaat de deur uit. Verplaats me nu in dit rode bakje:
[ afbeelding ]
Kewl klussie ook om te hijsen; continu doorhijsen en gáán met die banaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
15 verdiepingen Dit is nog eens snel bouwen
Je hebt hem niet per direkt in laten pakken ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef Alfisti het volgende:
Na enige tijd twijfelen tussen een 156 of een 406 Coupe van de week de knoop doorgehakt: er moest weer een Alfa 156 komen.
Vanmorgen naar Heerhugowaard geweest om deze 156 diesel uit 2002 te bekijken, laatste serie met de oude neus en het nieuw interieur. Ik had mij de rit kunnen besparen want zat na 3 minuten al weer in de auto op de weg terugDe binnenkant zag er netjes uit maar de buitenkant was een drama, auto was volgens mij gewassen met een schuurspons en had heel veel lak beschadigingen. Voorbumper zag er niet uit en was slecht gespoten ( schade? ), al met al niet wat ik zocht dus.
[ afbeelding ]
Ik had nog een tweede optie en dat was ook een 156, ook uit 2002 maar ditmaal in een 1.8 benzine versie. Deze 156 staat te koop bij Vireo Auto in Houten ( voorheen Sam van Lingen ) waar ik vanmiddag ook maar even ben geweest.
[ afbeelding ]
De 156 was helaas nergens te bekennen, verkopers trouwens ook niet maar in een hoek stond wel iets anders namelijk een eerder door mij afgeschreven model auto: een 406 Coupe
[ afbeelding ]
Ondanks dat deze buiten het budget was ben ik er even heerlijk in gaan zitten, alles knopjes onzedelijk betast en alle deuren en kofferklep opengedaan en uitgebreid rondom heen staan kwijlen en dralen. Wat een schitterende auto toch.............. interieur is wat saai maar de buitenkant compenseert dat ruimschoots![]()
Samenvattend: de 156 kan mij gestolen worden: ik wil een 406 Coupe
2.0 automaat op zo'n zware auto, is geen wenselijke combinatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt hem niet per direkt in laten pakken ??
Deze viel helaas buiten het budgetquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt hem niet per direkt in laten pakken ??
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist welJe moet alleen die TT het raam uit flikkeren en de weg weten
![]()
[..]
NaaisWat trapte je eruit ?? een Vec B of C ?
[..]
Kewl klussie ook om te hijsen; continu doorhijsen en gáán met die banaan![]()
Zit er nog redelijk degelijk uit ook, alleen vertellen ze natuurlijk niet dat alles prefab is he, het is gewoon een grote big boys legodoos
Vectra Aquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NaaisWat trapte je eruit ?? een Vec B of C ?
Ik heb er nog wel een paar voor je. Met stallingsbandjes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Duvel het volgende:
Weet er nog iemand anders dan Anne een stel stalen velgen?
En over een maand zetten ze het ergens anders neer ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Moet je de mensen die daar in de buurt woonden een weekje vakantie aanbieden, en dan hun reacties filmen als ze weer terugkomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Sow, dan ga je er wel ietsje op vooruitquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
Vectra A
Staat hier nog, maar morgen even leeghalen en foto schieten en dan op inet knallen. Ben ik eind van de week wel kwijt
Morgen ga ik naar Didam. Dat is niet in de buurt, maar je mag wel meerijden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Klinkt erg leuk!
Heb zin om morgen in de buurt ergens fotos te maken, maar nog geen idee wat en waar...
Tof! Maar ik blijf ff in de buurt. Ga denk ik ff Leeuwarden afstruinen of zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar Didam. Dat is niet in de buurt, maar je mag wel meerijden.
Ze wil niks; ik wil d'r wel een leeg dienblaadje brengen, maar dat schiet ook niet opquote:
En mondde het uit in hete sex?quote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ook leuk.
Wij hebben gisteravond/vannacht SingStar gespeeld.
datquote:
Wel een beetje, maar geluidsinstallatie in de vectra was toch een paar keer beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, dan ga je er wel ietsje op vooruit
Dat dus. En we hebben er ook geen hijgnummers bij, dus het werd Abel zingen en Guus Meeuwis. Als je daar hete seks bij kunt hebben heb je mijn zegen, maar niet mijn begrip.quote:
Ja, ze zocht jouw huis, maar is bij mij gestrand.. jammer voor jequote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef lipje het volgende:
middag
en Anne in de buurt... en ze is niet eens fout gereden?
Daar word je niet heet van iddquote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat dus. En we hebben er ook geen hijgnummers bij, dus het werd Abel zingen en Guus Meeuwis. Als je daar hete seks bij kunt hebben heb je mijn zegen, maar niet mijn begrip.
gelukkig voor jouquote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ze zocht jouw huis, maar is bij mij gestrand.. jammer voor je
Ze heeft een TT geleendquote:Op zondag 14 november 2010 14:17 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig voor jou![]()
Ik weet nog dat ze eens van Utrecht naar huis moet en via Rotterdam is gegaan
heeft ze ook het bij de auto behorende beroep aangenomen?quote:
Ik denk dat ze haar kappersskills nu op SD aan het oefenen is!quote:Op zondag 14 november 2010 14:46 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ze ook het bij de auto behorende beroep aangenomen?
heeft ie een braziliaans streepje gekregen?quote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar kappersskills nu op SD aan het oefenen is!
mental image, geen dankquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie een braziliaans streepje gekregen?
dat past wel bij de TTquote:
Behoorlijk jaquote:
Had ik van de week; drama, not gonna happen again :quote:
Winkel is wel open, máár ik zit met het probleem dat ik eerst nog veel anderen dingen moet doen van mezelf. Zoals schoonmakenquote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had ik van de week; drama, not gonna happen again :
Zoek FF een leuke buuf uit, misschien wil ze het wel meteen voor je zetten; koekje erbij..quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winkel is wel open, máár ik zit met het probleem dat ik eerst nog veel anderen dingen moet doen van mezelf. Zoals schoonmaken![]()
Straks maar ff bij de buren bietsen
Ik heb een hele leuke buufquote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek FF een leuke buuf uit, misschien wil ze het wel meteen voor je zetten; koekje erbij..
Geeft niks; je hebt niet overal hersens voor nodigquote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke buufmaar die is niet thuis, ik zal waarschijnlijk bij mn andere buuf langs moeten, die is zo stom als een koe
Tof !, allemaal bejaarde rallymobielen; feestje voor de oortjesquote:Op zondag 14 november 2010 17:16 schreef daNpy het volgende:
Foto's van de Rallye Köln - Ahrweiler:
http://danpy.autofans.nl/images/evenementen/2010/RKA2010/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto's tot bouwjaar 88.
Ook foto's gemaakt op de trackday op de Ring:
http://danpy.autofans.nl/images/evenementen/2010/DF_Ring/
W8 maar op de nieuwe OPquote:
ik heb blauwe auto's?quote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, best wel, zeker als je blauw bent
Dat keuren we ook goedquote:
Ze zit alweer veilig thuisquote:Op zondag 14 november 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig kan ze met een volle mond nog steeds typen.
Da's standaard bij jou toch ??quote:
Deze keer nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's standaard bij jou toch ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |