Geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??
Ze heeft geen overgewichtquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een vriendin van Alex, wat denk je zelf ?
Foto's!quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft geen overgewichtEcht een mooie meid
Dat zijn ze geen van allenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen ideeZe is niet goedkoop iig...
[..]
Ze heeft geen overgewichtEcht een mooie meid
Op de bekende sites niks te vinden ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Duvel het volgende:
Weet er nog iemand anders dan Anne een stel stalen velgen?
Staan op BB.quote:
Neem contact op met de goudsmedenschool in Shcoonhoven, wie weet kan het gratsi als projectje daar?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn ze geen van allenvraag eens voor de leut ?? het is in de buurt, en mijn ketting moet weer naar de dokter; anderhalf jaar geleden via een juwelier hier laten doen; kostte me 400¤ en dan had die prutser de helft nog overgeslagen
Het is wel de bedoeling dat het er een beetje uit komt te zien hequote:Op zaterdag 13 november 2010 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staan op BB.
[..]
Neem contact op met de goudsmedenschool in Shcoonhoven, wie weet kan het gratsi als projectje daar?
Bekende sites als MP? Nee, niet echt. Of ik moet beter zoeken, dat kan ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de bekende sites niks te vinden ??
En waarom slaap je als je onderweg kunt zijn deze kant op ??quote:
Slechte zaak, dat is de vorige keer dus niet goed gedaan ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:24 schreef Charged het volgende:
Pff..de rex moet overgespoten worden gvd...steeds meer blaasjes onder de blanke lak..
Onderdelenlijn geprobeerd ?? 4 stalen velgjes moet een makkie zijn om te vindenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bekende sites als MP? Nee, niet echt. Of ik moet beter zoeken, dat kan ook.
Ken ik niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onderdelenlijn geprobeerd ?? 4 stalen velgjes moet een makkie zijn om te vinden
Ik weet er alles van helaas, ik heb een rode Astra, vroeg poete ik me de blaren, maar sinds hij compleet is overgeblazen inclusief blanke lak hoeft het eigenlijk niet eens meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:01 schreef Charged het volgende:
Zit wel verschil in..om mee te beginnen zijn voor zoverre ik weet alle rode Honda's uit die bouwjaren gespoten met een unilak,gewoon rood and that's it..deze heeft blanke lak wat normaal is in die states..veel zon dus verkleuring met unilak,blanke lak voorkomt dat ..daarbij doet gewoon echt vermoeden dat de laatste "paintjob" in de states is gedaan gezien de papieren en de gesprekken met de laatste eigenaar.
De auto opzich heeft waarschijnlijk een aparte geschiedenis en ben daar nog wat mee bezig met uitzoeken.
Hartelycke danck! Ick had reedsch den Goegol ingezedt!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klik hier voor al uw onderdelen.
Lekker toch!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef BaraCuda het volgende:
En weer een hele zaterdag in de auto gezeten om een auto op te halen voor een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |