welke bloemenboer heeft je uitgenodigdquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Barcaconia het volgende:
Even ter informatie, morgen mag ik misschien met een R730 V8 gaan rijden
Demorit van mijn werk. Lijkt me wel geinig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef densmee het volgende:
[..]
welke bloemenboer heeft je uitgenodigd
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Barcaconia het volgende:
Even ter informatie, morgen mag ik misschien met een R730 V8 gaan rijden
Scherp !quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef densmee het volgende:
[..]
welke bloemenboer heeft je uitgenodigd
ik was shoppen bij de Makroquote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Alfisti vind het een kut OP
Barcaconia wil een tvp zetten omdat hij niks te melden heeft
Lipje drinkt koffie
Anne post rond een uur of zes hoeveel minuten ze zich heeft verslapen
Zo, hebben we dat ook weer gehad, door naar 1507!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:35 schreef Anne het volgende:
Ah zo, komt ie vandaag aan..
Nou, ik niet dus...
* Alfisti gaat iets veeeeel ergers doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:27 schreef lipje het volgende:
goedemorgen...![]()
en wie gaat zich vandaag verkleden
Veel plezier in het enge Zuid Holland.quote:
Geniet er van tesaamquote:
Daar ben ik volgende week weer gok ik zomaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Veel plezier in het enge Zuid Holland.
Bezoek ook eens Gouda, centrum van het groene hart!
Daar kom ik alleen als ik de pont nodig heb eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik volgende week weer gok ik zomaar![]()
Op doorreis naar Schoonhoven.
Een vriendin van me woont daar, goudsmid in de dop.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen als ik de pont nodig heb eigenlijk...
Van de Margriet ??quote:
Ja gaat lobbyen voor gouden BB hangertjes ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont daar, goudsmid in de dop.
Godver, is dat vandaag al ??quote:
Nee, de nieuwe Harry Potter bekijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja gaat lobbyen voor gouden BB hangertjes ??
Ik ben nergens lid van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ff serieus, ben je lid van autoweek of donald duck of zo? is allemaal Sanoma dacht ik,dus zullen ze het daar vandaan hebben.
We kunnen het uitstellenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godver, is dat vandaag al ??
Psies, en voor haar een mooie kans om te oefenenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe Harry Potter bekijken![]()
Alhoewel kraanmachinisten natuurlijk wel de BB doelgroep is, dus voor gouden hangertjes zou best een markt zijn.
Optiequote:
Geen optie meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Optie![]()
Audi's mogen niet meer van jou; iets met plagiaat.
Ze is al best goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies, en voor haar een mooie kans om te oefenen
Het schijnt, dat als je in je uppie een hele PTA SC volpost, dat je er eentje krijgt van de FOK!squote:Op zaterdag 13 november 2010 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen optie meer.
Ja, klopt. Maar ik moest ook ff de 4 halen om 'm wel te mogen posten.
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??quote:
Ow. Vannacht ff proberen. Moet jij wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het schijnt, dat als je in je uppie een hele PTA SC volpost, dat je er eentje krijgt van de FOK!s
Ik las kusjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??
Nee liefje, in de goudsmederij heet dat solderenquote:
Je houdt je soldeerbout in je broekquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee liefje, in de goudsmederij heet dat solderen
Het is een vriendin van Alex, wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Je houdt je soldeerbout in je broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |