Een vriendin van me woont daar, goudsmid in de dop.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen als ik de pont nodig heb eigenlijk...
Van de Margriet ??quote:
Ja gaat lobbyen voor gouden BB hangertjes ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendin van me woont daar, goudsmid in de dop.
Godver, is dat vandaag al ??quote:
Nee, de nieuwe Harry Potter bekijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja gaat lobbyen voor gouden BB hangertjes ??
Ik ben nergens lid van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ff serieus, ben je lid van autoweek of donald duck of zo? is allemaal Sanoma dacht ik,dus zullen ze het daar vandaan hebben.
We kunnen het uitstellenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godver, is dat vandaag al ??
Psies, en voor haar een mooie kans om te oefenenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe Harry Potter bekijken![]()
Alhoewel kraanmachinisten natuurlijk wel de BB doelgroep is, dus voor gouden hangertjes zou best een markt zijn.
Optiequote:
Geen optie meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Optie![]()
Audi's mogen niet meer van jou; iets met plagiaat.
Ze is al best goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies, en voor haar een mooie kans om te oefenen
Het schijnt, dat als je in je uppie een hele PTA SC volpost, dat je er eentje krijgt van de FOK!squote:Op zaterdag 13 november 2010 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen optie meer.
Ja, klopt. Maar ik moest ook ff de 4 halen om 'm wel te mogen posten.
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??quote:
Ow. Vannacht ff proberen. Moet jij wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het schijnt, dat als je in je uppie een hele PTA SC volpost, dat je er eentje krijgt van de FOK!s
Ik las kusjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm. doet ze aan 'klusjes' ??
Nee liefje, in de goudsmederij heet dat solderenquote:
Je houdt je soldeerbout in je broekquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee liefje, in de goudsmederij heet dat solderen
Het is een vriendin van Alex, wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Je houdt je soldeerbout in je broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |