Sow, dan ga je er wel ietsje op vooruitquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
Vectra A
Staat hier nog, maar morgen even leeghalen en foto schieten en dan op inet knallen. Ben ik eind van de week wel kwijt
Morgen ga ik naar Didam. Dat is niet in de buurt, maar je mag wel meerijden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Klinkt erg leuk!
Heb zin om morgen in de buurt ergens fotos te maken, maar nog geen idee wat en waar...
Tof! Maar ik blijf ff in de buurt. Ga denk ik ff Leeuwarden afstruinen of zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar Didam. Dat is niet in de buurt, maar je mag wel meerijden.
Ze wil niks; ik wil d'r wel een leeg dienblaadje brengen, maar dat schiet ook niet opquote:
En mondde het uit in hete sex?quote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ook leuk.
Wij hebben gisteravond/vannacht SingStar gespeeld.
datquote:
Wel een beetje, maar geluidsinstallatie in de vectra was toch een paar keer beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, dan ga je er wel ietsje op vooruit
Dat dus. En we hebben er ook geen hijgnummers bij, dus het werd Abel zingen en Guus Meeuwis. Als je daar hete seks bij kunt hebben heb je mijn zegen, maar niet mijn begrip.quote:
Ja, ze zocht jouw huis, maar is bij mij gestrand.. jammer voor jequote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef lipje het volgende:
middag
en Anne in de buurt... en ze is niet eens fout gereden?
Daar word je niet heet van iddquote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat dus. En we hebben er ook geen hijgnummers bij, dus het werd Abel zingen en Guus Meeuwis. Als je daar hete seks bij kunt hebben heb je mijn zegen, maar niet mijn begrip.
gelukkig voor jouquote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ze zocht jouw huis, maar is bij mij gestrand.. jammer voor je
Ze heeft een TT geleendquote:Op zondag 14 november 2010 14:17 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig voor jou![]()
Ik weet nog dat ze eens van Utrecht naar huis moet en via Rotterdam is gegaan
heeft ze ook het bij de auto behorende beroep aangenomen?quote:
Ik denk dat ze haar kappersskills nu op SD aan het oefenen is!quote:Op zondag 14 november 2010 14:46 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ze ook het bij de auto behorende beroep aangenomen?
heeft ie een braziliaans streepje gekregen?quote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar kappersskills nu op SD aan het oefenen is!
mental image, geen dankquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie een braziliaans streepje gekregen?
dat past wel bij de TTquote:
Behoorlijk jaquote:
Had ik van de week; drama, not gonna happen again :quote:
Winkel is wel open, máár ik zit met het probleem dat ik eerst nog veel anderen dingen moet doen van mezelf. Zoals schoonmakenquote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had ik van de week; drama, not gonna happen again :
Zoek FF een leuke buuf uit, misschien wil ze het wel meteen voor je zetten; koekje erbij..quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winkel is wel open, máár ik zit met het probleem dat ik eerst nog veel anderen dingen moet doen van mezelf. Zoals schoonmaken![]()
Straks maar ff bij de buren bietsen
Ik heb een hele leuke buufquote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek FF een leuke buuf uit, misschien wil ze het wel meteen voor je zetten; koekje erbij..
Geeft niks; je hebt niet overal hersens voor nodigquote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke buufmaar die is niet thuis, ik zal waarschijnlijk bij mn andere buuf langs moeten, die is zo stom als een koe
Tof !, allemaal bejaarde rallymobielen; feestje voor de oortjesquote:Op zondag 14 november 2010 17:16 schreef daNpy het volgende:
Foto's van de Rallye Köln - Ahrweiler:
http://danpy.autofans.nl/images/evenementen/2010/RKA2010/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto's tot bouwjaar 88.
Ook foto's gemaakt op de trackday op de Ring:
http://danpy.autofans.nl/images/evenementen/2010/DF_Ring/
W8 maar op de nieuwe OPquote:
ik heb blauwe auto's?quote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, best wel, zeker als je blauw bent
Dat keuren we ook goedquote:
Ze zit alweer veilig thuisquote:Op zondag 14 november 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig kan ze met een volle mond nog steeds typen.
Da's standaard bij jou toch ??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |