Ze wil niks; ik wil d'r wel een leeg dienblaadje brengen, maar dat schiet ook niet opquote:
En mondde het uit in hete sex?quote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ook leuk.
Wij hebben gisteravond/vannacht SingStar gespeeld.
datquote:
Wel een beetje, maar geluidsinstallatie in de vectra was toch een paar keer beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, dan ga je er wel ietsje op vooruit
Dat dus. En we hebben er ook geen hijgnummers bij, dus het werd Abel zingen en Guus Meeuwis. Als je daar hete seks bij kunt hebben heb je mijn zegen, maar niet mijn begrip.quote:
Ja, ze zocht jouw huis, maar is bij mij gestrand.. jammer voor jequote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef lipje het volgende:
middag
en Anne in de buurt... en ze is niet eens fout gereden?
Daar word je niet heet van iddquote:Op zondag 14 november 2010 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat dus. En we hebben er ook geen hijgnummers bij, dus het werd Abel zingen en Guus Meeuwis. Als je daar hete seks bij kunt hebben heb je mijn zegen, maar niet mijn begrip.
gelukkig voor jouquote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ze zocht jouw huis, maar is bij mij gestrand.. jammer voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |