Ze heeft een TT geleendquote:Op zondag 14 november 2010 14:17 schreef lipje het volgende:
[..]
gelukkig voor jou![]()
Ik weet nog dat ze eens van Utrecht naar huis moet en via Rotterdam is gegaan
heeft ze ook het bij de auto behorende beroep aangenomen?quote:
Ik denk dat ze haar kappersskills nu op SD aan het oefenen is!quote:Op zondag 14 november 2010 14:46 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ze ook het bij de auto behorende beroep aangenomen?
heeft ie een braziliaans streepje gekregen?quote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar kappersskills nu op SD aan het oefenen is!
mental image, geen dankquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie een braziliaans streepje gekregen?
dat past wel bij de TTquote:
Behoorlijk jaquote:
Had ik van de week; drama, not gonna happen again :quote:
Winkel is wel open, máár ik zit met het probleem dat ik eerst nog veel anderen dingen moet doen van mezelf. Zoals schoonmakenquote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had ik van de week; drama, not gonna happen again :
Zoek FF een leuke buuf uit, misschien wil ze het wel meteen voor je zetten; koekje erbij..quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winkel is wel open, máár ik zit met het probleem dat ik eerst nog veel anderen dingen moet doen van mezelf. Zoals schoonmaken![]()
Straks maar ff bij de buren bietsen
Ik heb een hele leuke buufquote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek FF een leuke buuf uit, misschien wil ze het wel meteen voor je zetten; koekje erbij..
Geeft niks; je hebt niet overal hersens voor nodigquote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke buufmaar die is niet thuis, ik zal waarschijnlijk bij mn andere buuf langs moeten, die is zo stom als een koe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |