Ik denk dat Annes gat op dit moment wordt dichtgemetseld....quote:
Ik wás nog wakkerquote:Op donderdag 11 november 2010 04:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog wakker of al wakker?!
Of is dit de eerste werkdag?? (waarvoor nog soort van feli, hoop voor je dat je morgen nog beter nieuws krijgt!)
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 11 november 2010 07:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk dat Annes gat op dit moment wordt dichtgemetseld....
Ze is kwijtquote:
Tof! iets leuks ??quote:
Jaquote:
Cool, da's nooit verkeerd; een stapje omhoogquote:Op donderdag 11 november 2010 12:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Jade baan van de persoon die me nu aanstuurt
wel bij zelfde bedrifj dus
Je bent fuking way to laaaaaaaatquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Anne het volgende:
Ik zie dat ik ben vergeten een post te plaatsen om 5:30. Excuses! Bij deze.
Ik las je berichtje op FBquote:
LOL, ik ookquote:
De gesleepte auto heeft een gekreukeld spatbord, losse bumper en een nog grotere hoek uit de motorkap. De koplamp was zowieso al afwezig. Ik heb een losse sierstrip. En we hebben nooit aan een sleepstang gedacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oepsjh, geen schade verder ?? kon je niet ergens een sleepstang roggelen? lijkt me wel de moeite als je zo'n afstand moet afleggen
Amateur klussertquote:Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef PeuRac het volgende:
ohja, ik zou dus van 7:15u tot 22u van huis zijn, maar moest ff naar de huisarts voor een dtp-prik (fijn die roestige spijkers![]()
) dus maar ff thuis lunchen dan
Valt nog alles mee dus; ik háát slepen zonder stang; voor een kort stukje met een goede chauffeur met 'sleep ervaring' kan het wel, maar 80 km met een auto zonder remmen op 5 meter achter me gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
De gesleepte auto heeft een gekreukeld spatbord, losse bumper en een nog grotere hoek uit de motorkap. De koplamp was zowieso al afwezig. Ik heb een losse sierstrip. En we hebben nooit aan een sleepstang gedacht.
Wist ikquote:
Geef hem maar zo'n pepermuntstaafjequote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Anne het volgende:
[..]
En het heeft honger [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Dan koelt ie af?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geef hem maar zo'n pepermuntstaafje
Nee, daar kan 'ie lekker op soppenquote:
hem/haar/hetquote:
`quote:Op donderdag 11 november 2010 17:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze. en ik ga mezelf niet de tuin inschoppen, gek. Je zegt het zelf:
[..]
En ik moet nu nog FF de deur uit richting stadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Whehe, als je in dit weer langer als een uur moet rijden, heb je een superpak als je droog aankomtquote:Op donderdag 11 november 2010 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
Collega van me moest vandaag op de motor terug naar huis![]()
Die had hij een week geleden meegenomen en heeft in de tussentijd ander vervoer gehad![]()
Met alleen een leren pak en zomerhandschoentjes![]()
Sterven is een mooie optie in dat geval
1927 belde...quote:
No guts, no glory !quote:Op donderdag 11 november 2010 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt nog alles mee dus; ik háát slepen zonder stang; voor een kort stukje met een goede chauffeur met 'sleep ervaring' kan het wel, maar 80 km met een auto zonder remmen op 5 meter achter me gaat hem niet worden
Sorry, ik doe meer dan de hele dag suffe filmpjes kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1927 belde...![]()
Maar wel een classic ja
Nee, je PC loopt vast bij de filmpjes die we postenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, ik doe meer dan de hele dag suffe filmpjes kijken.
nee flapdrol, ik heb een nieuwe pcquote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, je PC loopt vast bij de filmpjes die we posten
Ja, dus ? Het was toch mijn BX niet. En het ding ging toch gesloopt worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
No brains, no gekreukeld spatbord, losse bumper en een nog grotere hoek uit de motorkap.
ja dat had ik begrepenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee flapdrol, ik heb een nieuwe pc
Dominique Weesie belde, hij wil zijn filmpje terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1196881/4ca49129/jongeman.html
hijs een beetje boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |