Op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je dwars door Rotterdam moet
Je verkoop je woning nog sneller dan de 147quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
Er is al een openingbod gedaan op m'n appartementje![]()
De 147 staat niet te koop krengquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je verkoop je woning nog sneller dan de 147
Leuke bakquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef Fugie het volgende:
zo, vectra gaat de deur uit. Verplaats me nu in dit rode bakje:
[ afbeelding ]
het is lease, zodra er een lampje gaat branden ga ik wel naar de dealerquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuke bakWel oliepijl in de gaten houden
en dat meen ik serieus
Dan is het minder erg inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is lease, zodra er een lampje gaat branden ga ik wel naar de dealer
jeps, zon zuinige 1.3quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan is het minder erg inderdaadIs een Evo toch?
Heb ik ook naar gekeken ja, maar sinds m'n collega dat gezeik met olie heeft weet ik het nog niet zo netquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
jeps, zon zuinige 1.3![]()
maar er zit een stuk meer kracht in dan de vectra
Jammerquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 147 staat niet te koop kreng
blijft allemaal italiaans ehquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekeken ja, maar sinds m'n collega dat gezeik met olie heeft weet ik het nog niet zo net![]()
Ik heb dat nu al met een Alfa, en dat zuigt![]()
Maar qua looks is het zeker ok
Juist welquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet als je dwars door Rotterdam moet
Naaisquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef Fugie het volgende:
zo, vectra gaat de deur uit. Verplaats me nu in dit rode bakje:
[ afbeelding ]
Kewl klussie ook om te hijsen; continu doorhijsen en gáán met die banaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
15 verdiepingen Dit is nog eens snel bouwen
Je hebt hem niet per direkt in laten pakken ??quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef Alfisti het volgende:
Na enige tijd twijfelen tussen een 156 of een 406 Coupe van de week de knoop doorgehakt: er moest weer een Alfa 156 komen.
Vanmorgen naar Heerhugowaard geweest om deze 156 diesel uit 2002 te bekijken, laatste serie met de oude neus en het nieuw interieur. Ik had mij de rit kunnen besparen want zat na 3 minuten al weer in de auto op de weg terugDe binnenkant zag er netjes uit maar de buitenkant was een drama, auto was volgens mij gewassen met een schuurspons en had heel veel lak beschadigingen. Voorbumper zag er niet uit en was slecht gespoten ( schade? ), al met al niet wat ik zocht dus.
[ afbeelding ]
Ik had nog een tweede optie en dat was ook een 156, ook uit 2002 maar ditmaal in een 1.8 benzine versie. Deze 156 staat te koop bij Vireo Auto in Houten ( voorheen Sam van Lingen ) waar ik vanmiddag ook maar even ben geweest.
[ afbeelding ]
De 156 was helaas nergens te bekennen, verkopers trouwens ook niet maar in een hoek stond wel iets anders namelijk een eerder door mij afgeschreven model auto: een 406 Coupe
[ afbeelding ]
Ondanks dat deze buiten het budget was ben ik er even heerlijk in gaan zitten, alles knopjes onzedelijk betast en alle deuren en kofferklep opengedaan en uitgebreid rondom heen staan kwijlen en dralen. Wat een schitterende auto toch.............. interieur is wat saai maar de buitenkant compenseert dat ruimschoots![]()
Samenvattend: de 156 kan mij gestolen worden: ik wil een 406 Coupe
2.0 automaat op zo'n zware auto, is geen wenselijke combinatiequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt hem niet per direkt in laten pakken ??
Deze viel helaas buiten het budgetquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt hem niet per direkt in laten pakken ??
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist welJe moet alleen die TT het raam uit flikkeren en de weg weten
![]()
[..]
NaaisWat trapte je eruit ?? een Vec B of C ?
[..]
Kewl klussie ook om te hijsen; continu doorhijsen en gáán met die banaan![]()
Zit er nog redelijk degelijk uit ook, alleen vertellen ze natuurlijk niet dat alles prefab is he, het is gewoon een grote big boys legodoos
Vectra Aquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NaaisWat trapte je eruit ?? een Vec B of C ?
Ik heb er nog wel een paar voor je. Met stallingsbandjes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Duvel het volgende:
Weet er nog iemand anders dan Anne een stel stalen velgen?
En over een maand zetten ze het ergens anders neer ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Moet je de mensen die daar in de buurt woonden een weekje vakantie aanbieden, en dan hun reacties filmen als ze weer terugkomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |