In oktober 2011 jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Droomoord het volgende:
En dan gaan we binnenkort ook nog eens Halloween vieren zeker
Dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Droomoord het volgende:
En dan gaan we binnenkort ook nog eens Halloween vieren zeker
Tuurlijk wel, als je op een fatsoenlijke christelijke school zitquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
Terechte klacht. De helft van die kinders hebben geen idee wat Sint Maarten is en denken dat het alleen betekent dat je lang de deuren gaat om om snoep te bedelen.
BabeWatcher woont in een flatquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar woont TS dan? Bij mij is nog niemand aan de deur geweest.
Sint maarten
Nitrouz geeft snoep aan kinderen die niet alleen mogen lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Nitrouz het volgende:
Zonet een concert voor de deur om treurig van te worden, de moeder was alleen maar met het zoontje bezig dat zat te janken, terwijl het meisje zich schaamde voor haar broertje
Allebei een Twix
Saarbarbaar kan niet tegen veranderingquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Saarbarbaar het volgende:
Helemaal eens met TS, wat een baggertraditie is Sint Maarten
Ja wtf deed die moeder daar eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nitrouz geeft snoep aan kinderen die niet alleen mogen lopen
Hier gaan de kinderen zelfs bij de winkels langs. Een eigenaar van een winkel hier die een bekende van mij is zei dat hij 600 lolly's had lopen uitdelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Brawler het volgende:
Er kwamen hier al nooit zo veel kinderen, maar met dit weer komt er helemaal geen hond
De teller staat vooralsnog op nul, en ik denk niet dat daar nog verandering in komt.
Ja hier komen de moeders ook mee terwijl ze alleen deze degelijke dorpsstraat doorlopen. Als er een moeder bijstaat kijk ik haar vies aan en krijgen de kinderen niksquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja wtf deed die moeder daar eigenlijkIk ging altijd met mn klasgenootjes
Verandering?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saarbarbaar kan niet tegen verandering
Heel verwarrend vind je het dat je spontaan moet acten en de deur moet openenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Verandering?Ik dacht toch echt dat een traditie per definitie iets is wat al jaren aan de gang is
Een deur openen 'spontaan' vindenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heel verwarrend vind je het dat je spontaan moet acten en de deur moet openen
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef Confession het volgende:
Leuk om die sint maarten verhaaltjes te horen.....
vertellllll hier al je avontuurtjessss.
k vind het zo enig om te lezen !!![]()
PRachiggggg mensehhhhhh
Saarbarbaar heeft een internetpersoonlijkheidquote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Een deur openen 'spontaan' vindenAutist
Wie niet op Fok! ?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saarbarbaar heeft een internetpersoonlijkheid
Awh <3quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Sok. het volgende:
Hier is maar 1 iemand aan de deur geweest, een klein jongetje in z'n eentje, helemaal doorweekt van de regen en een kapotte lampion.
Best zielig
Dan geef je zo'n jongetje toch wat extra snoep?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Sok. het volgende:
Hier is maar 1 iemand aan de deur geweest, een klein jongetje in z'n eentje, helemaal doorweekt van de regen en een kapotte lampion.
Best zielig
Waarom mag ik niet klagen? Heel irritant als ik constant het geluid van de deurbel door de zevende van Haydn heen hoor tetteren.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef This-is-it het volgende:
Laat je deur dicht en klaag niet!
Ook gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan geef je zo'n jongetje toch wat extra snoep?
Hier (in Noord-Brabant) heb ik het ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Ketchupknul het volgende:
Of die poep is niet in Zeeland, of men durft deze ghetto niet in te komen. Hoe het ook zit, ik heb nergens last van.
Hahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
Daarbij komt nog dat tegenwoordig ook steeds meer kinderen met Halloween de straat op gaan voor Trick or Treat. Word ik dus geacht snoep in te slaan voor 31 oktober én 11 november. Dat gaat er bij mij niet in.
Vraag volgend jaar om een id.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Voor mijn dochtertje van vier is het leuk, we zijn samen vijf deuren langs geweest. Hier kreeg ik twee groepen van tien kinderen van een jaar op twaalf. Belachelijk, kinderen vanaf acht zouden niet meer mogen meedoen
Die hebben de meeste kinderen pas vanaf hun 14e dus wat heeft het voor zin?quote:
Ik vergeet het bijna elk jaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Adelante het volgende:
Iedereen snoep in huis voor morgen???
Hier viert niemand het. Het is dat ik dit topic zie anders had ik niet eens geweten dat het Sint Maarten was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Adelante het volgende:
Hier z'n 4 kinderen op een avond, maja bel uittrekken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier viert niemand het. Het is dat ik dit topic zie anders had ik niet eens geweten dat het Sint Maarten was.
Gewoon de deur niet opendoen en indien mogelijk de bel uitzetten.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
Nog meer mensen die het een achterlijk feest vinden?.
hermanquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hier z'n 4 kinderen op een avond, maja bel uittrekken.
Heeft niet zoveel zin op een industrieterrein aan de rand van de stadquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Adelante het volgende:
Als die kinderen de deuren langs willen gaan moeten ze dat zelf weten, en als mensen ze daarom snoep willen geven ook. Verwachten dat iedereen dus maar mee gaat doen aan die onzin is flauwekul. Als ze vervolgens met eieren gaan gooien, of wat dan ook doen naar iemand die niet de behoefte heeft om mee te doen moeten die kids een knal op hun muil krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Mensen die zeuren over wat die kinderen hebben?
Tip: Maak een bordje met ''opgekankankerd met je sintmaarten''.
En sla doekjes in voor de eieren op je raam..
Pfff, echt als dit geen troll is ben je echt een egoistische zielige oude misgunner.
Komop alsof er 500 kinderen komen.. Je hebt toch wel een snoepje of 10 cent voor die kids. Maar expres niet open gaan doen, of sjagreinig gaan doen.. dan verdien je eigeel op je vensterbank.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef cricket het volgende:
[..]
Als die kinderen de deuren langs willen gaan moeten ze dat zelf weten, en als mensen ze daarom snoep willen geven ook. Verwachten dat iedereen dus maar mee gaat doen aan die onzin is flauwekul. Als ze vervolgens met eieren gaan gooien, of wat dan ook doen naar iemand die niet de behoefte heeft om mee te doen moeten die kids een knal op hun muil krijgen.
Jij haalt de bel eruit voor 4 kinderen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hier z'n 4 kinderen op een avond, maja bel uittrekken.
Ik ga ze geen snoep geven omdat ik geen behoefte heb om aan die Sint Maarten ongein mee te doen. Dat andere mensen ervoor kiezen om kinderen te nemen is hun probleem/keuze, en dan moeten ze niet van mij verwachten dat ik interesse toon in wat die kinderen leuk vinden. Want die interesse is er niet. Dat ze toch proberen snoep te scoren is verder geen enkel probleem, eisen dat ik het geef wel (want dat is in feite waar regeren met eieren gooien op neer komt).quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Komop alsof er 500 kinderen komen.. Je hebt toch wel een snoepje of 10 cent voor die kids. Maar expres niet open gaan doen, of sjagreinig gaan doen.. dan verdien je eigeel op je vensterbank.
Ga er maar vanuit dat het een lulverhaal is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef haan33 het volgende:
Ik hoorde een verhaal van iemand die xtc pillen in snoepjes had gestopt.![]()
Het zou best wel eens kunnen, ik ben van plan zoiets te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het een lulverhaal is.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef haan33 het volgende:
Ik hoorde een verhaal van iemand die xtc pillen in snoepjes had gestopt.![]()
Er bestaan een heleboel hoax-verhalen met dat soort onderwerpen en met naalden, scheermesjes en drugs in de snoep. Tot op heden is er nog geen enkele waar geweest. Die hoax-verhalen gaan meestal over halloween aan de ander kant van het oceaantje, maar zullen inmiddels ongetwijfeld overgewaaid zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen, ik ben van plan zoiets te doen.
Of je geeft ze gewoon oliebollen met mdma als poedersuiker ofzo
Scheermesjes...quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef cricket het volgende:
[..]
Er bestaan een heleboel hoax-verhalen met dat soort onderwerpen en met naalden, scheermesjes en drugs in de snoep. Tot op heden is er nog geen enkele waar geweest. Die hoax-verhalen gaan meestal over halloween aan de ander kant van het oceaantje, maar zullen inmiddels ongetwijfeld overgewaaid zijn.
Als het waar zou zijn wel, maar dat is het dus niet. Zelfde categorie als het uitgeholde-baby-om-drugs-mee-te-smokkelen-verhaal.quote:
Aangezien het gewicht van kinderen (meestalquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef haan33 het volgende:
Of gewoon 15 kinderen coke laten snuiven.
Ik zie het al voor me, al die kinderen kankerhard gaan
Dan geef je ze een derde ofzo, maar alsnog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef cricket het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn wel, maar dat is het dus niet. Zelfde categorie als het uitgeholde-baby-om-drugs-mee-te-smokkelen-verhaal.
[..]
Aangezien het gewicht van kinderen (meestal) een stuk lager is dan een volwassene kon dat wel eens gevaarlijker zijn dan het scheermesje.
Een derde van?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan geef je ze een derde ofzo, maar alsnog.
Al die koters al ravend door de straten!
Wat een ervaren snuifduif gebruikt.quote:
Een derde twix natuurlijkquote:
Dat kan varieren van een sleutelpuntje per keer tot een halve gram in 1 lijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wat een ervaren snuifduif gebruikt.
Je snapt mijn punt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kan varieren van een sleutelpuntje per keer tot een halve gram in 1 lijn.
Nee want ik houd van kinderen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt.
afijn, of gewoon een met een luchtbuks die kinderen beschieten
Of ze gewoon bewerken met een glasscherf
Begrijpelijk, als ik in zuid woon en er 20 negertjes voor mijn deur staan doe ik ook niet openquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee want ik houd van kinderen.Jammer dat ze hier geen Sint Maarten vieren.
Bedankt voor de tip haan!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
afijn, of gewoon een met een luchtbuks die kinderen beschieten
Niet nodig, die doen ze zelf wel open.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als ik in zuid woon en er 20 negertjes voor mijn deur staan doe ik ook niet open
Gewoon een mijnenveld gedekt opstellen en op afstand bestuurbare vlammenwerpers neerzettenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip haan!![]()
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.![]()
Ik ga nu nog even mijn ruger blackhawk 4,5 mm uit de foudraal halen.
Loop door de deurbrievenbus en wachten tot die kutbel weer gaat
Forever Alonequote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Sok. het volgende:
Best zielig
Die zijn niet vrij te koop in nederland. Een krachtige luchtbuks wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon een mijnenveld gedekt opstellen en op afstand bestuurbare vlammenwerpers neerzetten
Gewoon neersteken die dat kutkind, wat denkt die welquote:
Ben je aan het douchen, staan er opeens 12 koters in je badkamerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet nodig, die doen ze zelf wel open.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon neersteken die dat kutkind, wat denkt die wel
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als ik in zuid woon en er 20 negertjes voor mijn deur staan doe ik ook niet open
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier net ook kinderen voor de deur. Omdat je op zondag niet mag sintmaartenlopen blijkbaar?
Het jaarlijkse topic staat er in de TTquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Een topic van 2 jaar oud omhoogschoppen
Gewoon zeggen dat ze morgen terug moeten komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier net ook kinderen voor de deur. Omdat je op zondag niet mag sintmaartenlopen blijkbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont zeker in een buurt waar ze niet aan Sint Maarten doen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:10 schreef mongolio123 het volgende:
Ach, laat die kinders, zijn vaak van een zeer jonge leeftijd met ouders, so what, is het zo moeilijk een zakje snoep in huis te halen, een deur te openen en ze wat snoep te geven, stelletje stoere autisten hier.
Valt mee, gister de eersten aan de deur gehad, echter afgelopen twee jaren niemand (speciaal snoep in huis gehaald, licht in de hal aan zo van: wij zijn thuis). Wat je zegt kan ik het deels mee eens zijn, het gedeelte van niet eens fatsoenlijk gedag terug zeggen is er niet meer bij.quote:Op zondag 11 november 2012 11:23 schreef JK het volgende:
[..]
Jij woont zeker in een buurt waar ze niet aan Sint Maarten doen.![]()
Moet iedereen toch lekker zelf weten... en dat domme gelul over autisten enzo.
De ouders kopen zoveel vreten voor die kinderen dat ze de snoeppapiertjes in de wijk overal maar van zich af flikkeren, grote bekken hebben (ook jonge kinderen) etc. die verdienen helemaal geen snoepjes. Volgens mij zijn de kinderen hier zelf een tikkeltje autistisch, als je even 'hoi' of 'hallo' zegt, zeggen ze vaak niets terug.
Vond het ronduit aso om tegen mn deur te schoppen. Volgende week komt Sinterklaas, gaan ze daar maar bietsen.
Ik geef je zusje helemaal gelijk! van Sint Maarten snoep moet je afblijven!quote:Op zondag 11 november 2012 11:44 schreef msacras het volgende:
Wij hadden voor het eerst in lange tijd weer van die candybars in huis. Mooi, dus ik ga er een eten. Komt mn zusje: "NEE DAT MAG NIET DAT IS VOOR SINT MAARTEN!!!"
Blijkbaar is ze vergeten dat we midden in de randstad wonen en die traditie hier amper bestaat, op een enkeling na.
Het gaat niet om wel of niet moeilijk, het gaat om daar niet de behoefte aan hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 11:10 schreef mongolio123 het volgende:
is het zo moeilijk een zakje snoep in huis te halen, een deur te openen en ze wat snoep te geven,
Voor iedereen 5 cent.quote:Op zondag 11 november 2012 11:57 schreef Arriviste het volgende:
Bij mij kwam er een groepje kinderen met spaarpotjes aanzetten.
Gewoon je deur dichtdoen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:11 schreef blow... het volgende:
Ze lopen bij ons altijd met de buurt rond. Ca 35 kinderen en elk kind gaat janken als ze geen heel handje snoep krijgen of als ze iets krijgen wat ze niet lusten
Hoe kon ik nou weer weten dat het voor Sint Maarten was, de laatste keer dat er hier kinderen zijn geweest is 5 jaar geleden.quote:Op zondag 11 november 2012 11:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik geef je zusje helemaal gelijk! van Sint Maarten snoep moet je afblijven!
Lolwut?quote:Op zondag 11 november 2012 11:57 schreef Arriviste het volgende:
Bij mij kwam er een groepje kinderen met spaarpotjes aanzetten.
Verwende etters van tegenwoordig.quote:Op zondag 11 november 2012 12:11 schreef blow... het volgende:
Ze lopen bij ons altijd met de buurt rond. Ca 35 kinderen en elk kind gaat janken als ze geen heel handje snoep krijgen of als ze iets krijgen wat ze niet lusten
Sint Maarten vergetenquote:Op zondag 11 november 2012 12:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou weer weten dat het voor Sint Maarten was, de laatste keer dat er hier kinderen zijn geweest is 5 jaar geleden.
Oh hush, als ze vroeger het lef hadden mij een mandarijn te geven ging 'ie ook tegen de ramen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verwende etters van tegenwoordig.
Ik heb 1 keer opengedaanquote:
Alleen vroeger pelde je hem eerst zodat hij kapot sloeg tegen het raam, tegenwoordig laat je hem in de schil zitten zodat hij ook door het raam kan.quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh hush, als ze vroeger het lef hadden mij een mandarijn te geven ging 'ie ook tegen de ramen.
Mooie illusie. Dat leren ze niet in het kdv, waar het gros van de koters gedumpt word.quote:Op zondag 11 november 2012 12:57 schreef blow... het volgende:
Ik vind sowieso dat ouders hun kinderen moeten opvoeden niet te gaan bedelen en als ze al gaan bedelen gewoon dankjewel zeggen als je al iets krijgt.
Neem aan dat je er nu ook te oud voor bent.quote:Op zondag 11 november 2012 13:00 schreef blow... het volgende:
Ik ben blij dat ik vroeger nooit meegelopen heb. Nu ook niet trouwens.
Ook wel bekend als de beschaving waar het geld wordt verdient.quote:
Ik zou het meer zien als het deel van Nederland waar Sint Maarten gewoon geen traditie is.quote:Op zondag 11 november 2012 13:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook wel bekend als de beschaving waar het geld wordt verdient.
Niet boven de rivieren wonen.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef iFok. het volgende:
Ik heb ook bijna een deel van alle snoep opgegeten.![]()
Oh boehoe, het is gewoon een onschuldig kinderfeestje, aansteller.quote:Op zondag 11 november 2012 12:57 schreef blow... het volgende:
Ik vind sowieso dat ouders hun kinderen moeten opvoeden niet te gaan bedelen en als ze al gaan bedelen gewoon dankjewel zeggen als je al iets krijgt.
Ze komen ook pas in de avond he?quote:Op zondag 11 november 2012 13:42 schreef Adelante het volgende:
Nog geen kind gezien, ik vreet zo zelf die bounty's op
Hoi Fritzlquote:Op zondag 11 november 2012 13:53 schreef KritischeMassa het volgende:
De grootste ellende met dit soort feestdagen is dat mijn kelder zo snel vol zit
Dat had ik toen ik hier net kwam wonen. Ik dacht:"Kinderrijke buurt." dus ik heb maar een paar zakken Milky-Ways, Mars, Bros en Twix ingeslagen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef Djeez het volgende:
Hier nog maar twee kinderen gehad, waarvan een met één oog. Mijn vriendin heeft zes zakken vreten in huis gehaald. Als er niks komt, eten we mooi zelf op!
Omdat christendom.quote:Op zondag 11 november 2012 14:58 schreef OneRambo het volgende:
Bij ons stond in de hoekje van de krant gedrukt dat sint maarten werdt verschoven naar 12 november omdat alle oudjes het niet leuk vinden omdat het op een zondag is.
Niet weten dat in 9/10 gevallen de ouders het meeste eten OF dat alles in de snoeppot gaat zodat de ouders 1 keer minder snoep hoeven te kopen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef henkde_j het volgende:
Al die zolderboys reacties![]()
Gun die kinderen hun lolletje om zich eens compleet scheel te eten aan snoep.
Walgelijk ... je verpest het voor de eerlijke Sint Maarten-loperquote:Op maandag 12 november 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Merk wel dat het met de jaar minder wordt
In mijn tijd begonnen we half 6 en liepen we heel het dorp door en tot 21uur en gingen we nog 2x langs bij mensen door jassen te verwisselen, dat hadden ze vast niet door
quote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Walgelijk ... je verpest het voor de eerlijke Sint Maarten-loper
Ook vanavond kan het in principe nog voorkomen, hoor..quote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef Ellatjuh het volgende:
niemand gehad alleen nu moet ik die vieze snickers zelf maar eten..
had die voor die kinders gekocht, was ook niet veel keus meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |