quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier net ook kinderen voor de deur. Omdat je op zondag niet mag sintmaartenlopen blijkbaar?
Het jaarlijkse topic staat er in de TTquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Een topic van 2 jaar oud omhoogschoppen
Gewoon zeggen dat ze morgen terug moeten komen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier net ook kinderen voor de deur. Omdat je op zondag niet mag sintmaartenlopen blijkbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont zeker in een buurt waar ze niet aan Sint Maarten doen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:10 schreef mongolio123 het volgende:
Ach, laat die kinders, zijn vaak van een zeer jonge leeftijd met ouders, so what, is het zo moeilijk een zakje snoep in huis te halen, een deur te openen en ze wat snoep te geven, stelletje stoere autisten hier.
Valt mee, gister de eersten aan de deur gehad, echter afgelopen twee jaren niemand (speciaal snoep in huis gehaald, licht in de hal aan zo van: wij zijn thuis). Wat je zegt kan ik het deels mee eens zijn, het gedeelte van niet eens fatsoenlijk gedag terug zeggen is er niet meer bij.quote:Op zondag 11 november 2012 11:23 schreef JK het volgende:
[..]
Jij woont zeker in een buurt waar ze niet aan Sint Maarten doen.![]()
Moet iedereen toch lekker zelf weten... en dat domme gelul over autisten enzo.
De ouders kopen zoveel vreten voor die kinderen dat ze de snoeppapiertjes in de wijk overal maar van zich af flikkeren, grote bekken hebben (ook jonge kinderen) etc. die verdienen helemaal geen snoepjes. Volgens mij zijn de kinderen hier zelf een tikkeltje autistisch, als je even 'hoi' of 'hallo' zegt, zeggen ze vaak niets terug.
Vond het ronduit aso om tegen mn deur te schoppen. Volgende week komt Sinterklaas, gaan ze daar maar bietsen.
Ik geef je zusje helemaal gelijk! van Sint Maarten snoep moet je afblijven!quote:Op zondag 11 november 2012 11:44 schreef msacras het volgende:
Wij hadden voor het eerst in lange tijd weer van die candybars in huis. Mooi, dus ik ga er een eten. Komt mn zusje: "NEE DAT MAG NIET DAT IS VOOR SINT MAARTEN!!!"
Blijkbaar is ze vergeten dat we midden in de randstad wonen en die traditie hier amper bestaat, op een enkeling na.
Het gaat niet om wel of niet moeilijk, het gaat om daar niet de behoefte aan hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 11:10 schreef mongolio123 het volgende:
is het zo moeilijk een zakje snoep in huis te halen, een deur te openen en ze wat snoep te geven,
Voor iedereen 5 cent.quote:Op zondag 11 november 2012 11:57 schreef Arriviste het volgende:
Bij mij kwam er een groepje kinderen met spaarpotjes aanzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |