Als het waar zou zijn wel, maar dat is het dus niet. Zelfde categorie als het uitgeholde-baby-om-drugs-mee-te-smokkelen-verhaal.quote:
Aangezien het gewicht van kinderen (meestalquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef haan33 het volgende:
Of gewoon 15 kinderen coke laten snuiven.
Ik zie het al voor me, al die kinderen kankerhard gaan
Dan geef je ze een derde ofzo, maar alsnog.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef cricket het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn wel, maar dat is het dus niet. Zelfde categorie als het uitgeholde-baby-om-drugs-mee-te-smokkelen-verhaal.
[..]
Aangezien het gewicht van kinderen (meestal) een stuk lager is dan een volwassene kon dat wel eens gevaarlijker zijn dan het scheermesje.
Een derde van?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan geef je ze een derde ofzo, maar alsnog.
Al die koters al ravend door de straten!
Wat een ervaren snuifduif gebruikt.quote:
Een derde twix natuurlijkquote:
Dat kan varieren van een sleutelpuntje per keer tot een halve gram in 1 lijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wat een ervaren snuifduif gebruikt.
Je snapt mijn punt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kan varieren van een sleutelpuntje per keer tot een halve gram in 1 lijn.
Nee want ik houd van kinderen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt.
afijn, of gewoon een met een luchtbuks die kinderen beschieten
Of ze gewoon bewerken met een glasscherf
Begrijpelijk, als ik in zuid woon en er 20 negertjes voor mijn deur staan doe ik ook niet openquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee want ik houd van kinderen.Jammer dat ze hier geen Sint Maarten vieren.
Bedankt voor de tip haan!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
afijn, of gewoon een met een luchtbuks die kinderen beschieten
Niet nodig, die doen ze zelf wel open.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als ik in zuid woon en er 20 negertjes voor mijn deur staan doe ik ook niet open
Gewoon een mijnenveld gedekt opstellen en op afstand bestuurbare vlammenwerpers neerzettenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:14 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip haan!![]()
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.![]()
Ik ga nu nog even mijn ruger blackhawk 4,5 mm uit de foudraal halen.
Loop door de deurbrievenbus en wachten tot die kutbel weer gaat
Forever Alonequote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Sok. het volgende:
Hier is maar 1 iemand aan de deur geweest, een klein jongetje in z'n eentje, helemaal doorweekt van de regen en een kapotte lampion.
Best zielig
Die zijn niet vrij te koop in nederland. Een krachtige luchtbuks wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon een mijnenveld gedekt opstellen en op afstand bestuurbare vlammenwerpers neerzetten
Gewoon neersteken die dat kutkind, wat denkt die welquote:
Ben je aan het douchen, staan er opeens 12 koters in je badkamerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet nodig, die doen ze zelf wel open.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon neersteken die dat kutkind, wat denkt die wel
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als ik in zuid woon en er 20 negertjes voor mijn deur staan doe ik ook niet open
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |