Die hebben de meeste kinderen pas vanaf hun 14e dus wat heeft het voor zin?quote:
Ik vergeet het bijna elk jaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Adelante het volgende:
Iedereen snoep in huis voor morgen???
Hier viert niemand het. Het is dat ik dit topic zie anders had ik niet eens geweten dat het Sint Maarten was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Adelante het volgende:
Hier z'n 4 kinderen op een avond, maja bel uittrekken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier viert niemand het. Het is dat ik dit topic zie anders had ik niet eens geweten dat het Sint Maarten was.
Gewoon de deur niet opendoen en indien mogelijk de bel uitzetten.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
Nog meer mensen die het een achterlijk feest vinden?.
hermanquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hier z'n 4 kinderen op een avond, maja bel uittrekken.
Heeft niet zoveel zin op een industrieterrein aan de rand van de stadquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:51 schreef Adelante het volgende:
Als die kinderen de deuren langs willen gaan moeten ze dat zelf weten, en als mensen ze daarom snoep willen geven ook. Verwachten dat iedereen dus maar mee gaat doen aan die onzin is flauwekul. Als ze vervolgens met eieren gaan gooien, of wat dan ook doen naar iemand die niet de behoefte heeft om mee te doen moeten die kids een knal op hun muil krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Mensen die zeuren over wat die kinderen hebben?
Tip: Maak een bordje met ''opgekankankerd met je sintmaarten''.
En sla doekjes in voor de eieren op je raam..
Pfff, echt als dit geen troll is ben je echt een egoistische zielige oude misgunner.
Komop alsof er 500 kinderen komen.. Je hebt toch wel een snoepje of 10 cent voor die kids. Maar expres niet open gaan doen, of sjagreinig gaan doen.. dan verdien je eigeel op je vensterbank.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef cricket het volgende:
[..]
Als die kinderen de deuren langs willen gaan moeten ze dat zelf weten, en als mensen ze daarom snoep willen geven ook. Verwachten dat iedereen dus maar mee gaat doen aan die onzin is flauwekul. Als ze vervolgens met eieren gaan gooien, of wat dan ook doen naar iemand die niet de behoefte heeft om mee te doen moeten die kids een knal op hun muil krijgen.
Jij haalt de bel eruit voor 4 kinderen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:00 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hier z'n 4 kinderen op een avond, maja bel uittrekken.
Ik ga ze geen snoep geven omdat ik geen behoefte heb om aan die Sint Maarten ongein mee te doen. Dat andere mensen ervoor kiezen om kinderen te nemen is hun probleem/keuze, en dan moeten ze niet van mij verwachten dat ik interesse toon in wat die kinderen leuk vinden. Want die interesse is er niet. Dat ze toch proberen snoep te scoren is verder geen enkel probleem, eisen dat ik het geef wel (want dat is in feite waar regeren met eieren gooien op neer komt).quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Komop alsof er 500 kinderen komen.. Je hebt toch wel een snoepje of 10 cent voor die kids. Maar expres niet open gaan doen, of sjagreinig gaan doen.. dan verdien je eigeel op je vensterbank.
Ga er maar vanuit dat het een lulverhaal is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef haan33 het volgende:
Ik hoorde een verhaal van iemand die xtc pillen in snoepjes had gestopt.![]()
Het zou best wel eens kunnen, ik ben van plan zoiets te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het een lulverhaal is.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef haan33 het volgende:
Ik hoorde een verhaal van iemand die xtc pillen in snoepjes had gestopt.![]()
Er bestaan een heleboel hoax-verhalen met dat soort onderwerpen en met naalden, scheermesjes en drugs in de snoep. Tot op heden is er nog geen enkele waar geweest. Die hoax-verhalen gaan meestal over halloween aan de ander kant van het oceaantje, maar zullen inmiddels ongetwijfeld overgewaaid zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen, ik ben van plan zoiets te doen.
Of je geeft ze gewoon oliebollen met mdma als poedersuiker ofzo
Scheermesjes...quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef cricket het volgende:
[..]
Er bestaan een heleboel hoax-verhalen met dat soort onderwerpen en met naalden, scheermesjes en drugs in de snoep. Tot op heden is er nog geen enkele waar geweest. Die hoax-verhalen gaan meestal over halloween aan de ander kant van het oceaantje, maar zullen inmiddels ongetwijfeld overgewaaid zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |