In oktober 2011 jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Droomoord het volgende:
En dan gaan we binnenkort ook nog eens Halloween vieren zeker
Dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Droomoord het volgende:
En dan gaan we binnenkort ook nog eens Halloween vieren zeker
Tuurlijk wel, als je op een fatsoenlijke christelijke school zitquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
Terechte klacht. De helft van die kinders hebben geen idee wat Sint Maarten is en denken dat het alleen betekent dat je lang de deuren gaat om om snoep te bedelen.
BabeWatcher woont in een flatquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar woont TS dan? Bij mij is nog niemand aan de deur geweest.
Sint maarten
Nitrouz geeft snoep aan kinderen die niet alleen mogen lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Nitrouz het volgende:
Zonet een concert voor de deur om treurig van te worden, de moeder was alleen maar met het zoontje bezig dat zat te janken, terwijl het meisje zich schaamde voor haar broertje
Allebei een Twix
Saarbarbaar kan niet tegen veranderingquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Saarbarbaar het volgende:
Helemaal eens met TS, wat een baggertraditie is Sint Maarten
Ja wtf deed die moeder daar eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nitrouz geeft snoep aan kinderen die niet alleen mogen lopen
Hier gaan de kinderen zelfs bij de winkels langs. Een eigenaar van een winkel hier die een bekende van mij is zei dat hij 600 lolly's had lopen uitdelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Brawler het volgende:
Er kwamen hier al nooit zo veel kinderen, maar met dit weer komt er helemaal geen hond
De teller staat vooralsnog op nul, en ik denk niet dat daar nog verandering in komt.
Ja hier komen de moeders ook mee terwijl ze alleen deze degelijke dorpsstraat doorlopen. Als er een moeder bijstaat kijk ik haar vies aan en krijgen de kinderen niksquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja wtf deed die moeder daar eigenlijkIk ging altijd met mn klasgenootjes
Verandering?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saarbarbaar kan niet tegen verandering
Heel verwarrend vind je het dat je spontaan moet acten en de deur moet openenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Verandering?Ik dacht toch echt dat een traditie per definitie iets is wat al jaren aan de gang is
Een deur openen 'spontaan' vindenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heel verwarrend vind je het dat je spontaan moet acten en de deur moet openen
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef Confession het volgende:
Leuk om die sint maarten verhaaltjes te horen.....
vertellllll hier al je avontuurtjessss.
k vind het zo enig om te lezen !!![]()
PRachiggggg mensehhhhhh
Saarbarbaar heeft een internetpersoonlijkheidquote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Een deur openen 'spontaan' vindenAutist
Wie niet op Fok! ?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Saarbarbaar heeft een internetpersoonlijkheid
Awh <3quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Sok. het volgende:
Hier is maar 1 iemand aan de deur geweest, een klein jongetje in z'n eentje, helemaal doorweekt van de regen en een kapotte lampion.
Best zielig
Dan geef je zo'n jongetje toch wat extra snoep?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Sok. het volgende:
Hier is maar 1 iemand aan de deur geweest, een klein jongetje in z'n eentje, helemaal doorweekt van de regen en een kapotte lampion.
Best zielig
Waarom mag ik niet klagen? Heel irritant als ik constant het geluid van de deurbel door de zevende van Haydn heen hoor tetteren.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef This-is-it het volgende:
Laat je deur dicht en klaag niet!
Ook gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan geef je zo'n jongetje toch wat extra snoep?
Hier (in Noord-Brabant) heb ik het ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Ketchupknul het volgende:
Of die poep is niet in Zeeland, of men durft deze ghetto niet in te komen. Hoe het ook zit, ik heb nergens last van.
Hahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
Daarbij komt nog dat tegenwoordig ook steeds meer kinderen met Halloween de straat op gaan voor Trick or Treat. Word ik dus geacht snoep in te slaan voor 31 oktober én 11 november. Dat gaat er bij mij niet in.
Vraag volgend jaar om een id.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Voor mijn dochtertje van vier is het leuk, we zijn samen vijf deuren langs geweest. Hier kreeg ik twee groepen van tien kinderen van een jaar op twaalf. Belachelijk, kinderen vanaf acht zouden niet meer mogen meedoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |