quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
Hier kunt u allen aanschouwen hoe mijn tweelingbroeder demonstreert ik gelijk heb door zijn manier van replicerenquote:
geen idee waar je het over hebt, ik zie niemand dat hier doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef friemelaar het volgende:
triest als mensen tegen zichzelf gaan praten in een SC
gisteren geen het nog veel snellerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@Pezu
Dat is niet zo maar ik sta wel versteld van het tempo
dat weet ik trevquote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@Pezu
Dat is niet zo maar ik sta wel versteld van het tempo
Net zoiets als jezelf quotenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef friemelaar het volgende:triest als mensen tegen zichzelf gaan praten in een SC
zie 2 posts boven jequote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt, ik zie niemand dat hier doen
ik heb er gisteren zelfs 2 gemistquote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een nieuwe, dat kan ik toch niet bij houden
Zeer weledele heer. Mocht u het over Sheldon en ondergetekende hebben het is hier al verkondigd wij zijn niet dezelfde persoon.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef friemelaar het volgende:
triest als mensen tegen zichzelf gaan praten in een SC
ja nogmaals ik zie niemand dat hier doenquote:
dat vind ik dan nog meevallenquote:
Het is toch triest dat hij iemand triest noemt en dan vervolgens ook nog er totaal naast zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Zeer weledele heer. Mocht u het over Sheldon en ondergetekende hebben het is hier al verkondigd wij zijn niet dezelfde persoon.
Ikke maar eentjequote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er gisteren zelfs 2 gemist
quote:
maar sommige kunnen er mee weg komen en staat het zelfs coolquote:
ja en jij nu ook gelukkigquote:
racingquote:
sportautoquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
maar sommige kunnen er mee weg komen en staat het zelfs cool![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nogmaals ik zie niemand dat hier doen
laters friemelquote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga ff wat friemelen anders zijn de sieraden voor zaterdag niet op tijd klaar
latersss
Mijn buurvrouw Penny en ik hebben dat ook eens gedaan omdat Penny een klein bedrijfje was begonnen, dit was mede door mijn inzet een doorslaand succes, zo'n succes zelfs dat iedereen moest meehelpen om de orders te kunnen bijbenen, helaas zijn we ten onder gegaan aan ons eigen succes.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga ff wat friemelen anders zijn de sieraden voor zaterdag niet op tijd klaar
latersss
werk zequote:
Ik moet mededelen dat ik het met jou eens ben.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Het is toch triest dat hij iemand triest noemt en dan vervolgens ook nog er totaal naast zit.
nee serieus niemand hier doet hetquote:
dat kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee serieus niemand hier doet het
Dat lijkt mij logisch aangezien ik er bijna nooit naast zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:42 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik moet mededelen dat ik het met jou eens ben.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
zonder alcohol is onzin, daarom kan je maar beter overal wodka doorheen roeren
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Heenweg gelukkig droog, terugweg niet.Magoed. Ik ga echt mijn winterjas uit mn kast halen om straks naar mn werk te fietsen (lang, warm, capuchon) van Gstar. Geweldig ding, heb 'm al een paar jaar. Want met dit weer is met een paraplu fietsen echt geen optie
![]()
Fysio was nice trouwens, lekker oefeningen gedaan en ook nog goed gekraakt
Neen broeder dit keer zit u er niet naast maar meestal welquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch aangezien ik er bijna nooit naast zit.
enferquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Heenweg gelukkig droog, terugweg niet.Magoed. Ik ga echt mijn winterjas uit mn kast halen om straks naar mn werk te fietsen (lang, warm, capuchon) van Gstar. Geweldig ding, heb 'm al een paar jaar. Want met dit weer is met een paraplu fietsen echt geen optie
![]()
weer lekker losquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
![]()
hihi je zei klaarmakenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halen
En toch hen een doctoraat in de wetenschap en jij draait burgers om in de Yarn Barn tevens zegt moeder dat je zo dom als soep bentquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Neen broeder dit keer zit u er niet naast maar meestal wel
geen ideequote:
zal de deze in de OP plaatsenquote:
Mijne ook dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal de deze in de OP plaatsen
Lekkolquote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halen
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer
mijn winterjas heb ik ook al uit mijn kast gehaald
quote:
Nee mijn beste jij hebt een doctoraat in de WeetNietKunde. Moeder zegt alleen tegen jou dat ik zo dom als soep bent zodat jij je niet achtergesteld voelt op mij want iedereen weet dat mijn IQ vele malen hoger ligt dan dat van u broederquote:Op donderdag 11 november 2010 12:49 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
En toch hen een doctoraat in de wetenschap en jij draait burgers om in de Yarn Barn tevens zegt moeder dat je zo dom als soep bent
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep, hoorde ze een vreemd zoemend geluid.
Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met een vibrator.
Geshockeerd vroeg ze: 'Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?'
De dochter antwoordde: 'Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje alsof ik een echtgenoot heb. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen'.
De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere kant van zijn dochters slaapkamerdeur.
De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde sex hebben met een vibrator.
Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter: 'Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo'n beetje mijn echtgenoot. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!'
Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje winkelen, zetten hun tassen in de gang en horen het bekende gezoem uit de woonkamer komen.
Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank, tv kijken. Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek.
Vraagt zijn vrouw: 'Wat ben je in godsnaam aan het doen?'
Zegt de vader: 'Ik kijk naar een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon...'
Enfequote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkol![]()
[..]
Ja toch? Kutweer.
![]()
[..]
![]()
Jij bent ook niet erg aardig voor jouw zusquote:Op donderdag 11 november 2010 12:49 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
En toch hen een doctoraat in de wetenschap en jij draait burgers om in de Yarn Barn tevens zegt moeder dat je zo dom als soep bent
Mijn iq is 187.Je kan me niet voor de gek houden en pesten zoals vroeger.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Nee mijn beste jij hebt een doctoraat in de WeetNietKunde. Moeder zegt alleen tegen jou dat ik zo dom als soep bent zodat jij je niet achtergesteld voelt op mij want iedereen weet dat mijn IQ vele malen hoger ligt dan dat van u broeder
dat is lang geledenquote:
Zij heeft mij vroeger veel gepest en geslagen, ik was zo bang dat zelfs de kip van de buren mij de boom in kon jagenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg aardig voor jouw zus
Ik pest jou niet en zet jou niet voor gek. Maar iemand mag jou zo langzamerhand wel eens duidelijk maken dat men een typfout heeft gemaakt bij de uitslag van jou IQ het moet namelijk 1.87 zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Mijn iq is 187.Je kan me niet voor de gek en pesten zoals vroeger.
Ach arme gaat het nu weer een beetje.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zij heeft mij vroeger veel gepest en geslagen, ik was zo bang dat zelfs de kip van de buren mij de boom in kon jagen
Ik ben niet gek, moeder heeft me laten testen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik pest jou niet en zet jou niet voor gek. Maar iemand mag jou zo langzamerhand wel eens duidelijk maken dat men een typfout heeft gemaakt bij de uitslag van jou IQ het moet namelijk 1.87 zijn.
Zometeen ff langs stageplaza.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
Wat hebben jullie nog aan plannen voor vandaag?
Ik moet bedenken wat ik qua eten mee ga nemen en dan vanaaf avonddienst
Ja dat klopt ja. Maar ze heeft de echte uitslag voor jou verzwegen ivm met jouw tere kindezielquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, moeder heeft me laten testen.
Ja, al hoewel ik nog steeds onverklaarbaar bang ben voor de meest futiele zaken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach arme gaat het nu weer een beetje.
ik ga ook nog een snuggy kopenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
Wat is een snuggy PeZu?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga ook nog een snuggy kopen![]()
en misschien een nieuwe electrische tandenborstel
Zie je Panda Beertje, dit is toch niet goed te praten.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja. Maar ze heeft de echte uitslag voor jou verzwegen ivm met jouw tere kindeziel
Ohja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zometeen ff langs stageplaza.
Voor een stage ofcourse.
Ff langs de bank een pasje activeren.
En dan weekend gaan houden.
Gamen enzow.
Snuggyquote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga ook nog een snuggy kopen![]()
en misschien een nieuwe electrische tandenborstel
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is een snuggy PeZu?
Ik hoor er meerdere mensen over...
vanavond werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind wel dat je een beetje gelijk hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zie je Panda Beertje, dit is toch niet goed te praten.
een nonnenpakquote:
nou eigenlijk is dat ook weer een arre gewoonte van mem ik poets eerst handmatig daarna langzaam tand voor tand elektrischquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja.
ZoLekker
Jij hebt ook weinig te doen zeg
![]()
[..]
SnuggyHahaha! Fucking lelijk ding maar ik snap 't wel, lekker warm enzo
![]()
NiceBen je te lui om het zelf te doen?
Welke smaak?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond werken![]()
en ik heb net bamisoep op
werk en vanavond naar school, ouderavond.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
ja en je kan er vet veel films mee nadoenquote:
Jij weet helemaal niet wat er in werkelijkheid speeltquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een beetje gelijk hebt
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja.
ZoLekker
Jij hebt ook weinig te doen zeg
![]()
[..]
SnuggyHahaha! Fucking lelijk ding maar ik snap 't wel, lekker warm enzo
![]()
NiceBen je te lui om het zelf te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf een echte beer die bamboe eet heeft meer verstand in haar linker teennagel dan jijquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat er in werkelijkheid speelt
ja ik ook, al die klonenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben even een eitje koken en ik ben de weg alweer kwijt in dit topic
het gaat idd snelquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben even een eitje koken en ik ben de weg alweer kwijt in dit topic
welkequote:
chicken masalaquote:
Ja iedereen zegt dat er klonen zijn dus ik roep maar meequote:Op donderdag 11 november 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke![]()
ik blok die gewoon
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond werken![]()
en ik heb net bamisoep op
Obsessive compulsive?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou eigenlijk is dat ook weer een arre gewoonte van mem ik poets eerst handmatig daarna langzaam tand voor tand elektrisch
Over het functioneren van den koters?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk en vanavond naar school, ouderavond.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je gezelschap komen houden.Heb al een vent die me warm kan houden, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
goed bezig!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de OP is ook weer bijgewerkt
Jij laat jouzelf kennen beste broeder en waarom heb jij het toch steeds over die beer?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zelf een echte beer die bamboe eet heeft meer verstand in haar linker teennagel dan jij
Zijn er klonen dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt dat er klonen zijn dus ik roep maar mee
ik heb een tandenborstel met flostechniek en flosquote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
[..]
Obsessive compulsive?Je kan denk beter gewoon poetsen & flossen (als je dat laatste nog niet doet), dat is effectiever
![]()
[..]
Over het functioneren van den koters?![]()
[..]
Heb al een vent die me warm kan houden, thanks
Mijn hart is in 1000 stukjes gebroken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
[..]
Obsessive compulsive?Je kan denk beter gewoon poetsen & flossen (als je dat laatste nog niet doet), dat is effectiever
![]()
[..]
Over het functioneren van den koters?![]()
[..]
Heb al een vent die me warm kan houden, thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was je treiteringen zat, nu ga ik me weer bezig houden met de stelling van fermat.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Jij laat jouzelf kennen beste broeder en waarom heb jij het toch steeds over die beer?
Ja en ik hoorde zelfs klonen van klonenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn hart is in 1000 stukjes gebroken.
jij gaat voor de "statistisch gezien moet er ooit eentje ja zeggen als de aantallen maar groot genoeg zijn" tactiek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hmmzz, jaquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij gaat voor de "statistisch gezien moet er ooit eentje ja zeggen als de aantallen maar groot genoeg zijn" tactiek?
Hoe lang heb jij moeten googlen voordat jij het woord fermat hebt gevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik was je treiteringen zat, nu ga ik me weer bezig houden met de stelling van fermat.
Okeee.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een tandenborstel met flostechniek en flos![]()
ja ik was mijn handen 3x, tijdens het douchen ook alles 2x en mijn handen wel 5x
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn hart is in 1000 stukjes gebroken.
1000 stukjes is teveel. 999 zou ik nog wel kunnen fixen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
wat gaan jullie weer hard
Ik zit met een naald in mijn oor
♥
tjongequote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde zelfs klonen van klonen
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
wat gaan jullie weer hard
Ik zit met een naald in mijn oor
hij is er inmiddels alweer uit hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Okeee.Otherwise everyone will die?
![]()
[..]
1000 stukjes is teveel. 999 zou ik nog wel kunnen fixen.
[..]
uhm nee maar het moet gewoon, iedereen heeft toch rare gewoonte die moeten gewoon omdat het moet?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is er inmiddels alweer uit hoor
Ik heb zelf net een stukje gelijmd.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
ja het is me wat, nu ga ik echt douchen en richting de stad voor dat ik daar alleen nog maar per boot kan geraken, het barst hier al voorzichtig losquote:
3mm naaldquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan is het goedIk schrok al. Wat voor naald was het? Breinaald? Naainaald? Acupunctuurnaald?
Tuurlijk, dat wel, maar het kan natuurlijk extreem worden.. Sommige mensen doen het omdat ze ergens niet mee om kunnen gaan (of al een stoornis hebben) en daardoor tig keer bepaalde dingen moeten doen omdat het hen rustig maakt (obsessive compulsive disorder). Eigenlijk geen goede manier om met lastige zaken in het leven om te gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee maar het moet gewoon, iedereen heeft toch rare gewoonte die moeten gewoon omdat het moet?
Goh, nooit verwacht dat je dat zou zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zelf net een stukje gelijmd.
Dus je hoeft er nog maar 999![]()
Nee, he?!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat wel, maar het kan natuurlijk extreem worden.. Sommige mensen doen het omdat ze ergens niet mee om kunnen gaan (of al een stoornis hebben) en daardoor tig keer bepaalde dingen moeten doen omdat het hen rustig maakt (obsessive compulsive disorder). Eigenlijk geen goede manier om met lastige zaken in het leven om te gaan.
[..]
Goh, nooit verwacht dat je dat zou zeggen.
Doeiiiiquote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is me wat, nu ga ik echt douchen en richting de stad voor dat ik daar alleen nog maar per boot kan geraken, het barst hier al voorzichtig los
Dag lieve slow chat monstertjes van me![]()
quote:
Nee, je bent echt de meest onvoorspelbare persoon die ik ooit heb ontmoetquote:
wacht, whut?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht, whut?
komt er weer iets bij? of ben je aan het rekken?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk mijn mooie tunneltjes in
rekkenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht, whut?
komt er weer iets bij? of ben je aan het rekken?
ah, rekken dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk mijn mooie tunneltjes in
zijn patent is verlopenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, rekken dus.
mpgs patent geschonden 2 keer binnen een minuut
![]()
doe eens?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan hier een hele foute opmerking over maken
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan hier een hele foute opmerking over maken
ok.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
Lovelylady haar gaatje wordt lekker opgerekt![]()
en ze vindt het fijn
Nou ja zeg wat is dit voor een forum.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
en ze vindt het fijn
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
en ze vindt het fijn
Maar ik ben wel lievquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doeiiii![]()
![]()
[..]
Wrom?
[..]
Nee, je bent echt de meest onvoorspelbare persoon die ik ooit heb ontmoet
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik ben wel lievLief word geschreven met een f mijn besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
COOLquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik ben wel lievLief wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kewlquote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Even een fotootje van mijn opgerekte gaatje
[ afbeelding ]
♥
Ga weg stomme kloon van PeZu.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:29 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Lief word geschreven met een f mijn beste
Zie je?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
COOL![]()
[..]
Lief wel ja.![]()
[..]
Kewl
Nogmaals ik ben geen kloon van PeZuquote:Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga weg stomme kloon van PeZu.
er zit wat in je oorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
dat is linker, hoe is het met je rechter? al genezen?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
toekquote:
Rechts gaat prima, maar weet niet hoe die het gaat vinden met 3 mm... maarja ik krijg mijn huidige piercing niet los dus sja... wordt wachten tot vanavond, misschien krijgt vriend hem losquote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is linker, hoe is het met je rechter? al genezen?
Flashie niet weggaanquote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hoi
Ik kom wel weer terug als dat stompzinnige gekloon over is.
Oke dan doei.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hoi
en nu kan je je ringetje door het gaatje van dat andere ringetje doen, erg multifunctioneelquote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rechts gaat prima, maar weet niet hoe die het gaat vinden met 3 mm... maarja ik krijg mijn huidige piercing niet los dus sja... wordt wachten tot vanavond, misschien krijgt vriend hem los
en dan zien we wel weer verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
latersquote:
flesquote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hoi
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals u ziet beste LL de heer Flash in niet vertrokken.
[..]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nou het ziet er uit om door een ringetje te halen hoor?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rechts gaat prima, maar weet niet hoe die het gaat vinden met 3 mm... maarja ik krijg mijn huidige piercing niet los dus sja... wordt wachten tot vanavond, misschien krijgt vriend hem los
en dan zien we wel weer verder
Mja maar dat staat niet mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nu kan je je ringetje door het gaatje van dat andere ringetje doen, erg multifunctioneel
[..]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik daar nou op antwoorden
![]()
![]()
Er moet een functie komen waardoor je iemand gelijk met al zijn klonen in je vijandenlijst kan gooien.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
eensquote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet een functie komen waardoor je iemand gelijk met al zijn klonen in je vijandenlijst kan gooien.
Iets als "Ja, en hij kan het erg goed"quote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
wat moet ik daar nou op antwoorden
![]()
Inderdaad want klonen zijn bahquote:
maar het ging niet om gaatjes oprekken het ging om mijn huidige piercing losmakenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets als "Ja, en hij kan het erg goed"
ieuw, viesbahquote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad want klonen zijn bah
Zo te zien moet er dan toch eerst een gaatje opgerekt wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar het ging niet om gaatjes oprekken het ging om mijn huidige piercing losmaken
Ja dus...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo te zien moet er dan toch eerst een gaatje opgerekt worden
Je bedoelt net zoiets als "het land van ooit" goeie oplossingquote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet een functie komen waardoor je iemand gelijk met al zijn klonen in je vijandenlijst kan gooien.
Bijna. Wel jammer dat er geen gaatje in zit, voor de rest is dat ding ALLES wat ik nodig hebquote:Op donderdag 11 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus...
Ben je al vergroeid met je HTC?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel jammer dat er geen gaatje in zit, voor de rest is dat ding ALLES wat ik nodig heb
Jepquote:Op donderdag 11 november 2010 13:59 schreef DeDweil het volgende:
heb je een HTC, flash? da wist ik nie
Echt hequote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel jammer dat er geen gaatje in zit, voor de rest is dat ding ALLES wat ik nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
klein gaatje in boren en dan even uitlenen aan lovely, die rekt hem wel uit voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tss met je goeie ideeënquote:Op donderdag 11 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klein gaatje in boren en dan even uitlenen aan lovely, die rekt hem wel uit voor je
Dat is geen enkele telefoonquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
de HD schijnt niet helemaal zonder kinderziektes te zijn
ik bedien me vaak van het gebruik van understatementsquote:Op donderdag 11 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is geen enkele telefoon
Ja en dan wordt er net weer een NOG vetter hipper gladder uitgerekter apparaat aangekondigd, en ga je DAAR op wachtenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook een desire maar dan de HD versie
... moet nog tot eind april wachten
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik bedien me vaak van het gebruik van understatements
Nee hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan wordt er net weer een NOG vetter hipper gladder uitgerekter apparaat aangekondigd, en ga je DAAR op wachten
wel hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is geen enkele telefoon
Die is nog niet één keer vastgelopen iddquote:
Ligzequote:Op donderdag 11 november 2010 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou doeieloei, ik ga op bed liggen
meestal krijg ik alles wel een keer vastgelopenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is nog niet één keer vastgelopen idd![]()
De HTC ook niet trouwens hoor, en die gebruik ik ook honderd keer vaker
snurk-zequote:Op donderdag 11 november 2010 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou doeieloei, ik ga op bed liggen
Ik ben ook goed in vastlopersquote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meestal krijg ik alles wel een keer vastgelopen![]()
zo ook mijn nieuwe acryan playon hd mini mediaplayer.
binnen het uur helemaal vast
Ik moet er dus zo uitquote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef Enfermera het volgende:
Man, het lijkt wel avond zo donker is het hier![]()
Ik keek ff op buienradar, en zo te zien is het hier droog precies als ik naar mn werk moet![]()
Bahquote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snurk-ze
[..]
Ik ben ook goed in vastlopers
[..]
Ik moet er dus zo uit
Goffer had ik nu maar mijn rijbewijs... Zaffie staat voor nop voor de deur
Ik moet met 3 kleintjes er door heenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
BahErg he. Je kan niks met dit weer zo
Pfff.
Ja preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet met 3 kleintjes er door heen![]()
Ik vind het zelf niet zo erg maar die kleintjes vinden het vreselijk
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet met 3 kleintjes er door heen![]()
Ik vind het zelf niet zo erg maar die kleintjes vinden het vreselijk
enkeltje de lucht inquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik heb een paraplu bij me![]()
in de auto
Welke kloonsquote:
TJquote:Op donderdag 11 november 2010 14:56 schreef TJDoornbos het volgende:
werkse Enf
Hoi pandaatje
[..]
lazer op klote kloon
quote:
nou ja het hele topic wordt gekaapt door kloons en dit verdacht persoon ken ik niet en 1 en 1 = 2quote:
ik ben voor een blok functie in fokquote:Op donderdag 11 november 2010 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
nou ja het hele topic wordt gekaapt door kloons en dit verdacht persoon ken ik niet en 1 en 1 = 2
Die bestaatquote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben voor een blok functie in fok
Tja het hangt er natuurlijk helemaal vanaf of een kloon een leuke kloon isquote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben voor een blok functie in fok
En kun je dan ook zien wie de kloon is?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaat.
Moet je een abo voor nemen.
Zo erg is het weer hier nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
Zo ook weer thuis
* zucht hijg steun kreun
Gelijk even een warme douche gepakt.
Over de weg peddelen was wel zwaar, ik ben nog een 1x gekapseist door zoon stomme auto
* pgrferrari gooit het water uit zijn schoenen.
Echt wel hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zo erg is het weer hier nog niet
Ja. Dat is ongeveer nooit het gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja het hangt er natuurlijk helemaal vanaf of een kloon een leuke kloon is
Omdat ik blij bent dat je er bent natuurlijk.quote:
Soms wel hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat is ongeveer nooit het geval
Dus jij woont in een kraakpandquote:Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Het is toch een partij koud in het pand en pand kraakt door de wind.
Nah, niet echt een kraakpand.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef friemelaar het volgende:
Dus jij woont in een kraakpand
Hoi trouwens![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
Verzopen en verwaaide LL meldt zich
* wel.o.k reanimeert en geeft handdoekquote:Op donderdag 11 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
Bij Nijmegen. Hier regent het beetje, maar verder niet veelquote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt wel hoor.
Weet niet waar jij woont, maar nogal erg hier.
Me 2quote:Op donderdag 11 november 2010 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
* dirkjo had al een paar minuten geleden zijn trainingsbroek aan gedaan en zit mee te fluiten op de muziekquote:Op donderdag 11 november 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft haar joggingbroek aangedaan en zit nu aan een kop thee met honing
Droger FTWquote:Op donderdag 11 november 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer twee machines was droog te krijgen![]()
Met dit weer
Dus daar heb je nu nog weinig aanquote:Op donderdag 11 november 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar ja, in me nieuwe huysch
In ieder geval bedanktquote:Op donderdag 11 november 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry trev... heb zo mijn best gedaan met duimen
[ afbeelding ]
Maar ik moest er zelf ook door heen
heb je ook zo'n plaatje met middelvingers?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry trev... heb zo mijn best gedaan met duimen
[ afbeelding ]
Maar ik moest er zelf ook door heen
weet ik veel google itquote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je ook zo'n plaatje met middelvingers?
Ik heb ook weet ook al een kado voor jouquote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
kut weer![]()
ik heb wel al kado's voor trev en fels![]()
en een nieuwe bril besteld![]()
en een snugggie ( maar die is kleiner gweorden)
en sinterklaas en zwarte pieten thee
wat liefquote:Op donderdag 11 november 2010 15:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Omdat ik blij bent dat je er bent natuurlijk.![]()
fels?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
kut weer![]()
ik heb wel al kado's voor trev en fels![]()
en een nieuwe bril besteld![]()
en een snugggie ( maar die is kleiner gweorden)
bij de simon levelt, het zijn 2 soorten ze ruiken vet lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat lief![]()
PeZu koop ik die thee gewoon bij AH of moet ik die ADHD-Piet bellen?
lequote:
wat is dat voor thee?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
kut weer![]()
ja maar ja maar anders denkt fles dat ik een monster ben en dat ben ik nietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
he wat nou kado's we doen toch niet ook nog persoonlijke kadoooooos voor de meet?
moment beertje ik zoek het even uitquote:
al gevonden op site van simon leveltquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ja maar anders denkt fles dat ik een monster ben en dat ben ik niet![]()
[..]
moment beertje ik zoek het even uit
Nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
he wat nou kado's we doen toch niet ook nog persoonlijke kadoooooos voor de meet?
ja daar ging net heen voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
al gevonden op site van simon levelt
ja vandaar dusquote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
We doen 5 cadeaus van 1 euro per stuk (ongeveer) en die gaan op een grote hoop en worden verdeeld en er mogen gerust cadeaus bij zijn met een knipoog naar een KSC'er.
1tje weet ik al, nog 4 dingen die ik voor rond de 4 euro moet gaan zoekenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
We doen 5 cadeaus van 1 euro per stuk (ongeveer) en die gaan op een grote hoop en worden verdeeld en er mogen gerust cadeaus bij zijn met een knipoog naar een KSC'er.
waar zit die simon?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de simon levelt, het zijn 2 soorten ze ruiken vet lekker
ik raak in de warquote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
daar heb ik gween tijd voor omdat die ziekers de hele tijd binnen komen lopenquote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.simonlevelt.nl(...)spx?ch=1018&pch=1004
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik gween tijd voor omdat die ziekers de hele tijd binnen komen lopen
Het moet wel een verrassing blijvenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten de kadoos nog ingepakt worden ook? Ja zeker ?
Waarvoor?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
middag
zo weer eens even op en neer geweest naar zeeland...
zee of land?quote:
Best te doen toch? Vanuit Bergen op Zoomquote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
middag
zo weer eens even op en neer geweest naar zeeland...
Dat is toch primaquote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik raak in de war
ik heb al kadootjes in huis
ik was er niet en teruglezen doe ik niet, what up schatjequote:Op donderdag 11 november 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
pezu ik vroeg je wat op de vorige pagina.
Is niet moeilijk hoor dat dichten ik vind het altijd harstikke leuk.quote:
ik vind het helemaal niet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch prima. Het MOET geen knipoog naar een KSC'er zijn, maar als je toevallig zoiets tegenkomt, MAG het, want dat is tof
. En daarbij Mart en Fles die gaan kibbelen over wie het treintje mag is toch tof?
Volgens mij wil iedereen wel mijn kadotje hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch prima. Het MOET geen knipoog naar een KSC'er zijn, maar als je toevallig zoiets tegenkomt, MAG het, want dat is tof
. En daarbij Mart en Fles die gaan kibbelen over wie het treintje mag is toch tof?
50 sec te laat, Bis Later Wokquote:
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten de kadoos nog ingepakt worden ook? Ja zeker ?
Was geloof ik optioneel?quote:
Dat was volgens mij niet de bedoeling.quote:
ok dan opm ik jou welquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor dat dichten ik vind het altijd harstikke leuk.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet leuk
Dan wordt het tijd dat je even wegloopt, een sjekkie roken ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik gween tijd voor omdat die ziekers de hele tijd binnen komen lopen
Trevland heeft een leuk kadoquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen wel mijn kadotje hebben![]()
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan opm ik jou wel![]()
[..]
Dat mag heur
![]()
waarom
Mijn vader is die dag jarigquote:Op donderdag 11 november 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
als bamboe beertje ook komt geef ik een quote cursus
ooh dat is jammerquote:
Ik koop wel een extra treintje voor mezelf danquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb een knuffeltrein voor mijn jongste gekochtquote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik koop wel een extra treintje voor mezelf dan [ afbeelding ]
pics!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef PeZu het volgende:
ik heb echt een dikke vette nerde bril besteld![]()
Tofquote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een knuffeltrein voor mijn jongste gekocht
Dies ook gek op treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |