klein gaatje in boren en dan even uitlenen aan lovely, die rekt hem wel uit voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel jammer dat er geen gaatje in zit, voor de rest is dat ding ALLES wat ik nodig heb
Tss met je goeie ideeënquote:Op donderdag 11 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klein gaatje in boren en dan even uitlenen aan lovely, die rekt hem wel uit voor je
Dat is geen enkele telefoonquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
de HD schijnt niet helemaal zonder kinderziektes te zijn
ik bedien me vaak van het gebruik van understatementsquote:Op donderdag 11 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is geen enkele telefoon
Ja en dan wordt er net weer een NOG vetter hipper gladder uitgerekter apparaat aangekondigd, en ga je DAAR op wachtenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook een desire maar dan de HD versie
... moet nog tot eind april wachten
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik bedien me vaak van het gebruik van understatements
Nee hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan wordt er net weer een NOG vetter hipper gladder uitgerekter apparaat aangekondigd, en ga je DAAR op wachten
wel hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is geen enkele telefoon
Die is nog niet één keer vastgelopen iddquote:
Ligzequote:Op donderdag 11 november 2010 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou doeieloei, ik ga op bed liggen
meestal krijg ik alles wel een keer vastgelopenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is nog niet één keer vastgelopen idd![]()
De HTC ook niet trouwens hoor, en die gebruik ik ook honderd keer vaker
snurk-zequote:Op donderdag 11 november 2010 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou doeieloei, ik ga op bed liggen
Ik ben ook goed in vastlopersquote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meestal krijg ik alles wel een keer vastgelopen![]()
zo ook mijn nieuwe acryan playon hd mini mediaplayer.
binnen het uur helemaal vast
Ik moet er dus zo uitquote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef Enfermera het volgende:
Man, het lijkt wel avond zo donker is het hier![]()
Ik keek ff op buienradar, en zo te zien is het hier droog precies als ik naar mn werk moet![]()
Bahquote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snurk-ze
[..]
Ik ben ook goed in vastlopers
[..]
Ik moet er dus zo uit
Goffer had ik nu maar mijn rijbewijs... Zaffie staat voor nop voor de deur
Ik moet met 3 kleintjes er door heenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
BahErg he. Je kan niks met dit weer zo
Pfff.
Ja preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet met 3 kleintjes er door heen![]()
Ik vind het zelf niet zo erg maar die kleintjes vinden het vreselijk
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet met 3 kleintjes er door heen![]()
Ik vind het zelf niet zo erg maar die kleintjes vinden het vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |