ja dat is waarquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch sorrie gezegd daarvoor
Missy is inderdaad een mijn tweelingzus, twee-eiig wel te verstaan. Tevens heb ik nog een een broer George Jr.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon ik ben de zus van Sheldon. Vraag maar aan hem ik besta echt
en ik had een Lolo Ferrari pakje aan...quote:
er is een functie op fok, waardoor je dat niet hoeft te posten maar de user dat meteen zietquote:
huh?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik had een Lolo Ferrari pakje aan...
dat krijg je als je me met carnaval versiert
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een functie op fok, waardoor je dat niet hoeft te posten maar de user dat meteen ziet
ja die werkt niet bij mij, ik zie geen 1 erbij staan en soms licht het envelopje helemaal niet op, komt door de nwe layoutquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een functie op fok, waardoor je dat niet hoeft te posten maar de user dat meteen ziet
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die werkt niet bij mij, ik zie geen 1 erbij staan en soms licht het envelopje helemaal niet op, komt door de nwe layout
hier nog geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die werkt niet bij mij, ik zie geen 1 erbij staan en soms licht het envelopje helemaal niet op, komt door de nwe layout
ja en als je dus hier blijft doet de auto refresh ook niet je je envelopje refreshen hehquote:
ik kreeg daarstraks wel een meldingquote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als je dus hier blijft doet de auto refresh ook niet je je envelopje refreshen heh
dat is waar je moet wel af en toe F5 doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als je dus hier blijft doet de auto refresh ook niet je je envelopje refreshen heh
\quote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kreeg daarstraks wel een melding
maar dat kan ook per ongeluk zijn geweest
ja ik ga wel even met danny babbbelenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar je moet wel af en toe F5 doen
laters LLquote:
Wat mijn tweelingbroer hier beweert is niet waar. George Jr. en ik sloegen Sheldon nooit. Hij zei dat altijd tegen iedereen omdat George en ik veel slimmer waren dan hij.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Missy is inderdaad een mijn tweelingzus, twee-eiig wel te verstaan. Tevens heb ik nog een een broer George Jr.
Beide sleogen mij toen ik klein was en zijn jaloers omdat moeders altijd zei dat ze dom als soep zijn.
Een hond op schoot hoort ook niet. Honden zijn dieren en die horen niet op schoot maar in een hondenmand.Volgens de evolutie is de hond lager in rang dan de mens vandaar dusquote:Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
typen met een hond op je schoot gaat bijna niet
laters trevquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er even niet en ja hoor, spam alles maar weer vol
dan moet je naar de winkel nieuwe halenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Wat mijn tweelingbroer hier beweert is niet waar. George Jr. en ik sloegen Sheldon nooit. Hij zei dat altijd tegen iedereen omdat George en ik veel slimmer waren dan hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |