Flashie niet weggaanquote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hoi
Ik kom wel weer terug als dat stompzinnige gekloon over is.
Oke dan doei.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hoi
en nu kan je je ringetje door het gaatje van dat andere ringetje doen, erg multifunctioneelquote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Even een fotootje van mijn opgerekte gaatje
[ afbeelding ]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rechts gaat prima, maar weet niet hoe die het gaat vinden met 3 mm... maarja ik krijg mijn huidige piercing niet los dus sja... wordt wachten tot vanavond, misschien krijgt vriend hem los
en dan zien we wel weer verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
latersquote:
flesquote:Op donderdag 11 november 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hoi
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals u ziet beste LL de heer Flash in niet vertrokken.
[..]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nou het ziet er uit om door een ringetje te halen hoor?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rechts gaat prima, maar weet niet hoe die het gaat vinden met 3 mm... maarja ik krijg mijn huidige piercing niet los dus sja... wordt wachten tot vanavond, misschien krijgt vriend hem los
en dan zien we wel weer verder
Mja maar dat staat niet mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nu kan je je ringetje door het gaatje van dat andere ringetje doen, erg multifunctioneel
[..]
Jouw vriend heeft ervaring met het oprekken van jouw gaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik daar nou op antwoorden
![]()
![]()
Er moet een functie komen waardoor je iemand gelijk met al zijn klonen in je vijandenlijst kan gooien.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
eensquote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet een functie komen waardoor je iemand gelijk met al zijn klonen in je vijandenlijst kan gooien.
Iets als "Ja, en hij kan het erg goed"quote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
wat moet ik daar nou op antwoorden
![]()
Inderdaad want klonen zijn bahquote:
maar het ging niet om gaatjes oprekken het ging om mijn huidige piercing losmakenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets als "Ja, en hij kan het erg goed"
ieuw, viesbahquote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad want klonen zijn bah
Zo te zien moet er dan toch eerst een gaatje opgerekt wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar het ging niet om gaatjes oprekken het ging om mijn huidige piercing losmaken
Ja dus...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo te zien moet er dan toch eerst een gaatje opgerekt worden
Je bedoelt net zoiets als "het land van ooit" goeie oplossingquote:Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet een functie komen waardoor je iemand gelijk met al zijn klonen in je vijandenlijst kan gooien.
Bijna. Wel jammer dat er geen gaatje in zit, voor de rest is dat ding ALLES wat ik nodig hebquote:Op donderdag 11 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus...
Ben je al vergroeid met je HTC?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel jammer dat er geen gaatje in zit, voor de rest is dat ding ALLES wat ik nodig heb
Jepquote:Op donderdag 11 november 2010 13:59 schreef DeDweil het volgende:
heb je een HTC, flash? da wist ik nie
Echt hequote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Wel jammer dat er geen gaatje in zit, voor de rest is dat ding ALLES wat ik nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |