ah, rekken dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk mijn mooie tunneltjes in
zijn patent is verlopenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, rekken dus.
mpgs patent geschonden 2 keer binnen een minuut
![]()
doe eens?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan hier een hele foute opmerking over maken
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan hier een hele foute opmerking over maken
ok.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
Lovelylady haar gaatje wordt lekker opgerekt![]()
en ze vindt het fijn
Nou ja zeg wat is dit voor een forum.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
en ze vindt het fijn
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
en ze vindt het fijn
Maar ik ben wel lievquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doeiiii![]()
![]()
[..]
Wrom?
[..]
Nee, je bent echt de meest onvoorspelbare persoon die ik ooit heb ontmoet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik ben wel lievLief word geschreven met een f mijn besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
COOLquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik ben wel lievLief wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kewlquote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Even een fotootje van mijn opgerekte gaatje
[ afbeelding ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ga weg stomme kloon van PeZu.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:29 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Lief word geschreven met een f mijn beste
Zie je?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
COOL![]()
[..]
Lief wel ja.![]()
[..]
Kewl
Nogmaals ik ben geen kloon van PeZuquote:Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga weg stomme kloon van PeZu.
er zit wat in je oorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
dat is linker, hoe is het met je rechter? al genezen?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
toekquote:
Rechts gaat prima, maar weet niet hoe die het gaat vinden met 3 mm... maarja ik krijg mijn huidige piercing niet los dus sja... wordt wachten tot vanavond, misschien krijgt vriend hem losquote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is linker, hoe is het met je rechter? al genezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |