ik heb een tandenborstel met flostechniek en flosquote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
[..]
Obsessive compulsive?Je kan denk beter gewoon poetsen & flossen (als je dat laatste nog niet doet), dat is effectiever
![]()
[..]
Over het functioneren van den koters?![]()
[..]
Heb al een vent die me warm kan houden, thanks
Mijn hart is in 1000 stukjes gebroken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
[..]
Obsessive compulsive?Je kan denk beter gewoon poetsen & flossen (als je dat laatste nog niet doet), dat is effectiever
![]()
[..]
Over het functioneren van den koters?![]()
[..]
Heb al een vent die me warm kan houden, thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was je treiteringen zat, nu ga ik me weer bezig houden met de stelling van fermat.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:09 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Jij laat jouzelf kennen beste broeder en waarom heb jij het toch steeds over die beer?
Ja en ik hoorde zelfs klonen van klonenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn hart is in 1000 stukjes gebroken.
jij gaat voor de "statistisch gezien moet er ooit eentje ja zeggen als de aantallen maar groot genoeg zijn" tactiek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hmmzz, jaquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij gaat voor de "statistisch gezien moet er ooit eentje ja zeggen als de aantallen maar groot genoeg zijn" tactiek?
Hoe lang heb jij moeten googlen voordat jij het woord fermat hebt gevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik was je treiteringen zat, nu ga ik me weer bezig houden met de stelling van fermat.
Okeee.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een tandenborstel met flostechniek en flos![]()
ja ik was mijn handen 3x, tijdens het douchen ook alles 2x en mijn handen wel 5x
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn hart is in 1000 stukjes gebroken.
1000 stukjes is teveel. 999 zou ik nog wel kunnen fixen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
wat gaan jullie weer hard
Ik zit met een naald in mijn oor
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
tjongequote:Op donderdag 11 november 2010 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde zelfs klonen van klonen
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
wat gaan jullie weer hard
Ik zit met een naald in mijn oor
hij is er inmiddels alweer uit hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Okeee.Otherwise everyone will die?
![]()
[..]
1000 stukjes is teveel. 999 zou ik nog wel kunnen fixen.
[..]
uhm nee maar het moet gewoon, iedereen heeft toch rare gewoonte die moeten gewoon omdat het moet?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is er inmiddels alweer uit hoor
Ik heb zelf net een stukje gelijmd.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
ja het is me wat, nu ga ik echt douchen en richting de stad voor dat ik daar alleen nog maar per boot kan geraken, het barst hier al voorzichtig losquote:
3mm naaldquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan is het goedIk schrok al. Wat voor naald was het? Breinaald? Naainaald? Acupunctuurnaald?
Tuurlijk, dat wel, maar het kan natuurlijk extreem worden.. Sommige mensen doen het omdat ze ergens niet mee om kunnen gaan (of al een stoornis hebben) en daardoor tig keer bepaalde dingen moeten doen omdat het hen rustig maakt (obsessive compulsive disorder). Eigenlijk geen goede manier om met lastige zaken in het leven om te gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee maar het moet gewoon, iedereen heeft toch rare gewoonte die moeten gewoon omdat het moet?
Goh, nooit verwacht dat je dat zou zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zelf net een stukje gelijmd.
Dus je hoeft er nog maar 999![]()
Nee, he?!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat wel, maar het kan natuurlijk extreem worden.. Sommige mensen doen het omdat ze ergens niet mee om kunnen gaan (of al een stoornis hebben) en daardoor tig keer bepaalde dingen moeten doen omdat het hen rustig maakt (obsessive compulsive disorder). Eigenlijk geen goede manier om met lastige zaken in het leven om te gaan.
[..]
Goh, nooit verwacht dat je dat zou zeggen.
Doeiiiiquote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is me wat, nu ga ik echt douchen en richting de stad voor dat ik daar alleen nog maar per boot kan geraken, het barst hier al voorzichtig los
Dag lieve slow chat monstertjes van me![]()
quote:
Nee, je bent echt de meest onvoorspelbare persoon die ik ooit heb ontmoetquote:
wacht, whut?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht, whut?
komt er weer iets bij? of ben je aan het rekken?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk mijn mooie tunneltjes in
rekkenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht, whut?
komt er weer iets bij? of ben je aan het rekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |