zal de deze in de OP plaatsenquote:
Mijne ook dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal de deze in de OP plaatsen
Lekkolquote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halen
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer
mijn winterjas heb ik ook al uit mijn kast gehaald
quote:
Nee mijn beste jij hebt een doctoraat in de WeetNietKunde. Moeder zegt alleen tegen jou dat ik zo dom als soep bent zodat jij je niet achtergesteld voelt op mij want iedereen weet dat mijn IQ vele malen hoger ligt dan dat van u broederquote:Op donderdag 11 november 2010 12:49 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
En toch hen een doctoraat in de wetenschap en jij draait burgers om in de Yarn Barn tevens zegt moeder dat je zo dom als soep bent
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep, hoorde ze een vreemd zoemend geluid.
Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met een vibrator.
Geshockeerd vroeg ze: 'Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?'
De dochter antwoordde: 'Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje alsof ik een echtgenoot heb. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen'.
De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere kant van zijn dochters slaapkamerdeur.
De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde sex hebben met een vibrator.
Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter: 'Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo'n beetje mijn echtgenoot. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!'
Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje winkelen, zetten hun tassen in de gang en horen het bekende gezoem uit de woonkamer komen.
Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank, tv kijken. Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek.
Vraagt zijn vrouw: 'Wat ben je in godsnaam aan het doen?'
Zegt de vader: 'Ik kijk naar een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon...'
Enfequote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekkol![]()
[..]
Ja toch? Kutweer.
![]()
[..]
![]()
Jij bent ook niet erg aardig voor jouw zusquote:Op donderdag 11 november 2010 12:49 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
En toch hen een doctoraat in de wetenschap en jij draait burgers om in de Yarn Barn tevens zegt moeder dat je zo dom als soep bent
Mijn iq is 187.Je kan me niet voor de gek houden en pesten zoals vroeger.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Nee mijn beste jij hebt een doctoraat in de WeetNietKunde. Moeder zegt alleen tegen jou dat ik zo dom als soep bent zodat jij je niet achtergesteld voelt op mij want iedereen weet dat mijn IQ vele malen hoger ligt dan dat van u broeder
dat is lang geledenquote:
Zij heeft mij vroeger veel gepest en geslagen, ik was zo bang dat zelfs de kip van de buren mij de boom in kon jagenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg aardig voor jouw zus
Ik pest jou niet en zet jou niet voor gek. Maar iemand mag jou zo langzamerhand wel eens duidelijk maken dat men een typfout heeft gemaakt bij de uitslag van jou IQ het moet namelijk 1.87 zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:55 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Mijn iq is 187.Je kan me niet voor de gek en pesten zoals vroeger.
Ach arme gaat het nu weer een beetje.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zij heeft mij vroeger veel gepest en geslagen, ik was zo bang dat zelfs de kip van de buren mij de boom in kon jagen
Ik ben niet gek, moeder heeft me laten testen.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik pest jou niet en zet jou niet voor gek. Maar iemand mag jou zo langzamerhand wel eens duidelijk maken dat men een typfout heeft gemaakt bij de uitslag van jou IQ het moet namelijk 1.87 zijn.
Zometeen ff langs stageplaza.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
Wat hebben jullie nog aan plannen voor vandaag?
Ik moet bedenken wat ik qua eten mee ga nemen en dan vanaaf avonddienst
Ja dat klopt ja. Maar ze heeft de echte uitslag voor jou verzwegen ivm met jouw tere kindezielquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, moeder heeft me laten testen.
Ja, al hoewel ik nog steeds onverklaarbaar bang ben voor de meest futiele zaken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach arme gaat het nu weer een beetje.
ik ga ook nog een snuggy kopenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
Wat is een snuggy PeZu?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga ook nog een snuggy kopen![]()
en misschien een nieuwe electrische tandenborstel
Zie je Panda Beertje, dit is toch niet goed te praten.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja. Maar ze heeft de echte uitslag voor jou verzwegen ivm met jouw tere kindeziel
Ohja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zometeen ff langs stageplaza.
Voor een stage ofcourse.
Ff langs de bank een pasje activeren.
En dan weekend gaan houden.
Gamen enzow.
Snuggyquote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga ook nog een snuggy kopen![]()
en misschien een nieuwe electrische tandenborstel
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is een snuggy PeZu?
Ik hoor er meerdere mensen over...
vanavond werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind wel dat je een beetje gelijk hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zie je Panda Beertje, dit is toch niet goed te praten.
een nonnenpakquote:
nou eigenlijk is dat ook weer een arre gewoonte van mem ik poets eerst handmatig daarna langzaam tand voor tand elektrischquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja.
ZoLekker
Jij hebt ook weinig te doen zeg
![]()
[..]
SnuggyHahaha! Fucking lelijk ding maar ik snap 't wel, lekker warm enzo
![]()
NiceBen je te lui om het zelf te doen?
Welke smaak?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond werken![]()
en ik heb net bamisoep op
werk en vanavond naar school, ouderavond.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
ja en je kan er vet veel films mee nadoenquote:
Jij weet helemaal niet wat er in werkelijkheid speeltquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een beetje gelijk hebt
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja.
ZoLekker
Jij hebt ook weinig te doen zeg
![]()
[..]
SnuggyHahaha! Fucking lelijk ding maar ik snap 't wel, lekker warm enzo
![]()
NiceBen je te lui om het zelf te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf een echte beer die bamboe eet heeft meer verstand in haar linker teennagel dan jijquote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat er in werkelijkheid speelt
ja ik ook, al die klonenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben even een eitje koken en ik ben de weg alweer kwijt in dit topic
het gaat idd snelquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben even een eitje koken en ik ben de weg alweer kwijt in dit topic
welkequote:
chicken masalaquote:
Ja iedereen zegt dat er klonen zijn dus ik roep maar meequote:Op donderdag 11 november 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke![]()
ik blok die gewoon
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond werken![]()
en ik heb net bamisoep op
Obsessive compulsive?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou eigenlijk is dat ook weer een arre gewoonte van mem ik poets eerst handmatig daarna langzaam tand voor tand elektrisch
Over het functioneren van den koters?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk en vanavond naar school, ouderavond.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je gezelschap komen houden.Heb al een vent die me warm kan houden, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
goed bezig!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de OP is ook weer bijgewerkt
Jij laat jouzelf kennen beste broeder en waarom heb jij het toch steeds over die beer?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zelf een echte beer die bamboe eet heeft meer verstand in haar linker teennagel dan jij
Zijn er klonen dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt dat er klonen zijn dus ik roep maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |