quote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
maar sommige kunnen er mee weg komen en staat het zelfs cool![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nogmaals ik zie niemand dat hier doen
laters friemelquote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga ff wat friemelen anders zijn de sieraden voor zaterdag niet op tijd klaar
latersss
Mijn buurvrouw Penny en ik hebben dat ook eens gedaan omdat Penny een klein bedrijfje was begonnen, dit was mede door mijn inzet een doorslaand succes, zo'n succes zelfs dat iedereen moest meehelpen om de orders te kunnen bijbenen, helaas zijn we ten onder gegaan aan ons eigen succes.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga ff wat friemelen anders zijn de sieraden voor zaterdag niet op tijd klaar
latersss
werk zequote:
Ik moet mededelen dat ik het met jou eens ben.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Het is toch triest dat hij iemand triest noemt en dan vervolgens ook nog er totaal naast zit.
nee serieus niemand hier doet hetquote:
dat kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee serieus niemand hier doet het
Dat lijkt mij logisch aangezien ik er bijna nooit naast zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:42 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik moet mededelen dat ik het met jou eens ben.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
zonder alcohol is onzin, daarom kan je maar beter overal wodka doorheen roeren
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Heenweg gelukkig droog, terugweg niet.Magoed. Ik ga echt mijn winterjas uit mn kast halen om straks naar mn werk te fietsen (lang, warm, capuchon) van Gstar. Geweldig ding, heb 'm al een paar jaar. Want met dit weer is met een paraplu fietsen echt geen optie
![]()
Fysio was nice trouwens, lekker oefeningen gedaan en ook nog goed gekraakt
Neen broeder dit keer zit u er niet naast maar meestal welquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch aangezien ik er bijna nooit naast zit.
enferquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Heenweg gelukkig droog, terugweg niet.Magoed. Ik ga echt mijn winterjas uit mn kast halen om straks naar mn werk te fietsen (lang, warm, capuchon) van Gstar. Geweldig ding, heb 'm al een paar jaar. Want met dit weer is met een paraplu fietsen echt geen optie
![]()
weer lekker losquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
![]()
hihi je zei klaarmakenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halen
En toch hen een doctoraat in de wetenschap en jij draait burgers om in de Yarn Barn tevens zegt moeder dat je zo dom als soep bentquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Neen broeder dit keer zit u er niet naast maar meestal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |