quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
Hier kunt u allen aanschouwen hoe mijn tweelingbroeder demonstreert ik gelijk heb door zijn manier van replicerenquote:
geen idee waar je het over hebt, ik zie niemand dat hier doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef friemelaar het volgende:
triest als mensen tegen zichzelf gaan praten in een SC
gisteren geen het nog veel snellerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@Pezu
Dat is niet zo maar ik sta wel versteld van het tempo
dat weet ik trevquote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@Pezu
Dat is niet zo maar ik sta wel versteld van het tempo
Net zoiets als jezelf quotenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef friemelaar het volgende:triest als mensen tegen zichzelf gaan praten in een SC
zie 2 posts boven jequote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt, ik zie niemand dat hier doen
ik heb er gisteren zelfs 2 gemistquote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een nieuwe, dat kan ik toch niet bij houden
Zeer weledele heer. Mocht u het over Sheldon en ondergetekende hebben het is hier al verkondigd wij zijn niet dezelfde persoon.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef friemelaar het volgende:
triest als mensen tegen zichzelf gaan praten in een SC
ja nogmaals ik zie niemand dat hier doenquote:
dat vind ik dan nog meevallenquote:
Het is toch triest dat hij iemand triest noemt en dan vervolgens ook nog er totaal naast zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Zeer weledele heer. Mocht u het over Sheldon en ondergetekende hebben het is hier al verkondigd wij zijn niet dezelfde persoon.
Ikke maar eentjequote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er gisteren zelfs 2 gemist
quote:
maar sommige kunnen er mee weg komen en staat het zelfs coolquote:
ja en jij nu ook gelukkigquote:
racingquote:
sportautoquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
maar sommige kunnen er mee weg komen en staat het zelfs cool![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nogmaals ik zie niemand dat hier doen
laters friemelquote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga ff wat friemelen anders zijn de sieraden voor zaterdag niet op tijd klaar
latersss
Mijn buurvrouw Penny en ik hebben dat ook eens gedaan omdat Penny een klein bedrijfje was begonnen, dit was mede door mijn inzet een doorslaand succes, zo'n succes zelfs dat iedereen moest meehelpen om de orders te kunnen bijbenen, helaas zijn we ten onder gegaan aan ons eigen succes.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga ff wat friemelen anders zijn de sieraden voor zaterdag niet op tijd klaar
latersss
werk zequote:
Ik moet mededelen dat ik het met jou eens ben.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Het is toch triest dat hij iemand triest noemt en dan vervolgens ook nog er totaal naast zit.
nee serieus niemand hier doet hetquote:
dat kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee serieus niemand hier doet het
Dat lijkt mij logisch aangezien ik er bijna nooit naast zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:42 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik moet mededelen dat ik het met jou eens ben.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
zonder alcohol is onzin, daarom kan je maar beter overal wodka doorheen roeren
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Heenweg gelukkig droog, terugweg niet.Magoed. Ik ga echt mijn winterjas uit mn kast halen om straks naar mn werk te fietsen (lang, warm, capuchon) van Gstar. Geweldig ding, heb 'm al een paar jaar. Want met dit weer is met een paraplu fietsen echt geen optie
![]()
Fysio was nice trouwens, lekker oefeningen gedaan en ook nog goed gekraakt
Neen broeder dit keer zit u er niet naast maar meestal welquote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch aangezien ik er bijna nooit naast zit.
enferquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Heenweg gelukkig droog, terugweg niet.Magoed. Ik ga echt mijn winterjas uit mn kast halen om straks naar mn werk te fietsen (lang, warm, capuchon) van Gstar. Geweldig ding, heb 'm al een paar jaar. Want met dit weer is met een paraplu fietsen echt geen optie
![]()
weer lekker losquote:Op donderdag 11 november 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
![]()
hihi je zei klaarmakenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja ik ga mezelf ook zo klaar maken om even wat boodschappen te doen en sinterklaas thee en zwarte pieten thee halen en kado's voor de meet te halen
En toch hen een doctoraat in de wetenschap en jij draait burgers om in de Yarn Barn tevens zegt moeder dat je zo dom als soep bentquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Neen broeder dit keer zit u er niet naast maar meestal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |