Waarvoor?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
middag
zo weer eens even op en neer geweest naar zeeland...
zee of land?quote:
Best te doen toch? Vanuit Bergen op Zoomquote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
middag
zo weer eens even op en neer geweest naar zeeland...
Dat is toch primaquote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik raak in de war
ik heb al kadootjes in huis
ik was er niet en teruglezen doe ik niet, what up schatjequote:Op donderdag 11 november 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
pezu ik vroeg je wat op de vorige pagina.
Is niet moeilijk hoor dat dichten ik vind het altijd harstikke leuk.quote:
ik vind het helemaal niet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch prima. Het MOET geen knipoog naar een KSC'er zijn, maar als je toevallig zoiets tegenkomt, MAG het, want dat is tof
. En daarbij Mart en Fles die gaan kibbelen over wie het treintje mag is toch tof?
Volgens mij wil iedereen wel mijn kadotje hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch prima. Het MOET geen knipoog naar een KSC'er zijn, maar als je toevallig zoiets tegenkomt, MAG het, want dat is tof
. En daarbij Mart en Fles die gaan kibbelen over wie het treintje mag is toch tof?
50 sec te laat, Bis Later Wokquote:
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten de kadoos nog ingepakt worden ook? Ja zeker ?
Was geloof ik optioneel?quote:
Dat was volgens mij niet de bedoeling.quote:
ok dan opm ik jou welquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor dat dichten ik vind het altijd harstikke leuk.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet leuk
Dan wordt het tijd dat je even wegloopt, een sjekkie roken ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik gween tijd voor omdat die ziekers de hele tijd binnen komen lopen
Trevland heeft een leuk kadoquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen wel mijn kadotje hebben![]()
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan opm ik jou wel![]()
[..]
Dat mag heur
![]()
waarom
Mijn vader is die dag jarigquote:Op donderdag 11 november 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
als bamboe beertje ook komt geef ik een quote cursus
ooh dat is jammerquote:
Ik koop wel een extra treintje voor mezelf danquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb een knuffeltrein voor mijn jongste gekochtquote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik koop wel een extra treintje voor mezelf dan [ afbeelding ]
pics!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef PeZu het volgende:
ik heb echt een dikke vette nerde bril besteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |