lequote:
wat is dat voor thee?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef PeZu het volgende:
kut weer![]()
en sinterklaas en zwarte pieten thee
ja maar ja maar anders denkt fles dat ik een monster ben en dat ben ik nietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
he wat nou kado's we doen toch niet ook nog persoonlijke kadoooooos voor de meet?
moment beertje ik zoek het even uitquote:
al gevonden op site van simon leveltquote:Op donderdag 11 november 2010 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ja maar anders denkt fles dat ik een monster ben en dat ben ik niet![]()
[..]
moment beertje ik zoek het even uit
Nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
he wat nou kado's we doen toch niet ook nog persoonlijke kadoooooos voor de meet?
ja daar ging net heen voor jequote:Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
al gevonden op site van simon levelt
ja vandaar dusquote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
We doen 5 cadeaus van 1 euro per stuk (ongeveer) en die gaan op een grote hoop en worden verdeeld en er mogen gerust cadeaus bij zijn met een knipoog naar een KSC'er.
1tje weet ik al, nog 4 dingen die ik voor rond de 4 euro moet gaan zoekenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
We doen 5 cadeaus van 1 euro per stuk (ongeveer) en die gaan op een grote hoop en worden verdeeld en er mogen gerust cadeaus bij zijn met een knipoog naar een KSC'er.
waar zit die simon?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de simon levelt, het zijn 2 soorten ze ruiken vet lekker
ik raak in de warquote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
daar heb ik gween tijd voor omdat die ziekers de hele tijd binnen komen lopenquote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.simonlevelt.nl(...)spx?ch=1018&pch=1004
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik gween tijd voor omdat die ziekers de hele tijd binnen komen lopen
Het moet wel een verrassing blijvenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten de kadoos nog ingepakt worden ook? Ja zeker ?
Waarvoor?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
middag
zo weer eens even op en neer geweest naar zeeland...
zee of land?quote:
Best te doen toch? Vanuit Bergen op Zoomquote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
middag
zo weer eens even op en neer geweest naar zeeland...
Dat is toch primaquote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik raak in de war
ik heb al kadootjes in huis
ik was er niet en teruglezen doe ik niet, what up schatjequote:Op donderdag 11 november 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
pezu ik vroeg je wat op de vorige pagina.
Is niet moeilijk hoor dat dichten ik vind het altijd harstikke leuk.quote:
ik vind het helemaal niet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch prima. Het MOET geen knipoog naar een KSC'er zijn, maar als je toevallig zoiets tegenkomt, MAG het, want dat is tof
. En daarbij Mart en Fles die gaan kibbelen over wie het treintje mag is toch tof?
Volgens mij wil iedereen wel mijn kadotje hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch prima. Het MOET geen knipoog naar een KSC'er zijn, maar als je toevallig zoiets tegenkomt, MAG het, want dat is tof
. En daarbij Mart en Fles die gaan kibbelen over wie het treintje mag is toch tof?
50 sec te laat, Bis Later Wokquote:
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten de kadoos nog ingepakt worden ook? Ja zeker ?
Was geloof ik optioneel?quote:
Dat was volgens mij niet de bedoeling.quote:
ok dan opm ik jou welquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor dat dichten ik vind het altijd harstikke leuk.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet leuk
Dan wordt het tijd dat je even wegloopt, een sjekkie roken ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik gween tijd voor omdat die ziekers de hele tijd binnen komen lopen
Trevland heeft een leuk kadoquote:Op donderdag 11 november 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen wel mijn kadotje hebben![]()
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan opm ik jou wel![]()
[..]
Dat mag heur
![]()
waarom
Mijn vader is die dag jarigquote:Op donderdag 11 november 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
als bamboe beertje ook komt geef ik een quote cursus
ooh dat is jammerquote:
Ik koop wel een extra treintje voor mezelf danquote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb een knuffeltrein voor mijn jongste gekochtquote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik koop wel een extra treintje voor mezelf dan [ afbeelding ]
pics!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:12 schreef PeZu het volgende:
ik heb echt een dikke vette nerde bril besteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |