enkeltje de lucht inquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik heb een paraplu bij me![]()
in de auto
Welke kloonsquote:
TJquote:Op donderdag 11 november 2010 14:56 schreef TJDoornbos het volgende:
werkse Enf
Hoi pandaatje
[..]
lazer op klote kloon
quote:
nou ja het hele topic wordt gekaapt door kloons en dit verdacht persoon ken ik niet en 1 en 1 = 2quote:
ik ben voor een blok functie in fokquote:Op donderdag 11 november 2010 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
nou ja het hele topic wordt gekaapt door kloons en dit verdacht persoon ken ik niet en 1 en 1 = 2
Die bestaatquote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben voor een blok functie in fok
Tja het hangt er natuurlijk helemaal vanaf of een kloon een leuke kloon isquote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben voor een blok functie in fok
En kun je dan ook zien wie de kloon is?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaat.
Moet je een abo voor nemen.
Zo erg is het weer hier nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
Zo ook weer thuis
* zucht hijg steun kreun
Gelijk even een warme douche gepakt.
Over de weg peddelen was wel zwaar, ik ben nog een 1x gekapseist door zoon stomme auto
* pgrferrari gooit het water uit zijn schoenen.
Echt wel hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zo erg is het weer hier nog niet
Ja. Dat is ongeveer nooit het gevalquote:Op donderdag 11 november 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja het hangt er natuurlijk helemaal vanaf of een kloon een leuke kloon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |