abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88406800
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88406821
-edit- nee daar gebruik je de knop maar voor

[ Bericht 85% gewijzigd door Daniel1976 op 06-11-2010 18:04:52 ]
pi_88406874
Ik ben m'n matches op knuz aan het bekijken, zit nu op pagina 25 en heb maarliefst 1 dame gezien die mij wel kan krijgen.
pi_88406993
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben m'n matches op knuz aan het bekijken, zit nu op pagina 25 en heb maarliefst 1 dame gezien die mij wel kan krijgen.
en als die ene je afwijst, blijft er geen een meisje meer over dus? lijkt me een beetje stug eigenlijk. :s)
pi_88407041
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef dawg het volgende:

[..]

en als die ene je afwijst, blijft er geen een meisje meer over dus? lijkt me een beetje stug eigenlijk. :s)
Die snap ik niet helemaal, als alle meiden op knuz zouden zitten en er is er maar 1 die goed genoeg is dan zou het wel heel erg zijn.
Gelukkig zitten ze niet allemaal op knuz. ;)
pi_88407082
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Ruudt het volgende:
Het is dan ook Knuz. Die site vond ik erg vermakelijk, maar niet bepaald geschikt om een leuke man te treffen :')
pi_88407108
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Het is dan ook Knuz. Die site vond ik erg vermakelijk, maar niet bepaald geschikt om een leuke man te treffen :')
Ik heb nu in een half jaar tijd alle datingsites wel gehad maar heb zwaar het idee dat het niets voor mij is.
pi_88407171
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Die snap ik niet helemaal, als alle meiden op knuz zouden zitten en er is er maar 1 die goed genoeg is dan zou het wel heel erg zijn.
Gelukkig zitten ze niet allemaal op knuz. ;)
je zegt dat van al je matches er maar 1 meisje jou kan krijgen. dus als zij jou afwijst, is er tussen al je andere matches geen enkel ander meisje wat jou kan krijgen?

anders begrijp ik je verkeerd. :P
pi_88407262
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:09 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ik heb nu in een half jaar tijd alle datingsites wel gehad maar heb zwaar het idee dat het niets voor mij is.
Heb je eigenlijk ooit een date gehad via een datingsite? Ik kan me zo alleen die dame herinneren die de was ging ophangen.
pi_88407366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wat vond je er vermakelijk aan ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_88407368
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:10 schreef dawg het volgende:

[..]

je zegt dat van al je matches er maar 1 meisje jou kan krijgen. dus als zij jou afwijst, is er tussen al je andere matches geen enkel ander meisje wat jou kan krijgen?

anders begrijp ik je verkeerd. :P
Klopt, helaas is zo'n match-systeem maar op een paar "eisen" gebaseerd.
pi_88407449
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk ooit een date gehad via een datingsite? Ik kan me zo alleen die dame herinneren die de was ging ophangen.
Nee, tot nu toe nog geen behoefte gehad om de contacten die ik nu heb echt door te zetten tot een date.
pi_88407489
Er is overigens wel een heeeeeel duidelijk verschil tussen lamon en silenus: de laatste vertelt bijna alleen maar over zijn dates als ze al geweest zijn. Lamon deelt graag zijn fantasien over dates die hij denkt te gaan hebben.
pi_88407509
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Klopt, helaas is zo'n match-systeem maar op een paar "eisen" gebaseerd.
oh zo. dan begreep ik het dus verkeerd. dacht even matches in de zin van: die meisjes lijken me wel leuk. :P

even wakker worden. :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:21:32 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88407523
Knuz is wel echt een verzamelplaats voor tokkies, tienermoeders, paupers, etc. Daar zit echt niks fatsoenlijks tussen.

Qua aanbod ben k het meest tevreden over paiq. Veel knappe vrouwen, hoogopgeleid, grappig, etc.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88407973
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Allemaal. Hoezo?
Wanneer is jouw IQ beneden de 85 en boven de 145 dan? :?

Of je wil gewoon geen date met een Fok!ker, dat kan ook :')
Maar dat is menselijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88408269
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
Knuz is wel echt een verzamelplaats voor tokkies, tienermoeders, paupers, etc. Daar zit echt niks fatsoenlijks tussen.

Qua aanbod ben k het meest tevreden over paiq. Veel knappe vrouwen, hoogopgeleid, grappig, etc.
Ben ik toch weer blij dat ik paiq heb uitgezocht als eerste site om me in te schrijven. Opleiding maakt me niet zoveel uit, maar als humor ontbreekt of ik een foto van sugar lee hooper zie ben ik klaar.
Alhoewel, ik denk dat een foto van een naakte molrat nog een beter cijfer krijgt dan de tot nu toe enige foto die ik op paiq heb staan. Die begon met een 6,4. Ouch. Nou staat ie op 7,4, misschien wordt het met meer beoordelingen toch nog wat. :P
pi_88408313
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:

:Y
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:48:28 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88408427
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Ben ik toch weer blij dat ik paiq heb uitgezocht als eerste site om me in te schrijven. Opleiding maakt me niet zoveel uit, maar als humor ontbreekt of ik een foto van sugar lee hooper zie ben ik klaar.
Alhoewel, ik denk dat een foto van een naakte molrat nog een beter cijfer krijgt dan de tot nu toe enige foto die ik op paiq heb staan. Die begon met een 6,4. Ouch. Nou staat ie op 7,4, misschien wordt het met meer beoordelingen toch nog wat. :P
Die foto's zeggen niks. Die foto van m'n fobo heb ik ook op paiq en daar sta ik een 10 voor. :') Ik lach er niet eens op. Als jouw foto drie keer achter elkaar wordt gekozen sta je denk ik al weer een 8,5 oid.

Het enige nadeel is dat je soms een leuk gesprek hebt en de ander gewoon totaal niet je type is.
pi_88408732
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die foto's zeggen niks. Die foto van m'n fobo heb ik ook op paiq en daar sta ik een 10 voor. :') Ik lach er niet eens op. Als jouw foto drie keer achter elkaar wordt gekozen sta je denk ik al weer een 8,5 oid.

Het enige nadeel is dat je soms een leuk gesprek hebt en de ander gewoon totaal niet je type is.

Yep, dat is irritant, ik zou het beter vinden als je die foto direct kon zien. Kan ook wel, maar dan ben je al snel druk met credits uitgeven denk ik. En credits kopen begin ik niet aan!
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:02:29 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88408885
Maar dan ondergraaf je eigenlijk het principe van de site. En klikt iedereen meteen weer weg, zonder wat te zeggen. :') Net zoals je doet met het scrollen langs profielen, als het ware.
pi_88408925
Is een goed systeem maar idd soms zonde dat je een heel gesprek hebt en dan blijkt het een dik propje te zijn bijvoorbeeld.
Dat moeten we maar voor lief nemen (niet dat propje maar dat systeem).
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:04:39 #23
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88408960
Ik ben nu een draak van een gesprek aan het voeren..ik wacht echt tot ik haar foto kan zien, en dan is het klaar :')
pi_88409568
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef Silenus het volgende:
Maar dan ondergraaf je eigenlijk het principe van de site. En klikt iedereen meteen weer weg, zonder wat te zeggen. :') Net zoals je doet met het scrollen langs profielen, als het ware.
Klopt ook weer, ik ben er een beetje dubbel in. Misschien is het wat om als openingvraag in te stellen "Ben je lelijk? Nou?!?"

..of misschien ook niet ;)
pi_88411091
Ik vroeg mij af, is het mogelijk om bij Paiq een onvoldoende voor een foto te krijgen?
pi_88413092
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef dynamiet het volgende:
Ik vroeg mij af, is het mogelijk om bij Paiq een onvoldoende voor een foto te krijgen?
Vast wel...
pi_88413923
Geen idee, maar het is niet zo moeilijk uit te vinden als je het wilt weten...

Plaats dit fotootje en kijk wat voor cijfer het wordt.
pi_88414192
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:11 schreef After_Dark het volgende:
Geen idee, maar het is niet zo moeilijk uit te vinden als je het wilt weten...

[ afbeelding ]

Plaats dit fotootje en kijk wat voor cijfer het wordt.
:o wat is dat op zijn gezicht?
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:24:50 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88414247
Een bril.
pi_88414381
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef Silenus het volgende:
Een bril.
:')
Behalve de bril dan..dat wat op ongedierte lijkt.
pi_88415143
Zeepokken
pi_88415275
Ik wil het niet weten wat dat is.

Volgens mij ben ik net voor een date gevraagd op paiq :D.
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:04:47 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88415335
Die 'date' van vanavond maar even afgezegd. Meisje woont op 400 meter, had eerst nog een afspraak maar zou rond 23u langskomen. Zit hier echter zo in te kakken in m'n trainingsbroek dat ik helemaal geen zin heb om weer leuk te gaan doen zo. :')

Misschien heb ik morgen wel zin, haha.
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:05:17 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88415352
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:

Lekker bezig! Wie, wat, waar? En hoe vroeg 'ie het? :P
pi_88415358
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef Neelix het volgende:
Er is overigens wel een heeeeeel duidelijk verschil tussen lamon en silenus: de laatste vertelt bijna alleen maar over zijn dates als ze al geweest zijn. Lamon deelt graag zijn fantasien over dates die hij denkt te gaan hebben.
Klopt, maar wel knapper, kieskeuriger en minder volgzaam en ik zoen niet met getrouwde vrouwen. :P
Ik ben net terug van een date (achteraf dus) en het was de beste mislukte date ooit, ze zei na een uur dat ze het heel gezellig vond maar geen klik voelde, wat ik met haar eens was, en bood aan de rekening te betalen. :)
pi_88415380
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:

Leuk! Wanneer is de date?
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:07:36 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88415433
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Klopt, maar wel knapper, kieskeuriger en minder volgzaam en ik zoen niet met getrouwde vrouwen. :P
Ik ben net terug van een date (achteraf dus) en het was de beste mislukte date ooit, ze zei na een uur dat ze het heel gezellig vond maar geen klik voelde, wat ik met haar eens was, en bood aan de rekening te betalen. :)
:D

Ander klein detail: je faalt in al je dates, dat heb ik veel minder.
pi_88415534
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ander klein detail: je faalt in al je dates, dat heb ik veel minder.
Daarom heb jij nu een relatie blijkbaar? ;)
En ik faal niet in AL mijn dates, ik durf alleen wel toe te geven wanneer ik faal. :P
pi_88415576
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lekker bezig! Wie, wat, waar? En hoe vroeg 'ie het? :P
Met mijn nieuw-zeelandse hunk die zo schattig gebrekkig Nederlands typt O+
pi_88415660
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:16 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Wat vond je er vermakelijk aan ?
De reacties die ik er kreeg. Ik had het eerste stuk van mijn profiel sarcastisch geschreven, mezelf omschreven als een soort Anita en daar kreeg ik leuke, grappige reacties op. En bepaalde profielen, mannen die zichzelf zo overschreeuwen, met modellen gewerkt hadden (tof, nu val ik voor je?) en de talloze *check mij met mijn auto* foto's.
pi_88415709
ik heb wat losgemaakt met mijn opmerking, zie ik. :7
pi_88415815
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:15 schreef dawg het volgende:
ik heb wat losgemaakt met mijn opmerking, zie ik. :7
Neuh, boeien..
  zondag 7 november 2010 @ 00:26:48 #43
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88420417
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Met mijn nieuw-zeelandse hunk die zo schattig gebrekkig Nederlands typt O+
you go girl!

en ik ben weer uitgekaraoked. ik kan niet zingen en ik heb niet gezoend ofzo.

dus.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88422749
Feestje gehad en er was een heel elftal voetbalvrouwen.
Wat zijn dat beesten zeg!
  zondag 7 november 2010 @ 01:56:41 #45
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88422979
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Jij kieskeurig? neuh... zo kom je niet over hoor. Het lijkt je niet uit te maken, ogenschijnlijk..

En afgepoeierd worden na een uurtje! Dat is wel heel apart - dat kan ik mij nauwelijks voorstellen :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef Ruudt het volgende:

Nee, tot nu toe nog geen behoefte gehad om de contacten die ik nu heb echt door te zetten tot een date.
De bullshit detector slaat rood uit. Er zijn leuke vrouwen zát, en als je geen dates kunt vinden zegt dat volgens mij meer over jou dan over de aanwezigheid van leuke vrouwen. Koudwatervrees? :D
Overal verstand van.
pi_88423140
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:56 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij kieskeurig? neuh... zo kom je niet over hoor. Het lijkt je niet uit te maken, ogenschijnlijk..

En afgepoeierd worden na een uurtje! Dat is wel heel apart - dat kan ik mij nauwelijks voorstellen :D

[..]

De bullshit detector slaat rood uit. Er zijn leuke vrouwen zát, en als je geen dates kunt vinden zegt dat volgens mij meer over jou dan over de aanwezigheid van leuke vrouwen. Koudwatervrees? :D
Ho ho ho, die behoefte is er dus niet omdat ik in het gewone leven genoeg leuke vrouwen tegen het lijf loop / ontmoet / ken.
Komt er dus op neer dat ik internetdates nog niet nodig heb. ;)
pi_88425561
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:05 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ho ho ho, die behoefte is er dus niet omdat ik in het gewone leven genoeg leuke vrouwen tegen het lijf loop / ontmoet / ken.
Komt er dus op neer dat ik internetdates nog niet nodig heb. ;)
Niet meer te editten dus dan maar zo: dus dan kan ik wat meer eisen stellen. :P
  zondag 7 november 2010 @ 10:29:39 #48
57047 macondo
pi_88425973
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 10:00 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Niet meer te editten dus dan maar zo: dus dan kan ik wat meer eisen stellen. :P
Fair enough - toen ik nog studeerde was er ook nog genoeg te kiezen doordat je er dagelijks mee in aanraking kwam. Heb je inderdaad wat meer te kiezen, en datingsites zijn dan ook overbodig. Maar tóch is het mooi om te proberen, al was het maar voor de thrill van zo'n soort blind date.

(net Feuten gezien op uitzending gemist, wat een herkenning - briljant!)
Overal verstand van.
pi_88426249
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:56 schreef macondo het volgende:
En afgepoeierd worden na een uurtje! Dat is wel heel apart - dat kan ik mij nauwelijks voorstellen
Afgepoeierd? Ik was het eens, niet iedereen ligt elkaar.
En het was ook best een gok, want ze vroeg me na een kwartiertje chatten al uit 3 dagen geleden, enkel op basis van mijn foto's en interesse in muziek..
Maar het was wel de kortste date ooit, ja.

Nu drie dagen rust voor de volgende "faal" date. :P
pi_88426872
Ik vind na een uur besluiten dat het niks is ook geen afpoeieren. Een uur kan trouwens erg lang zijn met iemand waar het totaal niet mee klikt, kun je beter eerlijk zijn. Is voor voor beide partijen absoluut geen "faal" of schande :)
Ik vind anderhalf á twee uur sowieso al meer dan genoeg voor de eerste keer afspreken, meteen een halve dag of hele avond zou voor mij 9 van de 10x echt veel te lang zijn :X
pi_88427327
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:18 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind na een uur besluiten dat het niks is ook geen afpoeieren. Een uur kan trouwens erg lang zijn met iemand waar het totaal niet mee klikt, kun je beter eerlijk zijn. Is voor voor beide partijen absoluut geen "faal" of schande :)
Ik vind anderhalf á twee uur sowieso al meer dan genoeg voor de eerste keer afspreken, meteen een halve dag of hele avond zou voor mij 9 van de 10x echt veel te lang zijn :X
..och, maar mannen onder elkaar he, met name op FOK! gedragen zich een beetje haantjesachtig. :)
Ik geloof ook geen fuck van de helft wat ik hier lees, maar laat t maar lekker gaan. :)

Ik was het met haar eens, en zij nam het risico mij uit te vragen, en ze wilde nog betalen ook, net meisje hoor, volwassen. :)
Alleen we hadden weinig om over te praten..
pi_88427777
Als je het wel met elkaar kunt vinden, maar elkaars type niet bent dan is een uur goed te doen. Maar als het echt totaal niet klikt en het gesprek niet loopt dan zou ik een uur niet trekken denk ik.

Voor mij hoeft een eerste date ook geen uren te duren. Hoewel mijn laatste eerste date zo leuk was dat we de date steeds verlengden, dus als het écht leuk is dan maakt de tijd me niet echt meer uit.

En Techno, waar blijf je met je dateverhaal?
pi_88428490
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:49 schreef Lolaatje het volgende:
Als je het wel met elkaar kunt vinden, maar elkaars type niet bent dan is een uur goed te doen. Maar als het echt totaal niet klikt en het gesprek niet loopt dan zou ik een uur niet trekken denk ik.

Voor mij hoeft een eerste date ook geen uren te duren. Hoewel mijn laatste eerste date zo leuk was dat we de date steeds verlengden, dus als het écht leuk is dan maakt de tijd me niet echt meer uit.

En Techno, waar blijf je met je dateverhaal?
Als ik een leuk iemand via paiq voor elkaar heb ga ik de interesse voor een lunch maar eens peilen. Die hoeft niet erg lang te duren, maar als het bevalt kan dat natuurlijk wel.
Volgende week maar eens wat speed dates proberen denk ik.
pi_88428691
Gister leukste date ooit gehad, maar totaal geen chemie :') Was net of ik met mn beste vriend op stap was -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_88428916
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Gister leukste date ooit gehad, maar totaal geen chemie :') Was net of ik met mn beste vriend op stap was -O-
Ach, het is weer een stuk beter dan iets dat helemaal niet bevalt.
pi_88428923
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe kan je nou denken dat je met je beste vriend op stap gaat, maar totaal geen chemie hebben? :+
UITGESCHREVEN
pi_88429055
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hoe kan je nou denken dat je met je beste vriend op stap gaat, maar totaal geen chemie hebben? :+
Geen aantrekkingskracht duidelijker?
Sarcasme. Herken het.
pi_88429083
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Geen aantrekkingskracht duidelijker?
Heb je geen aantrekkingskracht met vrienden dan?
UITGESCHREVEN
pi_88429103
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb je geen aantrekkingskracht met vrienden dan?
Niet fysiek nee. Je snapt prima wat ik bedoel jongeman.
Sarcasme. Herken het.
pi_88429153
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet fysiek nee. Je snapt prima wat ik bedoel jongeman.
Zo wens ik niet aangesproken te worden ja. :o

Oh ok je bedoelt het oppervlakkig, maar als hij aanvoelt als een vriend dan wordt hij vanzelf toch wel knapper?
UITGESCHREVEN
pi_88429284
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh ok je bedoelt het oppervlakkig, maar als hij aanvoelt als een vriend dan wordt hij vanzelf toch wel knapper?
Het gaat er niet om dat hij niet knap is? Er was gewoon totaal geen chemie tussen ons.
Sarcasme. Herken het.
pi_88429335
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij werkt dat niet zo.
pi_88429554
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Wat jammer dat er geen chemie was, je had er toch best wel naar uitgekeken.

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij werkt dat niet zo.
Ah, jij kent picardmike nog niet? :P
pi_88429676
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik had echt high hopes en het is ook werkelijk een hele leuke jongen. As I said, we hebben echt een superleuke dag gehad en het klikte onwijs goed. We zijn van 1 tot 10 in Amsterdam geweest.. gewandeld, beetje sightseeing gedaan, wat gedronken, Amsterdam Dungeon geweest (echt superleuk!), uit eten, nog ergens wat gedronken. Maar als een vriend :{
Sarcasme. Herken het.
pi_88429710
jammer voor je spirit. :)
pi_88430194
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

[..]

Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit. Of ben ik nou oppervlakkig 8)7
UITGESCHREVEN
pi_88430233
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit.
:') Jij leest ook werkelijk wat je wilt lezen he?
Sarcasme. Herken het.
pi_88430339
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:') Jij leest ook werkelijk wat je wilt lezen he?
Nou het zal wel aan mij liggen, maar als er geen chemie is, hoe kan hij dan aanvoelen als een vriend?

Volgens mij deden jullie gewoon vriendelijk tegen elkaar...

I rest my case...
UITGESCHREVEN
pi_88430454
Heerlijk, ik wilde dat picardmike hier vaker postte. :D
pi_88430577
@Spirit: -O-
@pimi: eehm, what case? :')

(quote knop is stuk hier. zal wel aan deze pc liggen :') )
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  zondag 7 november 2010 @ 13:24:13 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88430589
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit. Of ben ik nou oppervlakkig 8)7
Chemie = fysieke aantrekkingskracht.

Zoek jij je vrienden uit op fysieke aantrekkingskracht?
The love you take is equal to the love you make.
pi_88430633
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Picardmike wijst op een wat ongenuanceerde manier op het feit dat Spirit hem gewoon niet sexy genoeg vond, en dat nogal verhullend vertelt. :P
pi_88430793
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ligt er aan wat jij onder fysieke aantrekkingskracht verstaat. Als je bedoelt dat ik op het lichaam geil van mijn vrienden dan niet. Maar uiteraard stel ik fysieke voorwaarden aan mijn vrienden die ze uitstralen. In dat geval heb je het over uitstraling.

Maar als je over onderlinge kracht hebt heb je het gewoon over lustgevoelens.
UITGESCHREVEN
pi_88430894
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef picardmike het volgende:
Maar als je over onderlinge kracht hebt heb je het gewoon over lustgevoelens.
Want het klikte wel zei ze, dus ze hadden een 'klik', terwijl ik wel eens afgewezen werd op het feit dat een vrouw geen 'klik' voelde. :P
Dus de 'klik' is weer iets anders dan de 'chemie'.
Dit is leerzame informatie. :)
  zondag 7 november 2010 @ 13:35:24 #75
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88430929
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wanneer is jouw IQ beneden de 85 en boven de 145 dan? :?

Op maandag, vrijdag en zondag beneden de 85, op de overige dagen boven de 145.
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88430984
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Op maandag, vrijdag en zondag beneden de 85, op de overige dagen boven de 145.
Oh dan kunnen we wel op zaterdag daten dus :')
pi_88431010
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Picardmike wijst op een wat ongenuanceerde manier op het feit dat Spirit hem gewoon niet sexy genoeg vond, en dat nogal verhullend vertelt. :P
Oh nee, don't get me wrong! Ik vond hem zeker aantrekkelijk, maar we gingen gewoon zo vriendschappelijk met elkaar om, dat er geen sprake was van chemie en volgens mij gold dat voor ons allebei. Misschien is dat het nadeel van zo lang contact hebben eerst voor je elkaar ontmoet :{
Sarcasme. Herken het.
pi_88431081
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh nee, don't get me wrong! Ik vond hem zeker aantrekkelijk, maar we gingen gewoon zo vriendschappelijk met elkaar om, dat er geen sprake was van chemie en volgens mij gold dat voor ons allebei. Misschien is dat het nadeel van zo lang contact hebben eerst voor je elkaar ontmoet :{
Oh dus hij hield je af. :D
UITGESCHREVEN
pi_88431084
Over dat IQ verhaal gesproken, dat deed mij denken aan gister.

We waren wezen karaoken met een real-live band in Lisse (of all places :D), we waren een vriend en ik.

Aan het end werden we door een meid overgehaald om na te drinken in een naburig tentje. Daar sprak ik een meisje, en we hadden het snel over wat ze deed.
Ze bleek een meubelmaakopleiding te doen, en toen ik zei dat ik werkte als arts zei ze:
"Zo, ik heb maar MBO hoor. Jij bent echt ver uit mn range" -O- :?

Hebben vrouwen vaker dat, dat ze het idee hebben dat iemand onbereikbaar is?
pi_88431116
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Klets geen onzin man...

Het werkte niet punt. Wat is jouw probleem?
pi_88431195
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Weet ik niet? Heb ik niks van gemerkt. Waarom moet het persé iemands verantwoordelijkheid zijn? Wat voor verknipt leven heb je, als je als man en vrouw zijnde persé op elkaar moet geilen en blijkbaar niet normaal met elkaar om kunt gaan?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 13:45:22 #82
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88431213
juist als je enorm op elkaar geilt wordt het imho lastig met elkaar om te gaan daar je dan alleen nog denkt met je geslachtsdelenregio!
pi_88431250
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Godshand het volgende:

We waren wezen karaoken met een real-live band in Lisse (of all places :D), we waren een vriend en ik.

Aan het end werden we door een meid overgehaald om na te drinken in een naburig tentje. Daar sprak ik een meisje, en we hadden het snel over wat ze deed.
Ze bleek een meubelmaakopleiding te doen, en toen ik zei dat ik werkte als arts zei ze:

Heb zelf universiteit, dus iemand is niet snel onbereikbaar qua intelligentie (qua uiterlijk gebeurt dat natuurlijk wel). Ik denk overigens dat vaker andersom een probleem is. Het is vrij normaal dat de man "slimmer" is dan de vrouw, maar andersom kom ik niet vaak tegen.
Sarcasme. Herken het.
pi_88431261
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
juist als je enorm op elkaar geilt wordt het imho lastig met elkaar om te gaan daar je dan alleen nog denkt met je geslachtsdelenregio!
Jij hebt een hele regio voor je geslachtsdelen?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 13:49:09 #85
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88431320
nja, die regio is niet zo heel groot hoor :)

en waarm is mijn quoteknop weg?? :S)
pi_88431343
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet ik niet? Heb ik niks van gemerkt. Waarom moet het persé iemands verantwoordelijkheid zijn? Wat voor verknipt leven heb je, als je als man en vrouw zijnde persé op elkaar moet geilen en blijkbaar niet normaal met elkaar om kunt gaan?
Nou ok ik hou er maar over op, maar heeft niemand jou vertelt dat je voor een chemisch proces een catalysator nodig hebt?

Ik heb het ook gehad met mijn date namelijk, hoewel ik haar niet knap vind en ook geen chemie van mijn kant voelde(in mijn definitie) voelde zij dat ook niet. Maar ik had een beetje het idee dat ze wist dat ik haar niet echt aantrekkelijk vond. Maar omdat ze aardig was wou ik er nog wel een paar dates over nadenken, de catalysator kan je missen weet je.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 13:51:31 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88431402
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Godshand het volgende:

Blijkbaar vindt ze zichzelf in ieder geval niet al te slim. Of ze verwachtte dat jij zou zeggen "opleiding zegt ook niet alles" of "je komt heel slim op mij over hoor" en zo had je je move kunnen maken :P
pi_88432342
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar vindt ze zichzelf in ieder geval niet al te slim. Of ze verwachtte dat jij zou zeggen "opleiding zegt ook niet alles" of "je komt heel slim op mij over hoor" en zo had je je move kunnen maken :P
ik zei het eerste van "opleiding zegt ook niet alles"...

maar move maken lukte niet, want ze was bezig met haar kotsende vriendin aan end van de avond, die nogal van het bier had genoten... :')
pi_88432623
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Aantrekkelijk en sexy zijn 2 verschillende dingen he? :)
Je kunt er heel leuk uitzien, maar toch geen sexappeal hebben.
En het klikte, dus hij had voor jou geen sexappeal.
En dat betekent niet dat je enkel lustgevoelens zocht, maar die horen er wel bij, dat is dat stofje wat zorgt dat je op iemand valt. :)
pi_88433911
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Aantrekkelijk en sexy zijn 2 verschillende dingen he? :)
Je kunt er heel leuk uitzien, maar toch geen sexappeal hebben.
En het klikte, dus hij had voor jou geen sexappeal.
En dat betekent niet dat je enkel lustgevoelens zocht, maar die horen er wel bij, dat is dat stofje wat zorgt dat je op iemand valt. :)
Ik blijf erbij dat het niks met uiterlijk, maar alles met omgangsvormen te maken had :)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 15:33:28 #91
57047 macondo
pi_88434811
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Jammer zeg! En wat gaan jullie nu doen - contact houden of verbreken?
Overal verstand van.
pi_88434865
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Jammer zeg! En wat gaan jullie nu doen - contact houden of verbreken?
Sowieso contact houden!
Sarcasme. Herken het.
pi_88435004
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sowieso contact houden!
Goedzo ^O^
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 16:59:06 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88437976
Date voor vanmiddag ook niet doorgegaan. :') Zou na Ajax met een meisje naar Amsterdam gaan, dat was diegene met wie ik ruim een maand geleden de eerste date had sinds het uit was met m'n vriendin.

Nou, Ajax speelde weer eens een tyfuspot van heb-ik-jou-daar, dus ik had/heb echt geen zin om blij en vrolijk te gaan doen. Gesmst of ze misschien later deze week kon, kreeg ik terug dat ze per se wat leuks wilde gaan doen en dat we 'anders toch niet zo goed bij elkaar passen'.

Prima. :') Zegt al genoeg dat we er een maand over moeten doen om een tweede date te plannen, haha.
pi_88438682
Ff wennen aan de nieuwe lay-out..

Omdat Ajax verliest kan jij niet daten Silenus?

Jezus :')
  zondag 7 november 2010 @ 17:21:54 #96
141482 Q.
JurassiQ
pi_88438746
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 17:19 schreef Godshand het volgende:

Het is maar goed dat ie geen Feyenoord-supporter is.
For great justice!
  zondag 7 november 2010 @ 17:22:10 #97
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88438762
Net terug van mijn gala weekend. Helemaal brak maar het was top *)
pi_88438795
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:22 schreef love_sharon het volgende:
Net terug van mijn gala weekend. Helemaal brak maar het was top *)
Vertel!
  zondag 7 november 2010 @ 17:23:50 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88438813
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 17:19 schreef Godshand het volgende:

Ik kan wel daten, maar daar heb ik geen zin in. Iedereen heeft wel eens geen zin, de één omdat ze bloedt uit haar kutje, de ander omdat Ajax verliest. :')

Hoe krijg ik die normale lay-out weer terug trouwens? Vind dit irritant.
  zondag 7 november 2010 @ 17:36:03 #100
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439212
Ik ging als date mee naar een lustrumgala van een dispuut. Het was ergens bovenin België op echt een geweldige locatie, soort landgoedje met een klein kasteeltje en allemaal prachtig verbouwde schuren. Met overal van die grote balken op het plafond en grote ramen plus een mooie kelder waar het feest was. Echt mijn ding O+

Iedereen in mooie pakken en galajurken dineren en het ging precies zoals ik hoopte: teveel gangen maar wel erg lekker, koudlullen en veel goeie wijn :9
Daarna een leuk feest gehad. Met op het einde hele pijnlijke voeten van de hakken en geregeld bijna over mijn eigen jurk struikelen :')
Vanochtend moesten we jammer genoeg veel te vroeg opstaan en nu helemaal kapot.
Maar het was echt heel leuk *)
pi_88439243
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:36 schreef love_sharon het volgende:
Ik ging als date mee naar een lustrumgala van een dispuut. Het was ergens bovenin België op echt een geweldige locatie, soort landgoedje met een klein kasteeltje en allemaal prachtig verbouwde schuren. Met overal van die grote balken op het plafond en grote ramen plus een mooie kelder waar het feest was. Echt mijn ding O+

Iedereen in mooie pakken en galajurken dineren en het ging precies zoals ik hoopte: teveel gangen maar wel erg lekker, koudlullen en veel goeie wijn :9
Daarna een leuk feest gehad. Met op het einde hele pijnlijke voeten van de hakken en geregeld bijna over mijn eigen jurk struikelen :')
Vanochtend moesten we jammer genoeg veel te vroeg opstaan en nu helemaal kapot.
Maar het was echt heel leuk *)
je hebt nu een date geregeld daar, om ff ontopic te blijven :P
  zondag 7 november 2010 @ 17:40:23 #102
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439350
Huh ik snap hem niet helemaal je opmerking. Ik ging mee als date van hem.
pi_88439406
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:40 schreef love_sharon het volgende:
Misschien denkt ie dat je intussen alvast de volgende date ging zoeken daar, je weet het niet. :D
pi_88439408
quote:
komt er een vervolg? :s)
pi_88439430
quote:
Oh, dat las ik niet terug. Volgens mij had je idd dat eerder gezegd..

Maar je date krijgt een vervolg?
  zondag 7 november 2010 @ 17:53:33 #106
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439710
Hm weet ik nog niet zou best wel kunnen. Maar onderhand hebben we al best wel veel gedate en er moet nu eigenlijk een verandering komen zeg maar.

Vinden jullie het raar als je al een paar keer gezoend hebt met elkaar maar bij het afscheid nooit zoent? Meestal zoent een jongen met het afscheid je juist maar er is bij ons altijd zo akward moment waar dan maar een vage doei uitkomt.
Terwijl hij zelf daarbuiten heel zelfverzekerd is en ik zelf ook niet bepaald preuts/verlegen ben maar op de een of andere manier is dat moment er steeds weer.
Hopelijk enigzins duidelijk uitgelegd :P
pi_88439799
als je verandering wilt, waarom zorg je daar zelf niet voor? ;)

en blijkbaar is hij niet zo zelfverzekerd als je dacht? of misschien vindt ie je toch niet zo leuk? is ie zwaar verliefd en gaat het daarom zo hakkelend? kunnen verschillende redenen voor zijn.
pi_88439835
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:53 schreef love_sharon het volgende:
Vinden jullie het raar als je al een paar keer gezoend hebt met elkaar maar bij het afscheid nooit zoent? Meestal zoent een jongen met het afscheid je juist maar er is bij ons altijd zo akward moment waar dan maar een vage doei uitkomt.
Hij wil met je naar bed. :)
pi_88439869
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:53 schreef love_sharon het volgende:
Hm weet ik nog niet zou best wel kunnen. Maar onderhand hebben we al best wel veel gedate en er moet nu eigenlijk een verandering komen zeg maar.

Terwijl hij zelf daarbuiten heel zelfverzekerd is en ik zelf ook niet bepaald preuts/verlegen ben maar op de een of andere manier is dat moment er steeds weer.
Hopelijk enigzins duidelijk uitgelegd :P
Ja dat had ik bij mijn vorige date en ik vond haar gewoon te lelijk om te zoenen. Ik was bang dat ze verder ging. Totdat ze het heel lief vroeg toen dacht ik vooruit.

Ik reageer eigenlijk op 3 manieren, degene hierboven.

Of ik geeft een net strakke zoen uit blijk van respect van stoer dat het geen seks geworden is.

Of ik vouw mijn lippen op haar wangen heen en zoen heel lichtjes om te zien of ze seks wil.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 07-11-2010 18:06:05 ]
UITGESCHREVEN
pi_88439888
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef Lamon. het volgende:

[..]

dat willen we allemaal. ~:)
  zondag 7 november 2010 @ 18:01:28 #111
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439913
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:56 schreef dawg het volgende:
als je verandering wilt, waarom zorg je daar zelf niet voor? ;)

en blijkbaar is hij niet zo zelfverzekerd als je dacht? of misschien vindt ie je toch niet zo leuk? is ie zwaar verliefd en gaat het daarom zo hakkelend? kunnen verschillende redenen voor zijn.
Ik weet juist niet of ik verandering wil maar denk dat het moment dat je toch moet besluiten er snel aankomt na 6 dates.
pi_88439950
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik weet juist niet of ik verandering wil maar denk dat het moment dat je toch moet besluiten er snel aankomt na 6 dates.
als er een echte klik is gaat dat (in mijn ervaring) vrijwel vanzelf. forceren heeft nooit zoveel zin toch?
  zondag 7 november 2010 @ 18:02:49 #113
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439959
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ofcourse, maar dat verklaard niet waarom het altijd op het einde akward is en voor de rest het prima gaat en hij dan zeker niet verlegen met zoenen is :P
pi_88439982
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ofcourse, maar dat verklaart niet waarom het altijd op het einde akward is en voor de rest het prima gaat en hij dan zeker niet verlegen met zoenen is :P
Omdat je hem niet mee vraagt. :)
pi_88440043
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ofcourse, maar dat verklaard niet waarom het altijd op het einde akward is en voor de rest het prima gaat en hij dan zeker niet verlegen met zoenen is :P
misschien vind ie het moeilijk om afscheid te nemen..

maar vraag het 'em eens, wij kunnen ook niet in zn hoofd kijken :)
pi_88440068
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat had ik bij mijn vorige date en ik vond haar gewoon te lelijk om te zoenen. Ik was bang dat ze verder ging. Totdat ze het heel lief vroeg toen dacht ik vooruit.

Ik reageer eigenlijk op 3 manieren, degene hierboven.

Of ik geeft een net strakke zoen uit blijk van respect van stoer dat het geen seks geworden is.

Of ik vouw mijn lippen op haar wangen heen en zoen heel lichtjes of te zien of ze seks wil.
Je lippen op haar wangen heen? :D _O-

Je bent een apart figuur :')
  zondag 7 november 2010 @ 18:08:22 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88440139
Picardmike heeft hele dikke lippen. Hij is donker he.

Eerst dat schoteltje uit z'n onderlip halen en dan lukt het prima. :') :D
  zondag 7 november 2010 @ 18:08:28 #118
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88440145
Natuurlijk niet, maar ideeën van andere zijn altijd handig om te horen.
Ach zie wel hoe het loopt maar het valt me gewoons steeds op.
pi_88440325
"...heb je zin om nog even wat te drinken bij mij thuis?"

Let op zijn ogen, die gaan dan stralen. :P
  zondag 7 november 2010 @ 18:17:59 #120
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88440454
Haha we zijn al een paar keer bij elkaar thuis geweest en twee keer samen geslapen dus die opmerking werkt niet ;) Het is altijd alleen bij het afscheid dat vind ik dus zo vreemd. Maarja zal waarschijnlijk ook wel deels aan mij liggen.
pi_88440527
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef love_sharon het volgende:
Haha we zijn al een paar keer bij elkaar thuis geweest en twee keer samen geslapen dus die opmerking werkt niet ;) Het is altijd alleen bij het afscheid dat vind ik dus zo vreemd. Maarja zal waarschijnlijk ook wel deels aan mij liggen.
Oh je hebt elkaar al een paar keer gezien. Dan is het een beetje bindingsangst of verlatingsangst.
UITGESCHREVEN
pi_88440884
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef love_sharon het volgende:
Dan is hij autistisch. :D
pi_88440888
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh je hebt elkaar al een paar keer gezien. Dan is het een beetje bindingsangst of verlatingsangst.
Inderdaad. Zo simpel is het, zwart of wit.

Maar waarom zoen jij hem dan niet bij het afscheid?
pi_88441048
Lachen, ik doe nu het kijkspelletje op rp, iemand bekijkt je, dan kijk je terug, dan kijkt zij weer terug...en dan geen reactie sturen...
Is soms wel een paar dagen vol te houden voordat ze het opgeven. :P
pi_88441171
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 18:39 schreef Lamon. het volgende:
Lachen, ik doe nu het kijkspelletje op rp, iemand bekijkt je, dan kijk je terug, dan kijkt zij weer terug...en dan geen reactie sturen...
Is soms wel een paar dagen vol te houden voordat ze het opgeven. :P
Ja, of het is anders:
"Even kijken wie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Ieuw, wat een engerd" *klikt weg*

Volgende dag:
"Even kijkenwie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Oh die naam komt me bekend voor, maar wie was het ook alweer? Ohja... die :')
Sarcasme. Herken het.
pi_88441207
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, of het is anders:
"Even kijken wie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Ieuw, wat een engerd" *klikt weg*

Volgende dag:
"Even kijkenwie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Oh die naam komt me bekend voor, maar wie was het ook alweer? Ohja... die :')
Sure... :D
  zondag 7 november 2010 @ 18:46:21 #127
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_88441301
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:44 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Sure... :D
Dat is het inderdaad ja :Y Het gebeurt mij ook zo vaak. En dan inderdaad :')
  zondag 7 november 2010 @ 18:48:10 #128
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88441364
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Haha mij ook. "Huh jezus wie is dat die de hele tijd op m'n profiel kijkt?"
*oh kak, die lillekerd*

Ik speel iig nooit dat spelletje. :')
pi_88441365
quote:

[..]

Ik kan dit ook bevestigen :Y
pi_88441424
Als zij de eerste zijn niet, lieverds. :D
pi_88441477
quote:

[..]

Nou ik merk wel dat de dames als je een bericht stuurt meestal gaan controleren hoe lang je er nog op staat. Hoe langer je er op blijft staan hoe kleiner de kans dat je wat terug krijgt. Sommige die gaan dan kijken.
UITGESCHREVEN
pi_88441591
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben niet bekend met RP, maar op OKC zijn de foto's echt miniscuul, amper iets op te zien. Soms denk ik dan oh, leuk! Om bij het profiel razendsnel weg te klikken. Vervolgens verschijnt er dan weer zo'n miniscuul fotootje in mijn bezoekerslijst en ja dan kan het gebeuren dat ik weer op dat weggeklikte profiel terecht kom. Maar niet omdat ik interesse heb of een spelletje wil spelen hoor :')
pi_88441606
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:50 schreef Lamon. het volgende:
Tuurlijk wel! Je bent gewoon wat door profiels heen aan het lopen of krijgt een link toegestuurd over een profiel.. *klik* "HAHAHA"

En een uur later krijg je een berichtje van die kneus "Heu, ik zag dat je op mn profiel keek. Ik vind jou ook leuk!"

En dan denk je "Shit nee he :') "
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 19:01:17 #134
57047 macondo
pi_88441829
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik kan wel daten, maar daar heb ik geen zin in. Iedereen heeft wel eens geen zin, de één omdat ze bloedt uit haar kutje, de ander omdat Ajax verliest. :')

Hoe krijg ik die normale lay-out weer terug trouwens? Vind dit irritant.
Ik kan prima daten als Ajax verliest. Maar als het zo gaat als vandaag, heb ik er ook geen zin meer in. Wat een kutwedstrijd. Bah. Bier drinken met een oude vriend, maar zelfs daarvoor lukte het niet om mezelf goed te motiveren.
Overal verstand van.
pi_88441843
Tja, maar jullie zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. :)
Normale mensen kijken gewoon om te laten weten dat ze open staan voor een berichtje, en als je dan terug kijkt en zij ook nog een keer is het zeker niet omdat ze denken, wat een griezel...
Wat zijn jullie toch verbitterd allemaal. :o
pi_88441869
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Je bent gewoon wat door profiels heen aan het lopen of krijgt een link toegestuurd over een profiel.. *klik* "HAHAHA"

En een uur later krijg je een berichtje van die kneus "Heu, ik zag dat je op mn profiel keek. Ik vind jou ook leuk!"

En dan denk je "Shit nee he :') "
Spirit sta je nog op rp trouwens?
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 19:02:50 #137
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88441878
Lol! Niet daten omdat Ajax verliest...kom op! :')
  zondag 7 november 2010 @ 19:04:03 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88441921
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik kan prima daten als Ajax verliest. Maar als het zo gaat als vandaag, heb ik er ook geen zin meer in. Wat een kutwedstrijd. Bah. Bier drinken met een oude vriend, maar zelfs daarvoor lukte het niet om mezelf goed te motiveren.
Dat bedoel ik ook. Het ene verlies is het andere niet.
pi_88441923
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Spirit sta je nog op rp trouwens?
Hoezo? Ga je me weer stalken dan?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 19:06:25 #140
57047 macondo
pi_88441982
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef Thornado het volgende:
Lol! Niet daten omdat Ajax verliest...kom op! :')
Ik zit in het stadion mezelf 90 minuten lang op te vreten. Silenus ook. Wees blij dat we geen bushokjes slopen, maar hooguit een date afzeggen.
Overal verstand van.
  zondag 7 november 2010 @ 19:06:39 #141
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88441985
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:33 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo simpel is het, zwart of wit.

Maar waarom zoen jij hem dan niet bij het afscheid?
Ach geen idee eigenlijk. Iedere keer bij het afscheid voel ik me weer een twijfelende puber :')
pi_88441988
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoezo? Ga je me weer stalken dan?
Ofcourse!

Oh ik zie je al, eindelijk is een duidelijke foto.
UITGESCHREVEN
pi_88441996
Voetbal... :{
pi_88442022
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Tja, maar jullie zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. :)
Normale mensen kijken gewoon om te laten weten dat ze open staan voor een berichtje, en als je dan terug kijkt en zij ook nog een keer is het zeker niet omdat ze denken, wat een griezel...
Wat zijn jullie toch verbitterd allemaal. :o
Dat heeft weinig met verbitterd zijn te maken. Meer met het feit dat vooral vrouwen overspoeld worden door bezoekers en moeilijk onthouden welke foto/profiel bij welke naam hoorde. En nee, ook na twee keer blijft dat vaak nog niet hangen. Het is geen spelletje en geen *ik heb stiekem interesse, maar ik laat dat alleen merken door je profiel te bezoeken*.
  zondag 7 november 2010 @ 19:08:39 #145
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88442040
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik zit in het stadion mezelf 90 minuten lang op te vreten. Silenus ook. Wees blij dat we geen bushokjes slopen, maar hooguit een date afzeggen.
Awww :')
pi_88442052
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat heeft weinig met verbitterd zijn te maken. Meer met het feit dat vooral vrouwen overspoeld worden door bezoekers en moeilijk onthouden welke foto/profiel bij welke naam hoorde. En nee, ook na twee keer blijft dat vaak nog niet hangen. Het is geen spelletje en geen *ik heb stiekem interesse, maar ik laat dat alleen merken door je profiel te bezoeken*.
Goh, dus jij denkt dat vrouwen dat hebben en mannen niet? :)
pi_88442059
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ofcourse!

Oh ik zie je al, eindelijk is een duidelijke foto.
Wel toevallig dat je het vraagt, want heb echt een half uur geleden mn profiel weer geactiveerd en idd een foto toegevoegd.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 19:09:47 #148
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88442070
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, denk ik dat de vrouwenpagina op een datingsite er eigenlijk heel anders uit moet zien. De deerntjes kunnen al die mannen gewoon niet meer uit elkaar houden :D
pi_88442131
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wel toevallig dat je het vraagt, want heb echt een half uur geleden mn profiel weer geactiveerd en idd een foto toegevoegd.
idd strange, want toen ik het vroeg zocht ik op spirit en dat leverde niks op ga ik 5min later kijken op nh 28jr zie ik je ineens staan.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 19:14:57 #150
57047 macondo
pi_88442240
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Goh, dus jij denkt dat vrouwen dat hebben en mannen niet? :)
Sterker nog, dat denk ik ook.
Overal verstand van.
pi_88442311
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef Thornado het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, denk ik dat de vrouwenpagina op een datingsite er eigenlijk heel anders uit moet zien. De deerntjes kunnen al die mannen gewoon niet meer uit elkaar houden :D

..en ik zat de afgelopen maand enkel op Paiq, ik denk niet dat dat iets met sekse te maken heeft, en bevoorder dat idee nou niet, want vrouwen zijn al arrogant genoeg. :{
  zondag 7 november 2010 @ 19:18:57 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88442367
Wow, soms wel tot 3 berichten per maand!
pi_88442377
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

idd strange, want toen ik het vroeg zocht ik op spirit en dat leverde niks op ga ik 5min later kijken op nh 28jr zie ik je ineens staan.
Hou nou eens op joh :')
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 19:19:46 #154
57047 macondo
pi_88442387
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

..en ik zat de afgelopen maand enkel op Paiq, ik denk niet dat dat iets met sekse te maken heeft, en bevoorder dat idee nou niet, want vrouwen zijn al arrogant genoeg. :{
Je bent een lutser. Dat zijn 13 berichtjes in drie maanden tijd. Ofwel één per week.
Overal verstand van.
pi_88442392
quote:
6s.gif Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef Silenus het volgende:
Wow, soms wel tot 3 berichten per maand!
Zonder online te zijn, behalve de afgelopen drie dagen best okay hoor. :)
pi_88442423
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

..en ik zat de afgelopen maand enkel op Paiq, ik denk niet dat dat iets met sexe te maken heeft, en bevoorder dat nou niet, want vrouwen zijn al arrogant genoeg. :{
Het is jammer dat ik mijn RP account niet meer heb, want dit is niet bepaald overspoeld worden :')
pi_88442424
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hou nou eens op joh :')
Hoe bedoel je?
UITGESCHREVEN
pi_88442443
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dus je kwam ook niet online om die berichtjes te lezen?
  zondag 7 november 2010 @ 19:22:49 #159
57047 macondo
pi_88442507
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Hij heeft vast een soort van auto-reply aan staan die voor hem berichtjes terug stuurt :')
Overal verstand van.
pi_88442516
quote:

[..]

Het kan bij jou ook alleen maar kwaliteit zijn he. ;)
  zondag 7 november 2010 @ 19:23:12 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88442522
quote:

[..]

Oh dan heb ik niks gezegd. Één maand alleen op paiq zitten (en niet op RP) en maar liefst één interesseberichtje krijgen van Jesse in die tijd. :o
Wat zijn die vrouwen toch gewillig. :o
pi_88442523
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat je me meteen weer een berichtje stuurt. Gewoon kappen.
Sarcasme. Herken het.
pi_88442548
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kom op picardmike, hoe duidelijk wil je het hebben.
pi_88442577
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

it wasn't me 8-)
UITGESCHREVEN
pi_88442655
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat krijg je na een weekje. :)
  zondag 7 november 2010 @ 19:28:18 #166
57047 macondo
pi_88442710
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef Lamon. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat krijg je na een weekje. :)
Maar wie stuurt dan die reply's voor jou?
Overal verstand van.
pi_88442775
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef macondo het volgende:

[..]

Maar wie stuurt dan die reply's voor jou?
Ik stuur sindskort weer netjes geen interesse berichtjes terug zelf, omdat ik het toch wel lullig vind om niets te zeggen. :)
  zondag 7 november 2010 @ 19:31:45 #168
57047 macondo
pi_88442844
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik stuur sindskort weer netjes geen interesse berichtje terug zelf, omdat ik het toch wel lullig vind om niets te zeggen. :)
Oh, en dat doe je zonder in te loggen? En je hebt helemaal geen interesse in dates?

Dan heb ik niets gezegd :')
Overal verstand van.
  zondag 7 november 2010 @ 19:33:09 #169
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88442898
Even een voorbeeld van hoe het dus níet moet..

MISCHIEN KAN IK WEL JOUW FANTASY PRINCE ZIJN???

wil gewoon relaxe aan beginne door date , iets simple kunne in antwerpe winkellen of eten wat lopen of ergens anders heen rijden of lopen of fietsen GEWOON VAN DE KLEINE DINGEN GENIETEN, , gewoon relax wil ik , dus wil je me weg jaage begin dan over trouwen , ik ben niet makkelijk in te pakken en met je uiterlijk krijg je ook niks voor elkaar [WIL MEER DAN DAT], wil gewoon rustig aan beginne VOORDAT IK ME HELEMAAL BLOOT GEEF AAN JOUW, ik wil gewoon vetrouwd fijn gevoel hebben als ik dat niet heb wordt het echt niks ook al ben je zo mooi dan laat ik je toch, , maar klikt het wel leuk & YOU KNOW HOW 2 IMPRESS ME , dan ben ik zeker niet bang voor vast

DUS A-L-LEEN SERIOUS REACTIE , Dont wanna waste my time

ik ben relax , trouw, oor, guru, engel, sweet, good, kind, real, clean, stupid, funny smart, & adventure have seen alot did alot, faces and many places places I have been,
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88442930
Nu nog penissen meten, voetbalfans? :P
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:31 schreef macondo het volgende:

[..]

Oh, en dat doe je zonder in te loggen? En je hebt helemaal geen interesse in dates?

Dan heb ik niets gezegd :')
Merk je nou echt niet dat ik jullie 2 aan het opnaaien ben? :o
  zondag 7 november 2010 @ 19:36:13 #171
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88443009
quote:
Je bent zo ongelofelijk treurig. :')
pi_88443036
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef Ladylicious het volgende:
Even een voorbeeld van hoe het dus níet moet..

MISCHIEN KAN IK WEL JOUW FANTASY PRINCE ZIJN???

wil gewoon relaxe aan beginne door date , iets simple kunne in antwerpe winkellen of eten wat lopen of ergens anders heen rijden of lopen of fietsen GEWOON VAN DE KLEINE DINGEN GENIETEN, , gewoon relax wil ik , dus wil je me weg jaage begin dan over trouwen , ik ben niet makkelijk in te pakken en met je uiterlijk krijg je ook niks voor elkaar [WIL MEER DAN DAT], wil gewoon rustig aan beginne VOORDAT IK ME HELEMAAL BLOOT GEEF AAN JOUW, ik wil gewoon vetrouwd fijn gevoel hebben als ik dat niet heb wordt het echt niks ook al ben je zo mooi dan laat ik je toch, , maar klikt het wel leuk & YOU KNOW HOW 2 IMPRESS ME , dan ben ik zeker niet bang voor vast

DUS A-L-LEEN SERIOUS REACTIE , Dont wanna waste my time

ik ben relax , trouw, oor, guru, engel, sweet, good, kind, real, clean, stupid, funny smart, & adventure have seen alot did alot, faces and many places places I have been,
Om de 1 of andere bizarre reden wordt die laatste zin in mijn gedachten gezongen 8)7
pi_88443055
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je bent zo ongelofelijk treurig. :')
Alleen op FOK! gelukkig. :)
pi_88443160
quote:
11s.gif Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef Lamon. het volgende:
Nu nog penissen meten, voetbalfans? :P
[..]

Met dat plaatje? :') Ja, dat werkt wel inderdaad.
pi_88443321
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Met dat plaatje? :') Ja, dat werkt wel inderdaad.
Ik merk het ja, sociologie is een leuk tijdverdrijf. :)
  zondag 7 november 2010 @ 19:48:05 #176
57047 macondo
pi_88443489
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Alleen op FOK! gelukkig. :)
[Jambers stem]
Op Fok is het overdag een lachertje, maar 's avonds in het echte leven verandert Lamon in een succesvolle playboy en legendarische womanizer..
[/Jambers stem]
Overal verstand van.
  zondag 7 november 2010 @ 19:53:16 #177
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88443697
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef macondo het volgende:

[..]

[Jambers stem]
Op Fok is het overdag een lachertje, maar 's avonds in het echte leven verandert Lamon in een succesvolle playboy en legendarische womanizer..
[/Jambers stem]
En dat terwijl ingezoomd wordt op die mooie "poepfoto" ;)
_O- _O-
pi_88444057
Heb je al een TR gedaan Lamon.? Iedereen is weer tegen je. :o
  zondag 7 november 2010 @ 20:14:57 #179
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_88444787
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Heb je al een TR gedaan Lamon.? Iedereen is weer tegen je. :o
Niet iedereen want wij zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. Er is dus nog hoop.
  zondag 7 november 2010 @ 20:41:05 #180
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88446418
TR?
pi_88446968
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Niet iedereen want wij zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. Er is dus nog hoop.
Sta jij ook op rp kattekop?
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 21:00:52 #182
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_88447821
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee.
pi_88448245
Waarom sturen mannen nou foto's van zichzelf waar ze geen kleren op aan hebben :r
Ik ben getraumatiseerd, want hij was ook nog lelijk :'(
pi_88448323
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ach geen idee eigenlijk. Iedere keer bij het afscheid voel ik me weer een twijfelende puber :')

OK, dus vlinders? O+
pi_88448385
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je kan hier ook gewoon PMmen hoor Mike..

Doe maar nu niet zo sneaky :')
  zondag 7 november 2010 @ 21:09:38 #186
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88448461
de gezelligheid straalt er weer vanaf hier O+
voor de vorm toch maar weer even ergens inschrijven O+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88448463
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je kan hier ook gewoon PMmen hoor Mike..

Doe maar nu niet zo sneaky :')
Nee ik doe geen fokkers, dat is gewoon een principe O~)
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 21:11:06 #188
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88448566
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee ik doe geen fokkers, dat is gewoon een principe O~)
stom.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88448872
Picardmike, ik heb je geblokkeerd, just FYI. Misschien dat je nu snapt dat ik écht niet op berichtjes van jou zit te wachten.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 21:16:07 #190
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88448931
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Picardmike, ik heb je geblokkeerd, just FYI. Misschien dat je nu snapt dat ik écht niet op berichtjes van jou zit te wachten.
hoe bont moet hij het dan wel niet gemaakt hebben :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88449008
_O- hoezo saai op Fok?
pi_88449016
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

hoe bont moet hij het dan wel niet gemaakt hebben :')
Niet heel bont, maar ik zit gewoon niet op privéconversaties met hem te wachten en dat dringt op de één of andere manier gewoon niet door }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_88449147
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Damn ik merk het (8>

Maar zoveel bruikbare informatie bevatte mijn berichtjes ook weer niet :W
UITGESCHREVEN
pi_88449183
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom sturen mannen nou foto's van zichzelf waar ze geen kleren op aan hebben :r
..wtf? Het is in ieder geval heel spontaan, jaaaa! :?
  zondag 7 november 2010 @ 21:19:53 #195
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88449200
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Damn ik merk het (8>

Maar zoveel bruikbare informatie bevatte mijn berichtje ook weer niet :W
:|W
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88449325
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

:|W
Dank je schat :*
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 21:21:35 #197
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_88449334
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef After_Dark het volgende:

[..]

..wtf? Het is in ieder geval heel spontaan, jaaaa! :?
Idd, is dat niet één van de dingen waar vrouwen op zoek naar zijn (en het zelf ook beweren te zijn), dat "spontaan"?

En wat bedoelt men daar precies mee? Dat ik op vrijdagavond voor de deur sta en je binnen 5 minuten je koffer gepakt moet hebben omdat ik een weekendje in het buitenland heb geregeld?
  zondag 7 november 2010 @ 21:22:12 #198
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88449391
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

graag gedaan :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88449432
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar ik vind dit berichtje ook niet zo vreemd aangezien er een redneck naast je op je eerste foto staat. ;)
UITGESCHREVEN
pi_88449495
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

graag gedaan :*

SPOILER
Weet ik, maar toch voel ik me niet geheel alleen staan nu O+
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 21:24:49 #201
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88449615
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet ik, maar toch voel ik me niet geheel alleen staan nu O+
O+

zullen we de rest in priveberichtjes afhandelen? :9 O+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88449656
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Idd, is dat niet één van de dingen waar vrouwen op zoek naar zijn (en het zelf ook beweren te zijn), dat "spontaan"?

En wat bedoelt men daar precies mee? Dat ik op vrijdagavond voor de deur sta en je binnen 5 minuten je koffer gepakt moet hebben omdat ik een weekendje in het buitenland heb geregeld?
Zoiets, maar dan wel aangekleed graag :{w
pi_88449664
quote:

[..]

Geen idee. Maar het valt voor mij in de categorie 'prettig gestoord', houden van leuke dingen doen en lekker eten.
pi_88449673
Wat is het weer gezellig hier!
pi_88449745
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

O+

zullen we de rest in priveberichtjes afhandelen? :9 O+
Don't make me block you too :')
Sarcasme. Herken het.
pi_88449818
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Spirit je weet toch dat ik dat niet begrijp ik heb stalkergenen, daar kan ik niks aan doen.
UITGESCHREVEN
pi_88449826
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

gefrustreerd door je date van gister? ~:)
  zondag 7 november 2010 @ 21:29:57 #208
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_88450007
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Spirit je weet toch dat ik dat niet begrijp ik heb stalkergenen, daar kan ik niks aan doen.
Als ik even zo vriendelijk mag zijn om te onderbreken, kan je in dat geval niet beter in dit forum terecht:

http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/31

:P
  zondag 7 november 2010 @ 21:30:29 #209
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88450045
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef kieskleurig het volgende:
Je krijgt gewoon foto's van iemand in zijn nakende tokus toegestuurd? :')
pi_88450165
:{
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef dawg het volgende:

[..]

gefrustreerd door je date van gister? ~:)
Ik ben er wel lichtelijk chagrijnig van geworden ja
Sarcasme. Herken het.
pi_88450183
quote:

[..]

Als ik opeens ergens mee heen moet heb ik er meestal spontaan geen zin in. Telt dat ook?
pi_88450223
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef Thornado het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon foto's van iemand in zijn nakende tokus toegestuurd? :')
Ja :')
  zondag 7 november 2010 @ 21:37:25 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_88450562
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Oh, en dat is not done? *noteert* 8-)
For great justice!
  zondag 7 november 2010 @ 21:37:49 #214
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88450598
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk...best erg om te lezen :')
pi_88450632
quote:
6s.gif Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh, en dat is not done? *noteert* 8-)
volgende keer moet je misschien meer inzoomen, wellicht dat de vrouwtjes het dan wel waarderen. B-)
  zondag 7 november 2010 @ 21:39:14 #216
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88450708
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef dawg het volgende:

[..]

volgende keer moet je misschien meer inzoomen, wellicht dat de vrouwtjes het dan wel waarderen. B-)
Je bedoelt alleen een foto van je tokus versturen ipv een foto van jezelf in je nakende tokus? :')
pi_88450802
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Thornado het volgende:

[..]

Je bedoelt alleen een foto van je tokus versturen ipv een foto van jezelf in je nakende tokus? :')
zo had ik het nog niet eens bekeken, kun je nagaan. :')
  zondag 7 november 2010 @ 21:43:48 #218
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88451028
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef dawg het volgende:

[..]

zo had ik het nog niet eens bekeken, kun je nagaan. :')
Ik lig over deze discussie echt in een deuk van het lachen, afgewisseld met een gevoel van gene! :')
pi_88451092
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Thornado het volgende:

[..]

Ik lig over deze discussie echt in een deuk van het lachen, afgewisseld met een gevoel van gene! :')
Leedvermaak over mijn trauma? }:|
pi_88451175
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

leedvermaak is soms heel leuk. O-)
  zondag 7 november 2010 @ 21:46:20 #221
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88451219
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het is meer de shock dat mensen dat echt doen...ik zou het echt niet durven...het zou niet eens in mij opkomen.
pi_88451252
Zo snel een trauma? Zeker nieuw op internet :P
pi_88451566
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Thornado het volgende:

[..]

Het is meer de shock dat mensen dat echt doen...ik zou het echt niet durven...het zou niet eens in mij opkomen.
Op deze site doen mannen het 24/7 per dag, zelfs om 12.00 als de dag nog moet beginnen.

http://www.solomio.nl/

damn nu kan ik spirit ook geen pmmetjes meer sturen _O-
UITGESCHREVEN
pi_88451618
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef dawg het volgende:

[..]

leedvermaak is soms heel leuk. O-)
Maar in dit geval toch niet? ;(

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef After_Dark het volgende:
Zo snel een trauma? Zeker nieuw op internet :P
Ok, ik heb misschien lichtelijk overdreven, maar erg prettig om te zien is zoiets niet :{
pi_88451704
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:

stiekem wel een beetje hoor. ;)
  zondag 7 november 2010 @ 22:03:28 #226
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88452459
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

[..]

Ok, ik heb misschien lichtelijk overdreven, maar erg prettig om te zien is zoiets niet :{
Je pakt de tokus dan maar liever in het echt uit als er een strikje omheen zit ofzo? :')
pi_88452764
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Thornado het volgende:

[..]

Je pakt de tokus dan maar liever in het echt uit als er een strikje omheen zit ofzo? :')
dan doet ze eerst het licht uit, wellicht?
  zondag 7 november 2010 @ 22:09:11 #228
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88452908
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

dan doet ze eerst het licht uit, wellicht?
Glow In The Dark Strikje? :')
pi_88454043
Vrouwen zijn soms zo wazig hè!
Zit een beetje berichten te sturen en het klikt best goed, zegt ze ineens: jammer dat je jonger bent, anders had ik je best wel eens willen ontmoeten.
Dus ik dacht al meteen, nou dat is lekker kort door de bocht (het scheelt maar een paar jaar). Maarja dat stuurde ik maar niet terug, ik reageerde gewoon met: oh, jammer.

Vervolgens is het onderling pm'en niet meer opgehouden en doorgezet naar msn.. dan geloof je toch niet dat ze je niet wil ontmoeten? :P
  zondag 7 november 2010 @ 22:27:11 #230
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88454217
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ruudt het volgende:

Vervolgens is het onderling pm'en niet meer opgehouden en doorgezet naar msn.. dan geloof je toch niet dat ze je niet wil ontmoeten? :P
Stuur haar eens een foto van je tokus?
Dat schijnt goed bij de dames in de smaak te vallen, lees ik hier net :')
  zondag 7 november 2010 @ 22:27:18 #231
57047 macondo
pi_88454226
quote:
Zit een beetje berichten te sturen en het klikt best goed, zegt ze ineens: jammer dat je jonger bent, anders had ik je best wel eens willen ontmoeten.
Dus ik dacht al meteen, nou dat is lekker kort door de bocht (het scheelt maar een paar jaar). Maarja dat stuurde ik maar niet terug, ik reageerde gewoon met: oh, jammer.

Ze vindt je aandacht gewoon prettig. En een paar jaar - dat is toch wel een no-go..
Overal verstand van.
pi_88454291
quote:

ze wil nog geen MILF status, duidelijk :D
pi_88454434
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef macondo het volgende:

[..]

Ze vindt je aandacht gewoon prettig. En een paar jaar - dat is toch wel een no-go..
Hoe kan jij als man nu zeggen dat een paar jaar een no-go is?
  zondag 7 november 2010 @ 22:34:12 #234
57047 macondo
pi_88454775
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Hoe kan jij als man nu zeggen dat een paar jaar een no-go is?
Ik date geen oudere vrouwen. Maar dat is bij mij ook een kritiekere leeftijd trouwens.
Overal verstand van.
pi_88454796
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

ze wil nog geen MILF status, duidelijk :D
Maar wel contact blijven houden, beetje dubbel niet?
pi_88454868
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik date geen oudere vrouwen. Maar dat is bij mij ook een kritiekere leeftijd trouwens.
Zoiets is toch heel persoonlijk? Dat het voor jou een no-go is oke, maar je doet het voorkomen alsof vrouwen dat een no-go vinden.
pi_88455010
Sommige doen ook alsof wanken voor vrouwen een no-go is toch zie ik op die site vrouwen aandachtig in een chatroom naar wankende mannen kijken hoor!

Maarja het is maar wat je leuk vind!
UITGESCHREVEN
pi_88455135
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef picardmike het volgende:
Sommige doen ook alsof wanken voor vrouwen een no-go is toch zie ik op die site vrouwen aandachtig in een chatroom naar wankende mannen kijken hoor!

Maarja het is maar wat je leuk vind!
Begrijp je zelf wel waar je het over hebt?
  zondag 7 november 2010 @ 22:40:43 #239
57047 macondo
pi_88455240
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Zoiets is toch heel persoonlijk? Dat het voor jou een no-go is oke, maar je doet het voorkomen alsof vrouwen dat een no-go vinden.
In zijn algemeenheid is dat ook zo. Er zijn altijd uitzonderingen, maar ik ken geen stelletjes waarbij de vrouw ouder is. Ook gaan vrouwen minder met kleinere of lager opgeleide mannen. Zo zit de wereld statistisch in elkaar. (ja, er zijn altijd uitzonderingen..)
Overal verstand van.
pi_88455315
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Begrijp je zelf wel waar je het over hebt?
hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturen :P
pi_88455374
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturen :P
Nouja ik zeg alleen maar dat ik gezien heb dat het in sommige gevallen werkt daar hoef je echt niet preuts over te doen.
UITGESCHREVEN
pi_88455406
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

volgens zijn eigen zeggen is hij van nature een stalker, dus ik voorzie nog erger. :')
pi_88455523
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef macondo het volgende:

[..]

In zijn algemeenheid is dat ook zo. Er zijn altijd uitzonderingen, maar ik ken geen stelletjes waarbij de vrouw ouder is. Ook gaan vrouwen minder met kleinere of lager opgeleide mannen. Zo zit de wereld statistisch in elkaar. (ja, er zijn altijd uitzonderingen..)
Ok, dan hoef ik iig niet bang te zijn dat ik kleiner of lager opgeleid ben. :P
pi_88455774
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ok, dan hoef ik iig niet bang te zijn dat ik kleiner of lager opgeleid ben. :P
met mijn 1,76 m ben ik wel klein, maar nog genoeg vrouwen die beneden mijn lengte zijn :)

Met name in de Bollenstreek ontdekte ik gister :')
pi_88455982
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja, ik ga weer verder kletsen met mijn date, doei. :D
  zondag 7 november 2010 @ 22:58:34 #246
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_88456305
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

met mijn 1,76 m ben ik wel klein, maar nog genoeg vrouwen die beneden mijn lengte zijn :)

Met name in de Bollenstreek ontdekte ik gister :')
:) oh.. met die 1.76 vallen die naam en UI ineens weer mee. Ik werd al een beetje bang :P

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja, ik ga weer verder kletsen met mijn date, doei. :D
En zo niet..

Veel plezier met je date *O*
  maandag 8 november 2010 @ 09:39:20 #247
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88463680
TerugDatePost

Goed weekend gehad, zonder websites :)
451 °F
pi_88463823
quote:
Op maandag 8 november 2010 09:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
TerugDatePost

Goed weekend gehad, zonder websites :)
Had je een date? :)
  maandag 8 november 2010 @ 09:52:04 #249
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88463952
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:46 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Had je een date? :)
Nope, leuke meid tegengekomen in de kroeg zaterdagavond. Beetje gezoend en meteen maar een afspraak gepland voor komend weekend. Helaas woont ze niet in Tilburg (niet eens in Brabant) maar we kijken het even aan :)

Het is toch grappig. Al dat gekloot met die datingsites, en in de kroeg is het zo geregeld. Je vraagt je soms af waar je mee bezig bent :)
451 °F
  maandag 8 november 2010 @ 10:23:38 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88464796
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:52 schreef Charles.Darwin het volgende:

Het is toch grappig. Al dat gekloot met die datingsites, en in de kroeg is het zo geregeld. Je vraagt je soms af waar je mee bezig bent :)
Je horizon verbreden ;)
  maandag 8 november 2010 @ 10:33:16 #251
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88465077
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je horizon verbreden ;)
Oh ja, dat was het ^_^
451 °F
pi_88466287
Vraagje..
Liegen de mannen hier op datingsites over hun beroep?
  maandag 8 november 2010 @ 11:18:15 #253
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88466328
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
Vraagje..
Ik niet. Zou niet weten waarom ...

Hoezo?
451 °F
  maandag 8 november 2010 @ 11:21:02 #254
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88466405
quote:
Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
Vraagje..
Ik krijg wel de neiging om het te gaan doen. Ik ben informatica onderzoeker en moet altijd meteen uitleggen wat ik dan onderzoek en wordt meteen in een hokje gepropt.

Ik begin iig niet zelf meer over beroepen en probeer het gesprek iig in het begin wat andere kanten op te sturen.
pi_88466464
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:18 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ik niet. Zou niet weten waarom ...

Hoezo?
Ik krijg vooral reacties van artsen, architecten, zelfstandige ondernemers van multi-nationals ed.
Wil mensen best het voordeel van de twijfel geven, maar heel erg waarschijnlijk lijkt het mij eigenlijk niet.
  maandag 8 november 2010 @ 11:23:36 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88466474
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:21 schreef Neelix het volgende:
krijg wel de neiging om het te gaan doen. Ik ben informatica onderzoeker en moet altijd meteen uitleggen wat ik dan onderzoek en wordt meteen in een hokje gepropt.

Ik begin iig niet zelf meer over beroepen en probeer het gesprek iig in het begin wat andere kanten op te sturen.
waarom zou je het ook gelijk in het gesprek gooien. Natuurlijk zegt het wat over een persoon, maar het is niet het belangrijkste :)
  maandag 8 november 2010 @ 11:24:38 #257
57047 macondo
pi_88466503
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik krijg vooral reacties van artsen, architecten, zelfstandige ondernemers van multi-nationals ed.
Wil mensen best het voordeel van de twijfel geven, maar heel erg waarschijnlijk lijkt het mij eigenlijk niet.
Jij zit sowieso op een rare datingsite. okcupid is vooral terrein van expats.
Overal verstand van.
  maandag 8 november 2010 @ 11:25:08 #258
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88466528
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Allemaal IT-ers ;)

Ik denk dat er veel gelogen wordt op datingsites. Op het moment dat je ook echt gaat daten kom je er achter dat je beter eerlijk kunt zijn, maar veel mensen proberen het natuurlijk voor de eerste keer. Maar liegen over je baan (in de zien van: je bent IT'er maar claimt arts te zijn) gaat wel wat ver, dat is natuurlijk niet vol te houden.

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef macondo het volgende:

[..]

En bij vrouwen: au-pairs :')
451 °F
pi_88466591
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat valt op zich wel mee hoor ;)
  maandag 8 november 2010 @ 11:27:18 #260
141482 Q.
JurassiQ
pi_88466600
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ik denk dat er veel gelogen wordt op datingsites. Op het moment dat je ook echt gaat daten kom je er achter dat je beter eerlijk kunt zijn, maar veel mensen proberen het natuurlijk voor de eerste keer. Maar liegen over je baan (in de zien van: je bent IT'er maar claimt arts te zijn) gaat wel wat ver, dat is natuurlijk niet vol te houden.

Sugercoaten. Consultant klinkt beter dan IT-nerd terwijl het wel hetzelfde kan zijn.
For great justice!
  maandag 8 november 2010 @ 11:28:34 #261
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88466641
quote:
Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waarom zou je het ook gelijk in het gesprek gooien. Natuurlijk zegt het wat over een persoon, maar het is niet het belangrijkste :)
Vind ik ook niet, maar het wordt al snel gevraagd. Ik probeer nu wat actiever om het onderwerp te vermijden.
Ik merk gewoon dat het niet als heel positief gezien wordt. Ik moet dan praten als brugman om mezelf uit dat hokje te krijgen.
pi_88466882
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:

[..]

Vind ik ook niet, maar het wordt al snel gevraagd. Ik probeer nu wat actiever om het onderwerp te vermijden.
Ik merk gewoon dat het niet als heel positief gezien wordt. Ik moet dan praten als brugman om mezelf uit dat hokje te krijgen.
Maar vind je vrouwen waarbij je jezelf zo moet verdedigen dan überhaupt wel de moeite waard?

Ik ga sowieso niet gedetailleerd in op de vraag wat ik doe, ik ben dan echt te makkelijk traceerbaar en dat risico ga ik echt niet lopen online. Niemand die daar moeite mee heeft gelukkig :)
  maandag 8 november 2010 @ 11:38:50 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88466932
quote:

Hoeveel mensen zijn wel niet ict'er. Ikzelf ook, dus hoe aantrekkelijk is een vrouwelijke nerd? ;)
  maandag 8 november 2010 @ 11:40:51 #264
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88466987
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zijn wel niet ict'er. Ikzelf ook, dus hoe aantrekkelijk is een vrouwelijke nerd? ;)
Vrouwelijke nerd = droomvrouw ;)

Mits: aanwezigheid social skills, vriendengroep en looks. Oftewel: hetzelfde als bij de mannelijke nerds.
451 °F
  maandag 8 november 2010 @ 11:44:23 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88467087
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:40 schreef Charles.Darwin het volgende:

Vrouwelijke nerd = droomvrouw ;)

Mits: aanwezigheid social skills, vriendengroep en looks. Oftewel: hetzelfde als bij de mannelijke nerds.
O+ droomvrouw O+
  maandag 8 november 2010 @ 11:45:39 #266
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88467127
quote:
Op maandag 8 november 2010 11:37 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Maar vind je vrouwen waarbij je jezelf zo moet verdedigen dan überhaupt wel de moeite waard?

Ik ga sowieso niet gedetailleerd in op de vraag wat ik doe, ik ben dan echt te makkelijk traceerbaar en dat risico ga ik echt niet lopen online. Niemand die daar moeite mee heeft gelukkig :)
Ik wil gewoon niet als eerste de indruk neerzetten dat ik een of andere IT-nerd ben, want ik ben meer dan dat.
En op Paiq gaat het toch om de eerste indruk ...

Maar wat geef je dan als antwoord op de vraag wat je doet? Misschien moet ik dat maar gebruiken, want het is ergens nog waar ook :)
  maandag 8 november 2010 @ 11:45:51 #267
141482 Q.
JurassiQ
pi_88467133
quote:

[..]

Ik ga me niet verdedigen, ik ben wie ik ben. :7
For great justice!
  maandag 8 november 2010 @ 11:46:32 #268
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88467156
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ga me niet verdedigen, ik ben wie ik ben. :7
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88467255
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Maar wat geef je dan als antwoord op de vraag wat je doet? Misschien moet ik dat maar gebruiken, want het is ergens nog waar ook :)
Nou wat er al staat eigenlijk. Dat ik daar niet op in kan/wil gaan omdat ik dan te makkelijk te vinden ben :)
Tijdens een date vertel ik het wel natuurlijk ;)
  maandag 8 november 2010 @ 11:51:57 #270
57047 macondo
pi_88467307
In dit verband is het misschien aardig te wijzen op een interessant boekje van Stine Jensen en Rob Wijnberg, "Dus ik ben" - dat gaat over identiteit. In de praktijk is het beroep van iemand een vrij sterk onderdeel van de identiteit - men zegt al snel "Ik ben Joe, 30 jaar en werkzaam als leidinggevende bij de plantsoenendienst".

Je kunt er niet omheen, wat je doet is een groot deel van je identiteit. En sommige beroepen associeer je nu eenmaal met fijnere eigenschappen.

Ik ben zelf geen IT-er, en ook geen nerd. Maar nu moet ik weer terug naar mijn Star Trek forum.

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Nou wat er al staat eigenlijk. Dat ik daar niet op in kan/wil gaan omdat ik dan te makkelijk te vinden ben :)
Ik wil graag gevonden worden hoor. Geen probleem - als ik de vrouw een beetje leuk en aardig vind. Dat geldt voor de meeste mensen wel in de praktijk.
Overal verstand van.
  maandag 8 november 2010 @ 11:52:38 #271
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88467341
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

ik haat het als mensen geheimzinnig doen, daar word ik onwijs nieuwsgierig van ;(
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 8 november 2010 @ 11:53:18 #272
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88467369
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef macondo het volgende:
In dit verband is het misschien aardig te wijzen op een interessant boekje van Stine Jensen en Rob Wijnberg, "Dus ik ben" - dat gaat over identiteit. In de praktijk is het beroep van iemand een vrij sterk onderdeel van de identiteit - men zegt al snel "Ik ben Joe, 30 jaar en werkzaam als leidinggevende bij de plantsoenendienst".

Je kunt er niet omheen, wat je doet is een groot deel van je identiteit. En sommige beroepen associeer je nu eenmaal met fijnere eigenschappen.

Ik ben zelf geen IT-er, en ook geen nerd. Maar nu moet ik weer terug naar mijn Star Trek forum.
je doet het met opzet hè? }:|
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 8 november 2010 @ 11:54:08 #273
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88467395
quote:
Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het onderwerp gewoon zo af doen is idd misschien het makkelijkste :)
Maar heb je al eens meegemaakt dat iemand bekende erover gelogen te hebben dan?
  maandag 8 november 2010 @ 11:58:00 #274
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88467520
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

O+ droomvrouw O+
Yup O+ gisteren nog over gedroomd O-)
451 °F
  maandag 8 november 2010 @ 11:59:03 #275
57047 macondo
pi_88467557
quote:
8s.gif Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

je doet het met opzet hè? }:|
Oh, jij zit écht op een Star Trek forum? Sorry! :D
Overal verstand van.
pi_88467695
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het onderwerp gewoon zo af doen is idd misschien het makkelijkste :)
Maar heb je al eens meegemaakt dat iemand bekende erover gelogen te hebben dan?
Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.
Als je een beroep verzint moet je wel zorgen dat je er ook iets van afweet :')
  maandag 8 november 2010 @ 12:04:16 #277
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88467726
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.
Hehe. Voor Star-Trek nerds is astronaut dus wel een goeie ;)
451 °F
  maandag 8 november 2010 @ 12:04:50 #278
141482 Q.
JurassiQ
pi_88467751
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Of gewoon niet verzinnen. Nog veel beter. :7
For great justice!
  maandag 8 november 2010 @ 12:05:18 #279
141482 Q.
JurassiQ
pi_88467770
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Hehe. Voor Star-Trek nerds is astronaut dus wel een goeie ;)
Als astronaut kom je niet zo veel slecht vermomde aliens tegen hoor.
For great justice!
  maandag 8 november 2010 @ 12:05:47 #280
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_88467787
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Oh, jij zit écht op een Star Trek forum? Sorry! :D
neh, ik vind eigenlijk niets interessant genoeg om m'n aandacht alleen daar op te richten. Maar een Star Trek fan ben ik wel ja (of iig geweest).
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_88467806
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Of gewoon niet verzinnen. Nog veel beter. :7
Dat is nog het beste inderdaad :Y
  maandag 8 november 2010 @ 12:08:55 #282
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88467882
Ach, gister was ik piloot en morgen ben ik Batman. :P
  maandag 8 november 2010 @ 12:32:26 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88468624
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Yup O+ gisteren nog over gedroomd O-)
Niet over mij toch? :P
  maandag 8 november 2010 @ 12:33:01 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88468644
Ik heb me zowaar ingeschreven bij RP.. ben benieuwd wat er op me af komt :)
(owja, geen betalend lid, dus dat zal natuurlijk ook z'n 'problemen' met zich meebrengen)
  maandag 8 november 2010 @ 12:35:56 #285
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88468730
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet over mij toch? :P
Haha, geen idee. Ik heb je FB nog niet bekeken ;)

en nu wel, maar daar wordt een mens niet veel wijzer van ...

[ Bericht 6% gewijzigd door Charles.Darwin op 08-11-2010 13:04:02 ]
451 °F
pi_88468822
Ik zag laatst in de gids dat er ook een RP cadeaubon bestaat (www.datingcadeau.nl). Die kost 10 euro en dan ben je tien dagen betaald lid. Misschien een gek idee, maar zo'n ding kun je natuurlijk ook voor jezelf kopen als je echt leuke mensen ziet op RP.
Dan ben je niet direct 30 euro kwijt en kun je altijd nog beslissen of je langer betalend lid wilt blijven.
  maandag 8 november 2010 @ 12:40:35 #287
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88468889
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Cue_ het volgende:
(owja, geen betalend lid, dus dat zal natuurlijk ook z'n 'problemen' met zich meebrengen)
Wat is je profiel nummer bij RP? :P
  maandag 8 november 2010 @ 13:24:34 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88470364
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, geen idee. Ik heb je FB nog niet bekeken ;)

en nu wel, maar daar wordt een mens niet veel wijzer van ...
Sorry.. iets met privacy enzo ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Cue_ op 08-11-2010 13:33:30 ]
  maandag 8 november 2010 @ 13:35:59 #289
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88470699
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry.. iets met privacy enzo ;)

Haha, geen probleem hoor. Dan ga ik er gewoon blind vanuit dat jij het was ;)
451 °F
pi_88473183
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Dan sturen mannen je hun email-adres. :)
Het goede nieuws is dat je dan geen berichtje van mij kunt krijgen, want ik stuur wegens valse en niet serieuze profielen alleen berichtjes naar betalende leden. :P
pi_88473294
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het goede nieuws is dat je dan geen berichtje van mij kunt krijgen, want ik stuur wegens valse en niet serieuze profielen alleen berichtjes naar betalende leden. :P
Hmm, die prijzen van RP voor een full membership vind ik best pittig.
  maandag 8 november 2010 @ 14:52:50 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_88473344
quote:
Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Alleen lid worden in een periode dat je genoeg tijd en zin hebt om dat er uit te halen. Dus veel berichten sturen en veel daten.
For great justice!
  maandag 8 november 2010 @ 14:52:59 #293
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88473353
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Hoe duur is het dan? Iets van 30 euro per maand ofzo?

Zijn toch ook geen prijzen meer man, welke droplul gaat dat nu betalen. :')
pi_88473389
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

heel veel mensen blijkbaar.
  maandag 8 november 2010 @ 14:53:53 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88473394
quote:

[..]

42 euro per 3 maand (of idd 30 voor 1 maand)
  maandag 8 november 2010 @ 14:54:47 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88473424
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ben niet vals :o en zelfs nog beetje serieus ook -O-
pi_88473435
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Hmm, 85,- voor een jaar vond ik wel zo makkelijk om er meteen vanaf te zijn, ik heb er een leuke 3 maanden aan overgehouden met iemand, dus alles wat nu nog komt is bonus. :P
pi_88473458
quote:

[..]

Dat is natuurlijk vrij relatief.

Ga ergens uit eten of een avondje stappen.
pi_88473459
quote:

[..]

Precies, een maand kost 30 je euro. Het wordt per maand een stuk goedkoper als je je lidmaatschap voor een langere termijn vastlegt. Weet je wat ik doe? Ik betaal lekker niks. :Y
  maandag 8 november 2010 @ 14:56:39 #300
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88473489
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dan heb je een volle maag en een leuke avond! :)
451 °F
  maandag 8 november 2010 @ 14:57:12 #301
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88473511
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Precies, dat is veel leuker. Ik ga geen avond stappen weggooien zodat ik wat berichtjes kan sturen naar mensen. Terwijl er ook talloze gratis sites zijn. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')