abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88439243
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:36 schreef love_sharon het volgende:
Ik ging als date mee naar een lustrumgala van een dispuut. Het was ergens bovenin België op echt een geweldige locatie, soort landgoedje met een klein kasteeltje en allemaal prachtig verbouwde schuren. Met overal van die grote balken op het plafond en grote ramen plus een mooie kelder waar het feest was. Echt mijn ding O+

Iedereen in mooie pakken en galajurken dineren en het ging precies zoals ik hoopte: teveel gangen maar wel erg lekker, koudlullen en veel goeie wijn :9
Daarna een leuk feest gehad. Met op het einde hele pijnlijke voeten van de hakken en geregeld bijna over mijn eigen jurk struikelen :')
Vanochtend moesten we jammer genoeg veel te vroeg opstaan en nu helemaal kapot.
Maar het was echt heel leuk *)
je hebt nu een date geregeld daar, om ff ontopic te blijven :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 7 november 2010 @ 17:40:23 #102
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439350
Huh ik snap hem niet helemaal je opmerking. Ik ging mee als date van hem.
pi_88439406
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:40 schreef love_sharon het volgende:
Misschien denkt ie dat je intussen alvast de volgende date ging zoeken daar, je weet het niet. :D
pi_88439408
quote:
komt er een vervolg? :s)
pi_88439430
quote:
Oh, dat las ik niet terug. Volgens mij had je idd dat eerder gezegd..

Maar je date krijgt een vervolg?
  zondag 7 november 2010 @ 17:53:33 #106
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439710
Hm weet ik nog niet zou best wel kunnen. Maar onderhand hebben we al best wel veel gedate en er moet nu eigenlijk een verandering komen zeg maar.

Vinden jullie het raar als je al een paar keer gezoend hebt met elkaar maar bij het afscheid nooit zoent? Meestal zoent een jongen met het afscheid je juist maar er is bij ons altijd zo akward moment waar dan maar een vage doei uitkomt.
Terwijl hij zelf daarbuiten heel zelfverzekerd is en ik zelf ook niet bepaald preuts/verlegen ben maar op de een of andere manier is dat moment er steeds weer.
Hopelijk enigzins duidelijk uitgelegd :P
pi_88439799
als je verandering wilt, waarom zorg je daar zelf niet voor? ;)

en blijkbaar is hij niet zo zelfverzekerd als je dacht? of misschien vindt ie je toch niet zo leuk? is ie zwaar verliefd en gaat het daarom zo hakkelend? kunnen verschillende redenen voor zijn.
pi_88439835
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:53 schreef love_sharon het volgende:
Vinden jullie het raar als je al een paar keer gezoend hebt met elkaar maar bij het afscheid nooit zoent? Meestal zoent een jongen met het afscheid je juist maar er is bij ons altijd zo akward moment waar dan maar een vage doei uitkomt.
Hij wil met je naar bed. :)
pi_88439869
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:53 schreef love_sharon het volgende:
Hm weet ik nog niet zou best wel kunnen. Maar onderhand hebben we al best wel veel gedate en er moet nu eigenlijk een verandering komen zeg maar.

Terwijl hij zelf daarbuiten heel zelfverzekerd is en ik zelf ook niet bepaald preuts/verlegen ben maar op de een of andere manier is dat moment er steeds weer.
Hopelijk enigzins duidelijk uitgelegd :P
Ja dat had ik bij mijn vorige date en ik vond haar gewoon te lelijk om te zoenen. Ik was bang dat ze verder ging. Totdat ze het heel lief vroeg toen dacht ik vooruit.

Ik reageer eigenlijk op 3 manieren, degene hierboven.

Of ik geeft een net strakke zoen uit blijk van respect van stoer dat het geen seks geworden is.

Of ik vouw mijn lippen op haar wangen heen en zoen heel lichtjes om te zien of ze seks wil.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 07-11-2010 18:06:05 ]
UITGESCHREVEN
pi_88439888
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef Lamon. het volgende:

[..]

dat willen we allemaal. ~:)
  zondag 7 november 2010 @ 18:01:28 #111
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439913
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:56 schreef dawg het volgende:
als je verandering wilt, waarom zorg je daar zelf niet voor? ;)

en blijkbaar is hij niet zo zelfverzekerd als je dacht? of misschien vindt ie je toch niet zo leuk? is ie zwaar verliefd en gaat het daarom zo hakkelend? kunnen verschillende redenen voor zijn.
Ik weet juist niet of ik verandering wil maar denk dat het moment dat je toch moet besluiten er snel aankomt na 6 dates.
pi_88439950
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik weet juist niet of ik verandering wil maar denk dat het moment dat je toch moet besluiten er snel aankomt na 6 dates.
als er een echte klik is gaat dat (in mijn ervaring) vrijwel vanzelf. forceren heeft nooit zoveel zin toch?
  zondag 7 november 2010 @ 18:02:49 #113
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439959
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:58 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ofcourse, maar dat verklaard niet waarom het altijd op het einde akward is en voor de rest het prima gaat en hij dan zeker niet verlegen met zoenen is :P
pi_88439982
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ofcourse, maar dat verklaart niet waarom het altijd op het einde akward is en voor de rest het prima gaat en hij dan zeker niet verlegen met zoenen is :P
Omdat je hem niet mee vraagt. :)
pi_88440043
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ofcourse, maar dat verklaard niet waarom het altijd op het einde akward is en voor de rest het prima gaat en hij dan zeker niet verlegen met zoenen is :P
misschien vind ie het moeilijk om afscheid te nemen..

maar vraag het 'em eens, wij kunnen ook niet in zn hoofd kijken :)
pi_88440068
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat had ik bij mijn vorige date en ik vond haar gewoon te lelijk om te zoenen. Ik was bang dat ze verder ging. Totdat ze het heel lief vroeg toen dacht ik vooruit.

Ik reageer eigenlijk op 3 manieren, degene hierboven.

Of ik geeft een net strakke zoen uit blijk van respect van stoer dat het geen seks geworden is.

Of ik vouw mijn lippen op haar wangen heen en zoen heel lichtjes of te zien of ze seks wil.
Je lippen op haar wangen heen? :D _O-

Je bent een apart figuur :')
  zondag 7 november 2010 @ 18:08:22 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88440139
Picardmike heeft hele dikke lippen. Hij is donker he.

Eerst dat schoteltje uit z'n onderlip halen en dan lukt het prima. :') :D
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 7 november 2010 @ 18:08:28 #118
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88440145
Natuurlijk niet, maar ideeën van andere zijn altijd handig om te horen.
Ach zie wel hoe het loopt maar het valt me gewoons steeds op.
pi_88440325
"...heb je zin om nog even wat te drinken bij mij thuis?"

Let op zijn ogen, die gaan dan stralen. :P
  zondag 7 november 2010 @ 18:17:59 #120
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88440454
Haha we zijn al een paar keer bij elkaar thuis geweest en twee keer samen geslapen dus die opmerking werkt niet ;) Het is altijd alleen bij het afscheid dat vind ik dus zo vreemd. Maarja zal waarschijnlijk ook wel deels aan mij liggen.
pi_88440527
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef love_sharon het volgende:
Haha we zijn al een paar keer bij elkaar thuis geweest en twee keer samen geslapen dus die opmerking werkt niet ;) Het is altijd alleen bij het afscheid dat vind ik dus zo vreemd. Maarja zal waarschijnlijk ook wel deels aan mij liggen.
Oh je hebt elkaar al een paar keer gezien. Dan is het een beetje bindingsangst of verlatingsangst.
UITGESCHREVEN
pi_88440884
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:17 schreef love_sharon het volgende:
Dan is hij autistisch. :D
pi_88440888
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh je hebt elkaar al een paar keer gezien. Dan is het een beetje bindingsangst of verlatingsangst.
Inderdaad. Zo simpel is het, zwart of wit.

Maar waarom zoen jij hem dan niet bij het afscheid?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88441048
Lachen, ik doe nu het kijkspelletje op rp, iemand bekijkt je, dan kijk je terug, dan kijkt zij weer terug...en dan geen reactie sturen...
Is soms wel een paar dagen vol te houden voordat ze het opgeven. :P
pi_88441171
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 18:39 schreef Lamon. het volgende:
Lachen, ik doe nu het kijkspelletje op rp, iemand bekijkt je, dan kijk je terug, dan kijkt zij weer terug...en dan geen reactie sturen...
Is soms wel een paar dagen vol te houden voordat ze het opgeven. :P
Ja, of het is anders:
"Even kijken wie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Ieuw, wat een engerd" *klikt weg*

Volgende dag:
"Even kijkenwie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Oh die naam komt me bekend voor, maar wie was het ook alweer? Ohja... die :')
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')