..och, maar mannen onder elkaar he, met name op FOK! gedragen zich een beetje haantjesachtig.quote:Op zondag 7 november 2010 11:18 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind na een uur besluiten dat het niks is ook geen afpoeieren. Een uur kan trouwens erg lang zijn met iemand waar het totaal niet mee klikt, kun je beter eerlijk zijn. Is voor voor beide partijen absoluut geen "faal" of schande
Ik vind anderhalf á twee uur sowieso al meer dan genoeg voor de eerste keer afspreken, meteen een halve dag of hele avond zou voor mij 9 van de 10x echt veel te lang zijn
Als ik een leuk iemand via paiq voor elkaar heb ga ik de interesse voor een lunch maar eens peilen. Die hoeft niet erg lang te duren, maar als het bevalt kan dat natuurlijk wel.quote:Op zondag 7 november 2010 11:49 schreef Lolaatje het volgende:
Als je het wel met elkaar kunt vinden, maar elkaars type niet bent dan is een uur goed te doen. Maar als het echt totaal niet klikt en het gesprek niet loopt dan zou ik een uur niet trekken denk ik.
Voor mij hoeft een eerste date ook geen uren te duren. Hoewel mijn laatste eerste date zo leuk was dat we de date steeds verlengden, dus als het écht leuk is dan maakt de tijd me niet echt meer uit.
En Techno, waar blijf je met je dateverhaal?
Ach, het is weer een stuk beter dan iets dat helemaal niet bevalt.quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Gister leukste date ooit gehad, maar totaal geen chemieWas net of ik met mn beste vriend op stap was
Hoe kan je nou denken dat je met je beste vriend op stap gaat, maar totaal geen chemie hebben?quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Gister leukste date ooit gehad, maar totaal geen chemieWas net of ik met mn beste vriend op stap was
Geen aantrekkingskracht duidelijker?quote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe kan je nou denken dat je met je beste vriend op stap gaat, maar totaal geen chemie hebben?![]()
Heb je geen aantrekkingskracht met vrienden dan?quote:Op zondag 7 november 2010 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen aantrekkingskracht duidelijker?
Niet fysiek nee. Je snapt prima wat ik bedoel jongeman.quote:Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb je geen aantrekkingskracht met vrienden dan?
Zo wens ik niet aangesproken te worden ja.quote:Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet fysiek nee. Je snapt prima wat ik bedoel jongeman.
Het gaat er niet om dat hij niet knap is? Er was gewoon totaal geen chemie tussen ons.quote:Op zondag 7 november 2010 12:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zo wens ik niet aangesproken te worden ja.![]()
Oh ok je bedoelt het oppervlakkig, maar als hij aanvoelt als een vriend dan wordt hij vanzelf toch wel knapper?
Huh? Volgens mij werkt dat niet zo.quote:Op zondag 7 november 2010 12:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zo wens ik niet aangesproken te worden ja.![]()
Oh ok je bedoelt het oppervlakkig, maar als hij aanvoelt als een vriend dan wordt hij vanzelf toch wel knapper?
Wat jammer dat er geen chemie was, je had er toch best wel naar uitgekeken.quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ah, jij kent picardmike nog niet?quote:Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij werkt dat niet zo.
Ja, ik had echt high hopes en het is ook werkelijk een hele leuke jongen. As I said, we hebben echt een superleuke dag gehad en het klikte onwijs goed. We zijn van 1 tot 10 in Amsterdam geweest.. gewandeld, beetje sightseeing gedaan, wat gedronken, Amsterdam Dungeon geweest (echt superleuk!), uit eten, nog ergens wat gedronken. Maar als een vriendquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat jammer dat er geen chemie was, je had er toch best wel naar uitgekeken.
[..]
Ah, jij kent picardmike nog niet?
Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit. Of ben ik nou oppervlakkigquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat jammer dat er geen chemie was, je had er toch best wel naar uitgekeken.
[..]
Ah, jij kent picardmike nog niet?
quote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit.
Nou het zal wel aan mij liggen, maar als er geen chemie is, hoe kan hij dan aanvoelen als een vriend?quote:Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Jij leest ook werkelijk wat je wilt lezen he?
Chemie = fysieke aantrekkingskracht.quote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit. Of ben ik nou oppervlakkig![]()
Picardmike wijst op een wat ongenuanceerde manier op het feit dat Spirit hem gewoon niet sexy genoeg vond, en dat nogal verhullend vertelt.quote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Chemie = fysieke aantrekkingskracht.
Zoek jij je vrienden uit op fysieke aantrekkingskracht?
Ligt er aan wat jij onder fysieke aantrekkingskracht verstaat. Als je bedoelt dat ik op het lichaam geil van mijn vrienden dan niet. Maar uiteraard stel ik fysieke voorwaarden aan mijn vrienden die ze uitstralen. In dat geval heb je het over uitstraling.quote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Chemie = fysieke aantrekkingskracht.
Zoek jij je vrienden uit op fysieke aantrekkingskracht?
Want het klikte wel zei ze, dus ze hadden een 'klik', terwijl ik wel eens afgewezen werd op het feit dat een vrouw geen 'klik' voelde.quote:Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef picardmike het volgende:
Maar als je over onderlinge kracht hebt heb je het gewoon over lustgevoelens.
Op maandag, vrijdag en zondag beneden de 85, op de overige dagen boven de 145.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wanneer is jouw IQ beneden de 85 en boven de 145 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |