quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch voel ik me niet geheel alleen staan nu
Zoiets, maar dan wel aangekleed graagquote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, is dat niet één van de dingen waar vrouwen op zoek naar zijn (en het zelf ook beweren te zijn), dat "spontaan"?
En wat bedoelt men daar precies mee? Dat ik op vrijdagavond voor de deur sta en je binnen 5 minuten je koffer gepakt moet hebben omdat ik een weekendje in het buitenland heb geregeld?
Geen idee. Maar het valt voor mij in de categorie 'prettig gestoord', houden van leuke dingen doen en lekker eten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, is dat niet één van de dingen waar vrouwen op zoek naar zijn (en het zelf ook beweren te zijn), dat "spontaan"?
En wat bedoelt men daar precies mee? Dat ik op vrijdagavond voor de deur sta en je binnen 5 minuten je koffer gepakt moet hebben omdat ik een weekendje in het buitenland heb geregeld?
Don't make me block you tooquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
zullen we de rest in priveberichtjes afhandelen?![]()
Spirit je weet toch dat ik dat niet begrijp ik heb stalkergenen, daar kan ik niks aan doen.quote:
Als ik even zo vriendelijk mag zijn om te onderbreken, kan je in dat geval niet beter in dit forum terecht:quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit je weet toch dat ik dat niet begrijp ik heb stalkergenen, daar kan ik niks aan doen.
Je krijgt gewoon foto's van iemand in zijn nakende tokus toegestuurd?quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom sturen mannen nou foto's van zichzelf waar ze geen kleren op aan hebben![]()
Ik ben getraumatiseerd, want hij was ook nog lelijk
Ik ben er wel lichtelijk chagrijnig van geworden jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef dawg het volgende:
[..]
gefrustreerd door je date van gister?
Als ik opeens ergens mee heen moet heb ik er meestal spontaan geen zin in. Telt dat ook?quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon foto's van iemand in zijn nakende tokus toegestuurd?
volgende keer moet je misschien meer inzoomen, wellicht dat de vrouwtjes het dan wel waarderen.quote:
Je bedoelt alleen een foto van je tokus versturen ipv een foto van jezelf in je nakende tokus?quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende keer moet je misschien meer inzoomen, wellicht dat de vrouwtjes het dan wel waarderen.
zo had ik het nog niet eens bekeken, kun je nagaan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen een foto van je tokus versturen ipv een foto van jezelf in je nakende tokus?
Ik lig over deze discussie echt in een deuk van het lachen, afgewisseld met een gevoel van gene!quote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet eens bekeken, kun je nagaan.
Leedvermaak over mijn trauma?quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik lig over deze discussie echt in een deuk van het lachen, afgewisseld met een gevoel van gene!
Het is meer de shock dat mensen dat echt doen...ik zou het echt niet durven...het zou niet eens in mij opkomen.quote:
Op deze site doen mannen het 24/7 per dag, zelfs om 12.00 als de dag nog moet beginnen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Thornado het volgende:
[..]
Het is meer de shock dat mensen dat echt doen...ik zou het echt niet durven...het zou niet eens in mij opkomen.
quote:
Ok, ik heb misschien lichtelijk overdreven, maar erg prettig om te zien is zoiets nietquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef After_Dark het volgende:
Zo snel een trauma? Zeker nieuw op internet
Je pakt de tokus dan maar liever in het echt uit als er een strikje omheen zit ofzo?quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar in dit geval toch niet?![]()
[..]
Ok, ik heb misschien lichtelijk overdreven, maar erg prettig om te zien is zoiets niet
dan doet ze eerst het licht uit, wellicht?quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je pakt de tokus dan maar liever in het echt uit als er een strikje omheen zit ofzo?
Glow In The Dark Strikje?quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
dan doet ze eerst het licht uit, wellicht?
Stuur haar eens een foto van je tokus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ruudt het volgende:
Vervolgens is het onderling pm'en niet meer opgehouden en doorgezet naar msn.. dan geloof je toch niet dat ze je niet wil ontmoeten?
Ze vindt je aandacht gewoon prettig. En een paar jaar - dat is toch wel een no-go..quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ruudt het volgende:
Vrouwen zijn soms zo wazig hè!
Zit een beetje berichten te sturen en het klikt best goed, zegt ze ineens: jammer dat je jonger bent, anders had ik je best wel eens willen ontmoeten.
Dus ik dacht al meteen, nou dat is lekker kort door de bocht (het scheelt maar een paar jaar). Maarja dat stuurde ik maar niet terug, ik reageerde gewoon met: oh, jammer.
Vervolgens is het onderling pm'en niet meer opgehouden en doorgezet naar msn.. dan geloof je toch niet dat ze je niet wil ontmoeten?
ze wil nog geen MILF status, duidelijkquote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ruudt het volgende:
Vrouwen zijn soms zo wazig hè!
Zit een beetje berichten te sturen en het klikt best goed, zegt ze ineens: jammer dat je jonger bent, anders had ik je best wel eens willen ontmoeten.
Dus ik dacht al meteen, nou dat is lekker kort door de bocht (het scheelt maar een paar jaar). Maarja dat stuurde ik maar niet terug, ik reageerde gewoon met: oh, jammer.
Hoe kan jij als man nu zeggen dat een paar jaar een no-go is?quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze vindt je aandacht gewoon prettig. En een paar jaar - dat is toch wel een no-go..
Ik date geen oudere vrouwen. Maar dat is bij mij ook een kritiekere leeftijd trouwens.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hoe kan jij als man nu zeggen dat een paar jaar een no-go is?
Maar wel contact blijven houden, beetje dubbel niet?quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
ze wil nog geen MILF status, duidelijk
Zoiets is toch heel persoonlijk? Dat het voor jou een no-go is oke, maar je doet het voorkomen alsof vrouwen dat een no-go vinden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik date geen oudere vrouwen. Maar dat is bij mij ook een kritiekere leeftijd trouwens.
Begrijp je zelf wel waar je het over hebt?quote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef picardmike het volgende:
Sommige doen ook alsof wanken voor vrouwen een no-go is toch zie ik op die site vrouwen aandachtig in een chatroom naar wankende mannen kijken hoor!
Maarja het is maar wat je leuk vind!
In zijn algemeenheid is dat ook zo. Er zijn altijd uitzonderingen, maar ik ken geen stelletjes waarbij de vrouw ouder is. Ook gaan vrouwen minder met kleinere of lager opgeleide mannen. Zo zit de wereld statistisch in elkaar. (ja, er zijn altijd uitzonderingen..)quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoiets is toch heel persoonlijk? Dat het voor jou een no-go is oke, maar je doet het voorkomen alsof vrouwen dat een no-go vinden.
hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturenquote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Begrijp je zelf wel waar je het over hebt?
Nouja ik zeg alleen maar dat ik gezien heb dat het in sommige gevallen werkt daar hoef je echt niet preuts over te doen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturen
volgens zijn eigen zeggen is hij van nature een stalker, dus ik voorzie nog erger.quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturen
Ok, dan hoef ik iig niet bang te zijn dat ik kleiner of lager opgeleid ben.quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef macondo het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid is dat ook zo. Er zijn altijd uitzonderingen, maar ik ken geen stelletjes waarbij de vrouw ouder is. Ook gaan vrouwen minder met kleinere of lager opgeleide mannen. Zo zit de wereld statistisch in elkaar. (ja, er zijn altijd uitzonderingen..)
met mijn 1,76 m ben ik wel klein, maar nog genoeg vrouwen die beneden mijn lengte zijnquote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik iig niet bang te zijn dat ik kleiner of lager opgeleid ben.
Gelukkig wel ja, ik ga weer verder kletsen met mijn date, doei.quote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Niet iedereen want wij zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. Er is dus nog hoop.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
met mijn 1,76 m ben ik wel klein, maar nog genoeg vrouwen die beneden mijn lengte zijn
Met name in de Bollenstreek ontdekte ik gister
En zo niet..quote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga weer verder kletsen met mijn date, doei.
Had je een date?quote:Op maandag 8 november 2010 09:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
TerugDatePost
Goed weekend gehad, zonder websites
Nope, leuke meid tegengekomen in de kroeg zaterdagavond. Beetje gezoend en meteen maar een afspraak gepland voor komend weekend. Helaas woont ze niet in Tilburg (niet eens in Brabant) maar we kijken het even aanquote:
Je horizon verbredenquote:Op maandag 8 november 2010 09:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het is toch grappig. Al dat gekloot met die datingsites, en in de kroeg is het zo geregeld. Je vraagt je soms af waar je mee bezig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |