Je pakt de tokus dan maar liever in het echt uit als er een strikje omheen zit ofzo?quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar in dit geval toch niet?![]()
[..]
Ok, ik heb misschien lichtelijk overdreven, maar erg prettig om te zien is zoiets niet
dan doet ze eerst het licht uit, wellicht?quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je pakt de tokus dan maar liever in het echt uit als er een strikje omheen zit ofzo?
Glow In The Dark Strikje?quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
dan doet ze eerst het licht uit, wellicht?
Stuur haar eens een foto van je tokus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ruudt het volgende:
Vervolgens is het onderling pm'en niet meer opgehouden en doorgezet naar msn.. dan geloof je toch niet dat ze je niet wil ontmoeten?
Ze vindt je aandacht gewoon prettig. En een paar jaar - dat is toch wel een no-go..quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ruudt het volgende:
Vrouwen zijn soms zo wazig hè!
Zit een beetje berichten te sturen en het klikt best goed, zegt ze ineens: jammer dat je jonger bent, anders had ik je best wel eens willen ontmoeten.
Dus ik dacht al meteen, nou dat is lekker kort door de bocht (het scheelt maar een paar jaar). Maarja dat stuurde ik maar niet terug, ik reageerde gewoon met: oh, jammer.
Vervolgens is het onderling pm'en niet meer opgehouden en doorgezet naar msn.. dan geloof je toch niet dat ze je niet wil ontmoeten?
ze wil nog geen MILF status, duidelijkquote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ruudt het volgende:
Vrouwen zijn soms zo wazig hè!
Zit een beetje berichten te sturen en het klikt best goed, zegt ze ineens: jammer dat je jonger bent, anders had ik je best wel eens willen ontmoeten.
Dus ik dacht al meteen, nou dat is lekker kort door de bocht (het scheelt maar een paar jaar). Maarja dat stuurde ik maar niet terug, ik reageerde gewoon met: oh, jammer.
Hoe kan jij als man nu zeggen dat een paar jaar een no-go is?quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze vindt je aandacht gewoon prettig. En een paar jaar - dat is toch wel een no-go..
Ik date geen oudere vrouwen. Maar dat is bij mij ook een kritiekere leeftijd trouwens.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hoe kan jij als man nu zeggen dat een paar jaar een no-go is?
Maar wel contact blijven houden, beetje dubbel niet?quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
ze wil nog geen MILF status, duidelijk
Zoiets is toch heel persoonlijk? Dat het voor jou een no-go is oke, maar je doet het voorkomen alsof vrouwen dat een no-go vinden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik date geen oudere vrouwen. Maar dat is bij mij ook een kritiekere leeftijd trouwens.
Begrijp je zelf wel waar je het over hebt?quote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef picardmike het volgende:
Sommige doen ook alsof wanken voor vrouwen een no-go is toch zie ik op die site vrouwen aandachtig in een chatroom naar wankende mannen kijken hoor!
Maarja het is maar wat je leuk vind!
In zijn algemeenheid is dat ook zo. Er zijn altijd uitzonderingen, maar ik ken geen stelletjes waarbij de vrouw ouder is. Ook gaan vrouwen minder met kleinere of lager opgeleide mannen. Zo zit de wereld statistisch in elkaar. (ja, er zijn altijd uitzonderingen..)quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoiets is toch heel persoonlijk? Dat het voor jou een no-go is oke, maar je doet het voorkomen alsof vrouwen dat een no-go vinden.
hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturenquote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Begrijp je zelf wel waar je het over hebt?
Nouja ik zeg alleen maar dat ik gezien heb dat het in sommige gevallen werkt daar hoef je echt niet preuts over te doen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturen
volgens zijn eigen zeggen is hij van nature een stalker, dus ik voorzie nog erger.quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
hij probeert goede reden te vinden om een naaktfoto naar kieskleurig te sturen
Ok, dan hoef ik iig niet bang te zijn dat ik kleiner of lager opgeleid ben.quote:Op zondag 7 november 2010 22:40 schreef macondo het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid is dat ook zo. Er zijn altijd uitzonderingen, maar ik ken geen stelletjes waarbij de vrouw ouder is. Ook gaan vrouwen minder met kleinere of lager opgeleide mannen. Zo zit de wereld statistisch in elkaar. (ja, er zijn altijd uitzonderingen..)
met mijn 1,76 m ben ik wel klein, maar nog genoeg vrouwen die beneden mijn lengte zijnquote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik iig niet bang te zijn dat ik kleiner of lager opgeleid ben.
Gelukkig wel ja, ik ga weer verder kletsen met mijn date, doei.quote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Niet iedereen want wij zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. Er is dus nog hoop.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
met mijn 1,76 m ben ik wel klein, maar nog genoeg vrouwen die beneden mijn lengte zijn
Met name in de Bollenstreek ontdekte ik gister
En zo niet..quote:Op zondag 7 november 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, ik ga weer verder kletsen met mijn date, doei.
Had je een date?quote:Op maandag 8 november 2010 09:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
TerugDatePost
Goed weekend gehad, zonder websites
Nope, leuke meid tegengekomen in de kroeg zaterdagavond. Beetje gezoend en meteen maar een afspraak gepland voor komend weekend. Helaas woont ze niet in Tilburg (niet eens in Brabant) maar we kijken het even aanquote:
Je horizon verbredenquote:Op maandag 8 november 2010 09:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het is toch grappig. Al dat gekloot met die datingsites, en in de kroeg is het zo geregeld. Je vraagt je soms af waar je mee bezig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |