quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch voel ik me niet geheel alleen staan nu
Zoiets, maar dan wel aangekleed graagquote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, is dat niet één van de dingen waar vrouwen op zoek naar zijn (en het zelf ook beweren te zijn), dat "spontaan"?
En wat bedoelt men daar precies mee? Dat ik op vrijdagavond voor de deur sta en je binnen 5 minuten je koffer gepakt moet hebben omdat ik een weekendje in het buitenland heb geregeld?
Geen idee. Maar het valt voor mij in de categorie 'prettig gestoord', houden van leuke dingen doen en lekker eten.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, is dat niet één van de dingen waar vrouwen op zoek naar zijn (en het zelf ook beweren te zijn), dat "spontaan"?
En wat bedoelt men daar precies mee? Dat ik op vrijdagavond voor de deur sta en je binnen 5 minuten je koffer gepakt moet hebben omdat ik een weekendje in het buitenland heb geregeld?
Don't make me block you tooquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
zullen we de rest in priveberichtjes afhandelen?![]()
Spirit je weet toch dat ik dat niet begrijp ik heb stalkergenen, daar kan ik niks aan doen.quote:
Als ik even zo vriendelijk mag zijn om te onderbreken, kan je in dat geval niet beter in dit forum terecht:quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit je weet toch dat ik dat niet begrijp ik heb stalkergenen, daar kan ik niks aan doen.
Je krijgt gewoon foto's van iemand in zijn nakende tokus toegestuurd?quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom sturen mannen nou foto's van zichzelf waar ze geen kleren op aan hebben![]()
Ik ben getraumatiseerd, want hij was ook nog lelijk
Ik ben er wel lichtelijk chagrijnig van geworden jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef dawg het volgende:
[..]
gefrustreerd door je date van gister?
Als ik opeens ergens mee heen moet heb ik er meestal spontaan geen zin in. Telt dat ook?quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon foto's van iemand in zijn nakende tokus toegestuurd?
volgende keer moet je misschien meer inzoomen, wellicht dat de vrouwtjes het dan wel waarderen.quote:
Je bedoelt alleen een foto van je tokus versturen ipv een foto van jezelf in je nakende tokus?quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende keer moet je misschien meer inzoomen, wellicht dat de vrouwtjes het dan wel waarderen.
zo had ik het nog niet eens bekeken, kun je nagaan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen een foto van je tokus versturen ipv een foto van jezelf in je nakende tokus?
Ik lig over deze discussie echt in een deuk van het lachen, afgewisseld met een gevoel van gene!quote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet eens bekeken, kun je nagaan.
Leedvermaak over mijn trauma?quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik lig over deze discussie echt in een deuk van het lachen, afgewisseld met een gevoel van gene!
Het is meer de shock dat mensen dat echt doen...ik zou het echt niet durven...het zou niet eens in mij opkomen.quote:
Op deze site doen mannen het 24/7 per dag, zelfs om 12.00 als de dag nog moet beginnen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Thornado het volgende:
[..]
Het is meer de shock dat mensen dat echt doen...ik zou het echt niet durven...het zou niet eens in mij opkomen.
quote:
Ok, ik heb misschien lichtelijk overdreven, maar erg prettig om te zien is zoiets nietquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef After_Dark het volgende:
Zo snel een trauma? Zeker nieuw op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |