[Jambers stem]quote:
En dat terwijl ingezoomd wordt op die mooie "poepfoto"quote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef macondo het volgende:
[..]
[Jambers stem]
Op Fok is het overdag een lachertje, maar 's avonds in het echte leven verandert Lamon in een succesvolle playboy en legendarische womanizer..
[/Jambers stem]
Niet iedereen want wij zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. Er is dus nog hoop.quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Heb je al een TR gedaan Lamon.? Iedereen is weer tegen je.
Sta jij ook op rp kattekop?quote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Niet iedereen want wij zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander. Er is dus nog hoop.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ach geen idee eigenlijk. Iedere keer bij het afscheid voel ik me weer een twijfelende puber
Je kan hier ook gewoon PMmen hoor Mike..quote:
Nee ik doe geen fokkers, dat is gewoon een principequote:Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan hier ook gewoon PMmen hoor Mike..
Doe maar nu niet zo sneaky
stom.quote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee ik doe geen fokkers, dat is gewoon een principe
hoe bont moet hij het dan wel niet gemaakt hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Picardmike, ik heb je geblokkeerd, just FYI. Misschien dat je nu snapt dat ik écht niet op berichtjes van jou zit te wachten.
Niet heel bont, maar ik zit gewoon niet op privéconversaties met hem te wachten en dat dringt op de één of andere manier gewoon niet doorquote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe bont moet hij het dan wel niet gemaakt hebben
Damn ik merk hetquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Picardmike, ik heb je geblokkeerd, just FYI. Misschien dat je nu snapt dat ik écht niet op berichtjes van jou zit te wachten.
..wtf? Het is in ieder geval heel spontaan, jaaaa!quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom sturen mannen nou foto's van zichzelf waar ze geen kleren op aan hebben![]()
Ik ben getraumatiseerd, want hij was ook nog lelijk
quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Damn ik merk het![]()
Maar zoveel bruikbare informatie bevatte mijn berichtje ook weer niet
Idd, is dat niet één van de dingen waar vrouwen op zoek naar zijn (en het zelf ook beweren te zijn), dat "spontaan"?quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef After_Dark het volgende:
[..]
..wtf? Het is in ieder geval heel spontaan, jaaaa!
graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Maar ik vind dit berichtje ook niet zo vreemd aangezien er een redneck naast je op je eerste foto staat.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
graag gedaan
Weet ik, maar toch voel ik me niet geheel alleen staan nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |