abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88406800
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88406821
-edit- nee daar gebruik je de knop maar voor

[ Bericht 85% gewijzigd door Daniel1976 op 06-11-2010 18:04:52 ]
pi_88406874
Ik ben m'n matches op knuz aan het bekijken, zit nu op pagina 25 en heb maarliefst 1 dame gezien die mij wel kan krijgen.
pi_88406993
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben m'n matches op knuz aan het bekijken, zit nu op pagina 25 en heb maarliefst 1 dame gezien die mij wel kan krijgen.
en als die ene je afwijst, blijft er geen een meisje meer over dus? lijkt me een beetje stug eigenlijk. :s)
pi_88407041
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef dawg het volgende:

[..]

en als die ene je afwijst, blijft er geen een meisje meer over dus? lijkt me een beetje stug eigenlijk. :s)
Die snap ik niet helemaal, als alle meiden op knuz zouden zitten en er is er maar 1 die goed genoeg is dan zou het wel heel erg zijn.
Gelukkig zitten ze niet allemaal op knuz. ;)
pi_88407082
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Ruudt het volgende:
Het is dan ook Knuz. Die site vond ik erg vermakelijk, maar niet bepaald geschikt om een leuke man te treffen :')
pi_88407108
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Het is dan ook Knuz. Die site vond ik erg vermakelijk, maar niet bepaald geschikt om een leuke man te treffen :')
Ik heb nu in een half jaar tijd alle datingsites wel gehad maar heb zwaar het idee dat het niets voor mij is.
pi_88407171
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Die snap ik niet helemaal, als alle meiden op knuz zouden zitten en er is er maar 1 die goed genoeg is dan zou het wel heel erg zijn.
Gelukkig zitten ze niet allemaal op knuz. ;)
je zegt dat van al je matches er maar 1 meisje jou kan krijgen. dus als zij jou afwijst, is er tussen al je andere matches geen enkel ander meisje wat jou kan krijgen?

anders begrijp ik je verkeerd. :P
pi_88407262
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:09 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ik heb nu in een half jaar tijd alle datingsites wel gehad maar heb zwaar het idee dat het niets voor mij is.
Heb je eigenlijk ooit een date gehad via een datingsite? Ik kan me zo alleen die dame herinneren die de was ging ophangen.
pi_88407366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wat vond je er vermakelijk aan ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_88407368
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:10 schreef dawg het volgende:

[..]

je zegt dat van al je matches er maar 1 meisje jou kan krijgen. dus als zij jou afwijst, is er tussen al je andere matches geen enkel ander meisje wat jou kan krijgen?

anders begrijp ik je verkeerd. :P
Klopt, helaas is zo'n match-systeem maar op een paar "eisen" gebaseerd.
pi_88407449
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk ooit een date gehad via een datingsite? Ik kan me zo alleen die dame herinneren die de was ging ophangen.
Nee, tot nu toe nog geen behoefte gehad om de contacten die ik nu heb echt door te zetten tot een date.
pi_88407489
Er is overigens wel een heeeeeel duidelijk verschil tussen lamon en silenus: de laatste vertelt bijna alleen maar over zijn dates als ze al geweest zijn. Lamon deelt graag zijn fantasien over dates die hij denkt te gaan hebben.
pi_88407509
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Klopt, helaas is zo'n match-systeem maar op een paar "eisen" gebaseerd.
oh zo. dan begreep ik het dus verkeerd. dacht even matches in de zin van: die meisjes lijken me wel leuk. :P

even wakker worden. :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:21:32 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88407523
Knuz is wel echt een verzamelplaats voor tokkies, tienermoeders, paupers, etc. Daar zit echt niks fatsoenlijks tussen.

Qua aanbod ben k het meest tevreden over paiq. Veel knappe vrouwen, hoogopgeleid, grappig, etc.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88407973
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Allemaal. Hoezo?
Wanneer is jouw IQ beneden de 85 en boven de 145 dan? :?

Of je wil gewoon geen date met een Fok!ker, dat kan ook :')
Maar dat is menselijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88408269
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
Knuz is wel echt een verzamelplaats voor tokkies, tienermoeders, paupers, etc. Daar zit echt niks fatsoenlijks tussen.

Qua aanbod ben k het meest tevreden over paiq. Veel knappe vrouwen, hoogopgeleid, grappig, etc.
Ben ik toch weer blij dat ik paiq heb uitgezocht als eerste site om me in te schrijven. Opleiding maakt me niet zoveel uit, maar als humor ontbreekt of ik een foto van sugar lee hooper zie ben ik klaar.
Alhoewel, ik denk dat een foto van een naakte molrat nog een beter cijfer krijgt dan de tot nu toe enige foto die ik op paiq heb staan. Die begon met een 6,4. Ouch. Nou staat ie op 7,4, misschien wordt het met meer beoordelingen toch nog wat. :P
pi_88408313
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:

:Y
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:48:28 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88408427
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Ben ik toch weer blij dat ik paiq heb uitgezocht als eerste site om me in te schrijven. Opleiding maakt me niet zoveel uit, maar als humor ontbreekt of ik een foto van sugar lee hooper zie ben ik klaar.
Alhoewel, ik denk dat een foto van een naakte molrat nog een beter cijfer krijgt dan de tot nu toe enige foto die ik op paiq heb staan. Die begon met een 6,4. Ouch. Nou staat ie op 7,4, misschien wordt het met meer beoordelingen toch nog wat. :P
Die foto's zeggen niks. Die foto van m'n fobo heb ik ook op paiq en daar sta ik een 10 voor. :') Ik lach er niet eens op. Als jouw foto drie keer achter elkaar wordt gekozen sta je denk ik al weer een 8,5 oid.

Het enige nadeel is dat je soms een leuk gesprek hebt en de ander gewoon totaal niet je type is.
pi_88408732
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die foto's zeggen niks. Die foto van m'n fobo heb ik ook op paiq en daar sta ik een 10 voor. :') Ik lach er niet eens op. Als jouw foto drie keer achter elkaar wordt gekozen sta je denk ik al weer een 8,5 oid.

Het enige nadeel is dat je soms een leuk gesprek hebt en de ander gewoon totaal niet je type is.

Yep, dat is irritant, ik zou het beter vinden als je die foto direct kon zien. Kan ook wel, maar dan ben je al snel druk met credits uitgeven denk ik. En credits kopen begin ik niet aan!
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:02:29 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88408885
Maar dan ondergraaf je eigenlijk het principe van de site. En klikt iedereen meteen weer weg, zonder wat te zeggen. :') Net zoals je doet met het scrollen langs profielen, als het ware.
pi_88408925
Is een goed systeem maar idd soms zonde dat je een heel gesprek hebt en dan blijkt het een dik propje te zijn bijvoorbeeld.
Dat moeten we maar voor lief nemen (niet dat propje maar dat systeem).
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:04:39 #23
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88408960
Ik ben nu een draak van een gesprek aan het voeren..ik wacht echt tot ik haar foto kan zien, en dan is het klaar :')
pi_88409568
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef Silenus het volgende:
Maar dan ondergraaf je eigenlijk het principe van de site. En klikt iedereen meteen weer weg, zonder wat te zeggen. :') Net zoals je doet met het scrollen langs profielen, als het ware.
Klopt ook weer, ik ben er een beetje dubbel in. Misschien is het wat om als openingvraag in te stellen "Ben je lelijk? Nou?!?"

..of misschien ook niet ;)
pi_88411091
Ik vroeg mij af, is het mogelijk om bij Paiq een onvoldoende voor een foto te krijgen?
pi_88413092
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef dynamiet het volgende:
Ik vroeg mij af, is het mogelijk om bij Paiq een onvoldoende voor een foto te krijgen?
Vast wel...
pi_88413923
Geen idee, maar het is niet zo moeilijk uit te vinden als je het wilt weten...

Plaats dit fotootje en kijk wat voor cijfer het wordt.
pi_88414192
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:11 schreef After_Dark het volgende:
Geen idee, maar het is niet zo moeilijk uit te vinden als je het wilt weten...

[ afbeelding ]

Plaats dit fotootje en kijk wat voor cijfer het wordt.
:o wat is dat op zijn gezicht?
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:24:50 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88414247
Een bril.
pi_88414381
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef Silenus het volgende:
Een bril.
:')
Behalve de bril dan..dat wat op ongedierte lijkt.
pi_88415143
Zeepokken
pi_88415275
Ik wil het niet weten wat dat is.

Volgens mij ben ik net voor een date gevraagd op paiq :D.
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:04:47 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88415335
Die 'date' van vanavond maar even afgezegd. Meisje woont op 400 meter, had eerst nog een afspraak maar zou rond 23u langskomen. Zit hier echter zo in te kakken in m'n trainingsbroek dat ik helemaal geen zin heb om weer leuk te gaan doen zo. :')

Misschien heb ik morgen wel zin, haha.
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:05:17 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88415352
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:

Lekker bezig! Wie, wat, waar? En hoe vroeg 'ie het? :P
pi_88415358
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef Neelix het volgende:
Er is overigens wel een heeeeeel duidelijk verschil tussen lamon en silenus: de laatste vertelt bijna alleen maar over zijn dates als ze al geweest zijn. Lamon deelt graag zijn fantasien over dates die hij denkt te gaan hebben.
Klopt, maar wel knapper, kieskeuriger en minder volgzaam en ik zoen niet met getrouwde vrouwen. :P
Ik ben net terug van een date (achteraf dus) en het was de beste mislukte date ooit, ze zei na een uur dat ze het heel gezellig vond maar geen klik voelde, wat ik met haar eens was, en bood aan de rekening te betalen. :)
pi_88415380
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:

Leuk! Wanneer is de date?
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:07:36 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88415433
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Klopt, maar wel knapper, kieskeuriger en minder volgzaam en ik zoen niet met getrouwde vrouwen. :P
Ik ben net terug van een date (achteraf dus) en het was de beste mislukte date ooit, ze zei na een uur dat ze het heel gezellig vond maar geen klik voelde, wat ik met haar eens was, en bood aan de rekening te betalen. :)
:D

Ander klein detail: je faalt in al je dates, dat heb ik veel minder.
pi_88415534
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D

Ander klein detail: je faalt in al je dates, dat heb ik veel minder.
Daarom heb jij nu een relatie blijkbaar? ;)
En ik faal niet in AL mijn dates, ik durf alleen wel toe te geven wanneer ik faal. :P
pi_88415576
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lekker bezig! Wie, wat, waar? En hoe vroeg 'ie het? :P
Met mijn nieuw-zeelandse hunk die zo schattig gebrekkig Nederlands typt O+
pi_88415660
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:16 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Wat vond je er vermakelijk aan ?
De reacties die ik er kreeg. Ik had het eerste stuk van mijn profiel sarcastisch geschreven, mezelf omschreven als een soort Anita en daar kreeg ik leuke, grappige reacties op. En bepaalde profielen, mannen die zichzelf zo overschreeuwen, met modellen gewerkt hadden (tof, nu val ik voor je?) en de talloze *check mij met mijn auto* foto's.
pi_88415709
ik heb wat losgemaakt met mijn opmerking, zie ik. :7
pi_88415815
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:15 schreef dawg het volgende:
ik heb wat losgemaakt met mijn opmerking, zie ik. :7
Neuh, boeien..
  zondag 7 november 2010 @ 00:26:48 #43
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88420417
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Met mijn nieuw-zeelandse hunk die zo schattig gebrekkig Nederlands typt O+
you go girl!

en ik ben weer uitgekaraoked. ik kan niet zingen en ik heb niet gezoend ofzo.

dus.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88422749
Feestje gehad en er was een heel elftal voetbalvrouwen.
Wat zijn dat beesten zeg!
  zondag 7 november 2010 @ 01:56:41 #45
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_88422979
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Jij kieskeurig? neuh... zo kom je niet over hoor. Het lijkt je niet uit te maken, ogenschijnlijk..

En afgepoeierd worden na een uurtje! Dat is wel heel apart - dat kan ik mij nauwelijks voorstellen :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef Ruudt het volgende:

Nee, tot nu toe nog geen behoefte gehad om de contacten die ik nu heb echt door te zetten tot een date.
De bullshit detector slaat rood uit. Er zijn leuke vrouwen zát, en als je geen dates kunt vinden zegt dat volgens mij meer over jou dan over de aanwezigheid van leuke vrouwen. Koudwatervrees? :D
Overal verstand van.
pi_88423140
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:56 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij kieskeurig? neuh... zo kom je niet over hoor. Het lijkt je niet uit te maken, ogenschijnlijk..

En afgepoeierd worden na een uurtje! Dat is wel heel apart - dat kan ik mij nauwelijks voorstellen :D

[..]

De bullshit detector slaat rood uit. Er zijn leuke vrouwen zát, en als je geen dates kunt vinden zegt dat volgens mij meer over jou dan over de aanwezigheid van leuke vrouwen. Koudwatervrees? :D
Ho ho ho, die behoefte is er dus niet omdat ik in het gewone leven genoeg leuke vrouwen tegen het lijf loop / ontmoet / ken.
Komt er dus op neer dat ik internetdates nog niet nodig heb. ;)
pi_88425561
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:05 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ho ho ho, die behoefte is er dus niet omdat ik in het gewone leven genoeg leuke vrouwen tegen het lijf loop / ontmoet / ken.
Komt er dus op neer dat ik internetdates nog niet nodig heb. ;)
Niet meer te editten dus dan maar zo: dus dan kan ik wat meer eisen stellen. :P
  zondag 7 november 2010 @ 10:29:39 #48
57047 macondo
pi_88425973
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 10:00 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Niet meer te editten dus dan maar zo: dus dan kan ik wat meer eisen stellen. :P
Fair enough - toen ik nog studeerde was er ook nog genoeg te kiezen doordat je er dagelijks mee in aanraking kwam. Heb je inderdaad wat meer te kiezen, en datingsites zijn dan ook overbodig. Maar tóch is het mooi om te proberen, al was het maar voor de thrill van zo'n soort blind date.

(net Feuten gezien op uitzending gemist, wat een herkenning - briljant!)
Overal verstand van.
pi_88426249
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:56 schreef macondo het volgende:
En afgepoeierd worden na een uurtje! Dat is wel heel apart - dat kan ik mij nauwelijks voorstellen
Afgepoeierd? Ik was het eens, niet iedereen ligt elkaar.
En het was ook best een gok, want ze vroeg me na een kwartiertje chatten al uit 3 dagen geleden, enkel op basis van mijn foto's en interesse in muziek..
Maar het was wel de kortste date ooit, ja.

Nu drie dagen rust voor de volgende "faal" date. :P
pi_88426872
Ik vind na een uur besluiten dat het niks is ook geen afpoeieren. Een uur kan trouwens erg lang zijn met iemand waar het totaal niet mee klikt, kun je beter eerlijk zijn. Is voor voor beide partijen absoluut geen "faal" of schande :)
Ik vind anderhalf á twee uur sowieso al meer dan genoeg voor de eerste keer afspreken, meteen een halve dag of hele avond zou voor mij 9 van de 10x echt veel te lang zijn :X
pi_88427327
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:18 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind na een uur besluiten dat het niks is ook geen afpoeieren. Een uur kan trouwens erg lang zijn met iemand waar het totaal niet mee klikt, kun je beter eerlijk zijn. Is voor voor beide partijen absoluut geen "faal" of schande :)
Ik vind anderhalf á twee uur sowieso al meer dan genoeg voor de eerste keer afspreken, meteen een halve dag of hele avond zou voor mij 9 van de 10x echt veel te lang zijn :X
..och, maar mannen onder elkaar he, met name op FOK! gedragen zich een beetje haantjesachtig. :)
Ik geloof ook geen fuck van de helft wat ik hier lees, maar laat t maar lekker gaan. :)

Ik was het met haar eens, en zij nam het risico mij uit te vragen, en ze wilde nog betalen ook, net meisje hoor, volwassen. :)
Alleen we hadden weinig om over te praten..
pi_88427777
Als je het wel met elkaar kunt vinden, maar elkaars type niet bent dan is een uur goed te doen. Maar als het echt totaal niet klikt en het gesprek niet loopt dan zou ik een uur niet trekken denk ik.

Voor mij hoeft een eerste date ook geen uren te duren. Hoewel mijn laatste eerste date zo leuk was dat we de date steeds verlengden, dus als het écht leuk is dan maakt de tijd me niet echt meer uit.

En Techno, waar blijf je met je dateverhaal?
pi_88428490
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:49 schreef Lolaatje het volgende:
Als je het wel met elkaar kunt vinden, maar elkaars type niet bent dan is een uur goed te doen. Maar als het echt totaal niet klikt en het gesprek niet loopt dan zou ik een uur niet trekken denk ik.

Voor mij hoeft een eerste date ook geen uren te duren. Hoewel mijn laatste eerste date zo leuk was dat we de date steeds verlengden, dus als het écht leuk is dan maakt de tijd me niet echt meer uit.

En Techno, waar blijf je met je dateverhaal?
Als ik een leuk iemand via paiq voor elkaar heb ga ik de interesse voor een lunch maar eens peilen. Die hoeft niet erg lang te duren, maar als het bevalt kan dat natuurlijk wel.
Volgende week maar eens wat speed dates proberen denk ik.
pi_88428691
Gister leukste date ooit gehad, maar totaal geen chemie :') Was net of ik met mn beste vriend op stap was -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_88428916
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Gister leukste date ooit gehad, maar totaal geen chemie :') Was net of ik met mn beste vriend op stap was -O-
Ach, het is weer een stuk beter dan iets dat helemaal niet bevalt.
pi_88428923
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe kan je nou denken dat je met je beste vriend op stap gaat, maar totaal geen chemie hebben? :+
UITGESCHREVEN
pi_88429055
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hoe kan je nou denken dat je met je beste vriend op stap gaat, maar totaal geen chemie hebben? :+
Geen aantrekkingskracht duidelijker?
Sarcasme. Herken het.
pi_88429083
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Geen aantrekkingskracht duidelijker?
Heb je geen aantrekkingskracht met vrienden dan?
UITGESCHREVEN
pi_88429103
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb je geen aantrekkingskracht met vrienden dan?
Niet fysiek nee. Je snapt prima wat ik bedoel jongeman.
Sarcasme. Herken het.
pi_88429153
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet fysiek nee. Je snapt prima wat ik bedoel jongeman.
Zo wens ik niet aangesproken te worden ja. :o

Oh ok je bedoelt het oppervlakkig, maar als hij aanvoelt als een vriend dan wordt hij vanzelf toch wel knapper?
UITGESCHREVEN
pi_88429284
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh ok je bedoelt het oppervlakkig, maar als hij aanvoelt als een vriend dan wordt hij vanzelf toch wel knapper?
Het gaat er niet om dat hij niet knap is? Er was gewoon totaal geen chemie tussen ons.
Sarcasme. Herken het.
pi_88429335
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:35 schreef picardmike het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij werkt dat niet zo.
pi_88429554
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Wat jammer dat er geen chemie was, je had er toch best wel naar uitgekeken.

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij werkt dat niet zo.
Ah, jij kent picardmike nog niet? :P
pi_88429676
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik had echt high hopes en het is ook werkelijk een hele leuke jongen. As I said, we hebben echt een superleuke dag gehad en het klikte onwijs goed. We zijn van 1 tot 10 in Amsterdam geweest.. gewandeld, beetje sightseeing gedaan, wat gedronken, Amsterdam Dungeon geweest (echt superleuk!), uit eten, nog ergens wat gedronken. Maar als een vriend :{
Sarcasme. Herken het.
pi_88429710
jammer voor je spirit. :)
pi_88430194
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

[..]

Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit. Of ben ik nou oppervlakkig 8)7
UITGESCHREVEN
pi_88430233
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit.
:') Jij leest ook werkelijk wat je wilt lezen he?
Sarcasme. Herken het.
pi_88430339
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:') Jij leest ook werkelijk wat je wilt lezen he?
Nou het zal wel aan mij liggen, maar als er geen chemie is, hoe kan hij dan aanvoelen als een vriend?

Volgens mij deden jullie gewoon vriendelijk tegen elkaar...

I rest my case...
UITGESCHREVEN
pi_88430454
Heerlijk, ik wilde dat picardmike hier vaker postte. :D
pi_88430577
@Spirit: -O-
@pimi: eehm, what case? :')

(quote knop is stuk hier. zal wel aan deze pc liggen :') )
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  zondag 7 november 2010 @ 13:24:13 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88430589
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik kies al mijn vrienden uit op chemie anders vind ik het maar saai. Maar op een date nou puur voor de lust gaan vind ik wel een beetje oppervlakkig van spirit. Of ben ik nou oppervlakkig 8)7
Chemie = fysieke aantrekkingskracht.

Zoek jij je vrienden uit op fysieke aantrekkingskracht?
The love you take is equal to the love you make.
pi_88430633
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Picardmike wijst op een wat ongenuanceerde manier op het feit dat Spirit hem gewoon niet sexy genoeg vond, en dat nogal verhullend vertelt. :P
pi_88430793
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ligt er aan wat jij onder fysieke aantrekkingskracht verstaat. Als je bedoelt dat ik op het lichaam geil van mijn vrienden dan niet. Maar uiteraard stel ik fysieke voorwaarden aan mijn vrienden die ze uitstralen. In dat geval heb je het over uitstraling.

Maar als je over onderlinge kracht hebt heb je het gewoon over lustgevoelens.
UITGESCHREVEN
pi_88430894
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:31 schreef picardmike het volgende:
Maar als je over onderlinge kracht hebt heb je het gewoon over lustgevoelens.
Want het klikte wel zei ze, dus ze hadden een 'klik', terwijl ik wel eens afgewezen werd op het feit dat een vrouw geen 'klik' voelde. :P
Dus de 'klik' is weer iets anders dan de 'chemie'.
Dit is leerzame informatie. :)
  zondag 7 november 2010 @ 13:35:24 #75
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_88430929
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wanneer is jouw IQ beneden de 85 en boven de 145 dan? :?

Op maandag, vrijdag en zondag beneden de 85, op de overige dagen boven de 145.
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_88430984
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Op maandag, vrijdag en zondag beneden de 85, op de overige dagen boven de 145.
Oh dan kunnen we wel op zaterdag daten dus :')
pi_88431010
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Picardmike wijst op een wat ongenuanceerde manier op het feit dat Spirit hem gewoon niet sexy genoeg vond, en dat nogal verhullend vertelt. :P
Oh nee, don't get me wrong! Ik vond hem zeker aantrekkelijk, maar we gingen gewoon zo vriendschappelijk met elkaar om, dat er geen sprake was van chemie en volgens mij gold dat voor ons allebei. Misschien is dat het nadeel van zo lang contact hebben eerst voor je elkaar ontmoet :{
Sarcasme. Herken het.
pi_88431081
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh nee, don't get me wrong! Ik vond hem zeker aantrekkelijk, maar we gingen gewoon zo vriendschappelijk met elkaar om, dat er geen sprake was van chemie en volgens mij gold dat voor ons allebei. Misschien is dat het nadeel van zo lang contact hebben eerst voor je elkaar ontmoet :{
Oh dus hij hield je af. :D
UITGESCHREVEN
pi_88431084
Over dat IQ verhaal gesproken, dat deed mij denken aan gister.

We waren wezen karaoken met een real-live band in Lisse (of all places :D), we waren een vriend en ik.

Aan het end werden we door een meid overgehaald om na te drinken in een naburig tentje. Daar sprak ik een meisje, en we hadden het snel over wat ze deed.
Ze bleek een meubelmaakopleiding te doen, en toen ik zei dat ik werkte als arts zei ze:
"Zo, ik heb maar MBO hoor. Jij bent echt ver uit mn range" -O- :?

Hebben vrouwen vaker dat, dat ze het idee hebben dat iemand onbereikbaar is?
pi_88431116
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Klets geen onzin man...

Het werkte niet punt. Wat is jouw probleem?
pi_88431195
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Weet ik niet? Heb ik niks van gemerkt. Waarom moet het persé iemands verantwoordelijkheid zijn? Wat voor verknipt leven heb je, als je als man en vrouw zijnde persé op elkaar moet geilen en blijkbaar niet normaal met elkaar om kunt gaan?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 13:45:22 #82
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88431213
juist als je enorm op elkaar geilt wordt het imho lastig met elkaar om te gaan daar je dan alleen nog denkt met je geslachtsdelenregio!
pi_88431250
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Godshand het volgende:

We waren wezen karaoken met een real-live band in Lisse (of all places :D), we waren een vriend en ik.

Aan het end werden we door een meid overgehaald om na te drinken in een naburig tentje. Daar sprak ik een meisje, en we hadden het snel over wat ze deed.
Ze bleek een meubelmaakopleiding te doen, en toen ik zei dat ik werkte als arts zei ze:

Heb zelf universiteit, dus iemand is niet snel onbereikbaar qua intelligentie (qua uiterlijk gebeurt dat natuurlijk wel). Ik denk overigens dat vaker andersom een probleem is. Het is vrij normaal dat de man "slimmer" is dan de vrouw, maar andersom kom ik niet vaak tegen.
Sarcasme. Herken het.
pi_88431261
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
juist als je enorm op elkaar geilt wordt het imho lastig met elkaar om te gaan daar je dan alleen nog denkt met je geslachtsdelenregio!
Jij hebt een hele regio voor je geslachtsdelen?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 13:49:09 #85
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88431320
nja, die regio is niet zo heel groot hoor :)

en waarm is mijn quoteknop weg?? :S)
pi_88431343
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet ik niet? Heb ik niks van gemerkt. Waarom moet het persé iemands verantwoordelijkheid zijn? Wat voor verknipt leven heb je, als je als man en vrouw zijnde persé op elkaar moet geilen en blijkbaar niet normaal met elkaar om kunt gaan?
Nou ok ik hou er maar over op, maar heeft niemand jou vertelt dat je voor een chemisch proces een catalysator nodig hebt?

Ik heb het ook gehad met mijn date namelijk, hoewel ik haar niet knap vind en ook geen chemie van mijn kant voelde(in mijn definitie) voelde zij dat ook niet. Maar ik had een beetje het idee dat ze wist dat ik haar niet echt aantrekkelijk vond. Maar omdat ze aardig was wou ik er nog wel een paar dates over nadenken, de catalysator kan je missen weet je.
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 13:51:31 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_88431402
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Godshand het volgende:

Blijkbaar vindt ze zichzelf in ieder geval niet al te slim. Of ze verwachtte dat jij zou zeggen "opleiding zegt ook niet alles" of "je komt heel slim op mij over hoor" en zo had je je move kunnen maken :P
pi_88432342
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar vindt ze zichzelf in ieder geval niet al te slim. Of ze verwachtte dat jij zou zeggen "opleiding zegt ook niet alles" of "je komt heel slim op mij over hoor" en zo had je je move kunnen maken :P
ik zei het eerste van "opleiding zegt ook niet alles"...

maar move maken lukte niet, want ze was bezig met haar kotsende vriendin aan end van de avond, die nogal van het bier had genoten... :')
pi_88432623
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Aantrekkelijk en sexy zijn 2 verschillende dingen he? :)
Je kunt er heel leuk uitzien, maar toch geen sexappeal hebben.
En het klikte, dus hij had voor jou geen sexappeal.
En dat betekent niet dat je enkel lustgevoelens zocht, maar die horen er wel bij, dat is dat stofje wat zorgt dat je op iemand valt. :)
pi_88433911
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Aantrekkelijk en sexy zijn 2 verschillende dingen he? :)
Je kunt er heel leuk uitzien, maar toch geen sexappeal hebben.
En het klikte, dus hij had voor jou geen sexappeal.
En dat betekent niet dat je enkel lustgevoelens zocht, maar die horen er wel bij, dat is dat stofje wat zorgt dat je op iemand valt. :)
Ik blijf erbij dat het niks met uiterlijk, maar alles met omgangsvormen te maken had :)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 7 november 2010 @ 15:33:28 #91
57047 macondo
pi_88434811
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Jammer zeg! En wat gaan jullie nu doen - contact houden of verbreken?
Overal verstand van.
pi_88434865
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Jammer zeg! En wat gaan jullie nu doen - contact houden of verbreken?
Sowieso contact houden!
Sarcasme. Herken het.
pi_88435004
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sowieso contact houden!
Goedzo ^O^
UITGESCHREVEN
  zondag 7 november 2010 @ 16:59:06 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88437976
Date voor vanmiddag ook niet doorgegaan. :') Zou na Ajax met een meisje naar Amsterdam gaan, dat was diegene met wie ik ruim een maand geleden de eerste date had sinds het uit was met m'n vriendin.

Nou, Ajax speelde weer eens een tyfuspot van heb-ik-jou-daar, dus ik had/heb echt geen zin om blij en vrolijk te gaan doen. Gesmst of ze misschien later deze week kon, kreeg ik terug dat ze per se wat leuks wilde gaan doen en dat we 'anders toch niet zo goed bij elkaar passen'.

Prima. :') Zegt al genoeg dat we er een maand over moeten doen om een tweede date te plannen, haha.
pi_88438682
Ff wennen aan de nieuwe lay-out..

Omdat Ajax verliest kan jij niet daten Silenus?

Jezus :')
  zondag 7 november 2010 @ 17:21:54 #96
141482 Q.
JurassiQ
pi_88438746
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 17:19 schreef Godshand het volgende:

Het is maar goed dat ie geen Feyenoord-supporter is.
For great justice!
  zondag 7 november 2010 @ 17:22:10 #97
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88438762
Net terug van mijn gala weekend. Helemaal brak maar het was top *)
pi_88438795
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:22 schreef love_sharon het volgende:
Net terug van mijn gala weekend. Helemaal brak maar het was top *)
Vertel!
  zondag 7 november 2010 @ 17:23:50 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88438813
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 17:19 schreef Godshand het volgende:

Ik kan wel daten, maar daar heb ik geen zin in. Iedereen heeft wel eens geen zin, de één omdat ze bloedt uit haar kutje, de ander omdat Ajax verliest. :')

Hoe krijg ik die normale lay-out weer terug trouwens? Vind dit irritant.
  zondag 7 november 2010 @ 17:36:03 #100
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_88439212
Ik ging als date mee naar een lustrumgala van een dispuut. Het was ergens bovenin België op echt een geweldige locatie, soort landgoedje met een klein kasteeltje en allemaal prachtig verbouwde schuren. Met overal van die grote balken op het plafond en grote ramen plus een mooie kelder waar het feest was. Echt mijn ding O+

Iedereen in mooie pakken en galajurken dineren en het ging precies zoals ik hoopte: teveel gangen maar wel erg lekker, koudlullen en veel goeie wijn :9
Daarna een leuk feest gehad. Met op het einde hele pijnlijke voeten van de hakken en geregeld bijna over mijn eigen jurk struikelen :')
Vanochtend moesten we jammer genoeg veel te vroeg opstaan en nu helemaal kapot.
Maar het was echt heel leuk *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')