Ik niet. Zou niet weten waarom ...quote:Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
Vraagje..
Liegen de mannen hier op datingsites over hun beroep?
Ik krijg wel de neiging om het te gaan doen. Ik ben informatica onderzoeker en moet altijd meteen uitleggen wat ik dan onderzoek en wordt meteen in een hokje gepropt.quote:Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef kieskleurig het volgende:
Vraagje..
Liegen de mannen hier op datingsites over hun beroep?
Ik krijg vooral reacties van artsen, architecten, zelfstandige ondernemers van multi-nationals ed.quote:Op maandag 8 november 2010 11:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik niet. Zou niet weten waarom ...
Hoezo?
waarom zou je het ook gelijk in het gesprek gooien. Natuurlijk zegt het wat over een persoon, maar het is niet het belangrijkstequote:Op maandag 8 november 2010 11:21 schreef Neelix het volgende:
krijg wel de neiging om het te gaan doen. Ik ben informatica onderzoeker en moet altijd meteen uitleggen wat ik dan onderzoek en wordt meteen in een hokje gepropt.
Ik begin iig niet zelf meer over beroepen en probeer het gesprek iig in het begin wat andere kanten op te sturen.
Jij zit sowieso op een rare datingsite. okcupid is vooral terrein van expats.quote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik krijg vooral reacties van artsen, architecten, zelfstandige ondernemers van multi-nationals ed.
Wil mensen best het voordeel van de twijfel geven, maar heel erg waarschijnlijk lijkt het mij eigenlijk niet.
Allemaal IT-ersquote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik krijg vooral reacties van artsen, architecten, zelfstandige ondernemers van multi-nationals ed.
Wil mensen best het voordeel van de twijfel geven, maar heel erg waarschijnlijk lijkt het mij eigenlijk niet.
En bij vrouwen: au-pairsquote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij zit sowieso op een rare datingsite. okcupid is vooral terrein van expats.
Dat valt op zich wel mee hoorquote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij zit sowieso op een rare datingsite. okcupid is vooral terrein van expats.
Sugercoaten. Consultant klinkt beter dan IT-nerd terwijl het wel hetzelfde kan zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel gelogen wordt op datingsites. Op het moment dat je ook echt gaat daten kom je er achter dat je beter eerlijk kunt zijn, maar veel mensen proberen het natuurlijk voor de eerste keer. Maar liegen over je baan (in de zien van: je bent IT'er maar claimt arts te zijn) gaat wel wat ver, dat is natuurlijk niet vol te houden.
Vind ik ook niet, maar het wordt al snel gevraagd. Ik probeer nu wat actiever om het onderwerp te vermijden.quote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom zou je het ook gelijk in het gesprek gooien. Natuurlijk zegt het wat over een persoon, maar het is niet het belangrijkste
Maar vind je vrouwen waarbij je jezelf zo moet verdedigen dan überhaupt wel de moeite waard?quote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Vind ik ook niet, maar het wordt al snel gevraagd. Ik probeer nu wat actiever om het onderwerp te vermijden.
Ik merk gewoon dat het niet als heel positief gezien wordt. Ik moet dan praten als brugman om mezelf uit dat hokje te krijgen.
Hoeveel mensen zijn wel niet ict'er. Ikzelf ook, dus hoe aantrekkelijk is een vrouwelijke nerd?quote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:
Vind ik ook niet, maar het wordt al snel gevraagd. Ik probeer nu wat actiever om het onderwerp te vermijden.
Ik merk gewoon dat het niet als heel positief gezien wordt. Ik moet dan praten als brugman om mezelf uit dat hokje te krijgen.
Vrouwelijke nerd = droomvrouwquote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn wel niet ict'er. Ikzelf ook, dus hoe aantrekkelijk is een vrouwelijke nerd?
quote:Op maandag 8 november 2010 11:40 schreef Charles.Darwin het volgende:
Vrouwelijke nerd = droomvrouw
Mits: aanwezigheid social skills, vriendengroep en looks. Oftewel: hetzelfde als bij de mannelijke nerds.
Ik wil gewoon niet als eerste de indruk neerzetten dat ik een of andere IT-nerd ben, want ik ben meer dan dat.quote:Op maandag 8 november 2010 11:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar vind je vrouwen waarbij je jezelf zo moet verdedigen dan überhaupt wel de moeite waard?
Ik ga sowieso niet gedetailleerd in op de vraag wat ik doe, ik ben dan echt te makkelijk traceerbaar en dat risico ga ik echt niet lopen online. Niemand die daar moeite mee heeft gelukkig
Ik ga me niet verdedigen, ik ben wie ik ben.quote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga me niet verdedigen, ik ben wie ik ben.
Nou wat er al staat eigenlijk. Dat ik daar niet op in kan/wil gaan omdat ik dan te makkelijk te vinden benquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar wat geef je dan als antwoord op de vraag wat je doet? Misschien moet ik dat maar gebruiken, want het is ergens nog waar ook
Ik wil graag gevonden worden hoor. Geen probleem - als ik de vrouw een beetje leuk en aardig vind. Dat geldt voor de meeste mensen wel in de praktijk.quote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou wat er al staat eigenlijk. Dat ik daar niet op in kan/wil gaan omdat ik dan te makkelijk te vinden ben
Tijdens een date vertel ik het wel natuurlijk
ik haat het als mensen geheimzinnig doen, daar word ik onwijs nieuwsgierig vanquote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou wat er al staat eigenlijk. Dat ik daar niet op in kan/wil gaan omdat ik dan te makkelijk te vinden ben
je doet het met opzet hè?quote:Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef macondo het volgende:
In dit verband is het misschien aardig te wijzen op een interessant boekje van Stine Jensen en Rob Wijnberg, "Dus ik ben" - dat gaat over identiteit. In de praktijk is het beroep van iemand een vrij sterk onderdeel van de identiteit - men zegt al snel "Ik ben Joe, 30 jaar en werkzaam als leidinggevende bij de plantsoenendienst".
Je kunt er niet omheen, wat je doet is een groot deel van je identiteit. En sommige beroepen associeer je nu eenmaal met fijnere eigenschappen.
Ik ben zelf geen IT-er, en ook geen nerd. Maar nu moet ik weer terug naar mijn Star Trek forum.
Het onderwerp gewoon zo af doen is idd misschien het makkelijkstequote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het onderwerp gewoon zo af doen is idd misschien het makkelijkste
Maar heb je al eens meegemaakt dat iemand bekende erover gelogen te hebben dan?
Hehe. Voor Star-Trek nerds is astronaut dus wel een goeiequote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.
Als je een beroep verzint moet je wel zorgen dat je er ook iets van afweet
Of gewoon niet verzinnen. Nog veel beter.quote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.
Als je een beroep verzint moet je wel zorgen dat je er ook iets van afweet
Als astronaut kom je niet zo veel slecht vermomde aliens tegen hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hehe. Voor Star-Trek nerds is astronaut dus wel een goeie
neh, ik vind eigenlijk niets interessant genoeg om m'n aandacht alleen daar op te richten. Maar een Star Trek fan ben ik wel ja (of iig geweest).quote:Op maandag 8 november 2010 11:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, jij zit écht op een Star Trek forum? Sorry!
Dat is nog het beste inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Of gewoon niet verzinnen. Nog veel beter.
Niet over mij toch?quote:Op maandag 8 november 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Yupgisteren nog over gedroomd
Haha, geen idee. Ik heb je FB nog niet bekekenquote:
Wat is je profiel nummer bij RP?quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb me zowaar ingeschreven bij RP.. ben benieuwd wat er op me af komt
(owja, geen betalend lid, dus dat zal natuurlijk ook z'n 'problemen' met zich meebrengen)
Sorry.. iets met privacy enzoquote:Op maandag 8 november 2010 12:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, geen idee. Ik heb je FB nog niet bekeken
en nu wel, maar daar wordt een mens niet veel wijzer van ...
Dan sturen mannen je hun email-adres.quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb me zowaar ingeschreven bij RP.. ben benieuwd wat er op me af komt
(owja, geen betalend lid, dus dat zal natuurlijk ook z'n 'problemen' met zich meebrengen)
Hmm, die prijzen van RP voor een full membership vind ik best pittig.quote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan sturen mannen je hun email-adres.
Het goede nieuws is dat je dan geen berichtje van mij kunt krijgen, want ik stuur wegens valse en niet serieuze profielen alleen berichtjes naar betalende leden.
Alleen lid worden in een periode dat je genoeg tijd en zin hebt om dat er uit te halen. Dus veel berichten sturen en veel daten.quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hmm, die prijzen van RP voor een full membership vind ik best pittig.
Hoe duur is het dan? Iets van 30 euro per maand ofzo?quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:
[..]
heel veel mensen blijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe duur is het dan? Iets van 30 euro per maand ofzo?
Zijn toch ook geen prijzen meer man, welke droplul gaat dat nu betalen.
42 euro per 3 maand (of idd 30 voor 1 maand)quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben niet valsquote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan sturen mannen je hun email-adres.
Het goede nieuws is dat je dan geen berichtje van mij kunt krijgen, want ik stuur wegens valse en niet serieuze profielen alleen berichtjes naar betalende leden.
Hmm, 85,- voor een jaar vond ik wel zo makkelijk om er meteen vanaf te zijn, ik heb er een leuke 3 maanden aan overgehouden met iemand, dus alles wat nu nog komt is bonus.quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vrij relatief.quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, een maand kost 30 je euro. Het wordt per maand een stuk goedkoper als je je lidmaatschap voor een langere termijn vastlegt. Weet je wat ik doe? Ik betaal lekker niks.quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb je een volle maag en een leuke avond!quote:Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vrij relatief.
Ga ergens uit eten of een avondje stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |