Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het onderwerp gewoon zo af doen is idd misschien het makkelijkste
Maar heb je al eens meegemaakt dat iemand bekende erover gelogen te hebben dan?
Hehe. Voor Star-Trek nerds is astronaut dus wel een goeiequote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.
Als je een beroep verzint moet je wel zorgen dat je er ook iets van afweet
Of gewoon niet verzinnen. Nog veel beter.quote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet dat iemand het opbiechtte, maar wel dat het meer dan overduidelijk was dat hij loog.
Als je een beroep verzint moet je wel zorgen dat je er ook iets van afweet
Als astronaut kom je niet zo veel slecht vermomde aliens tegen hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hehe. Voor Star-Trek nerds is astronaut dus wel een goeie
neh, ik vind eigenlijk niets interessant genoeg om m'n aandacht alleen daar op te richten. Maar een Star Trek fan ben ik wel ja (of iig geweest).quote:Op maandag 8 november 2010 11:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, jij zit écht op een Star Trek forum? Sorry!
Dat is nog het beste inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Of gewoon niet verzinnen. Nog veel beter.
Niet over mij toch?quote:Op maandag 8 november 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Yupgisteren nog over gedroomd
Haha, geen idee. Ik heb je FB nog niet bekekenquote:
Wat is je profiel nummer bij RP?quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb me zowaar ingeschreven bij RP.. ben benieuwd wat er op me af komt
(owja, geen betalend lid, dus dat zal natuurlijk ook z'n 'problemen' met zich meebrengen)
Sorry.. iets met privacy enzoquote:Op maandag 8 november 2010 12:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, geen idee. Ik heb je FB nog niet bekeken
en nu wel, maar daar wordt een mens niet veel wijzer van ...
Dan sturen mannen je hun email-adres.quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb me zowaar ingeschreven bij RP.. ben benieuwd wat er op me af komt
(owja, geen betalend lid, dus dat zal natuurlijk ook z'n 'problemen' met zich meebrengen)
Hmm, die prijzen van RP voor een full membership vind ik best pittig.quote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan sturen mannen je hun email-adres.
Het goede nieuws is dat je dan geen berichtje van mij kunt krijgen, want ik stuur wegens valse en niet serieuze profielen alleen berichtjes naar betalende leden.
Alleen lid worden in een periode dat je genoeg tijd en zin hebt om dat er uit te halen. Dus veel berichten sturen en veel daten.quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hmm, die prijzen van RP voor een full membership vind ik best pittig.
Hoe duur is het dan? Iets van 30 euro per maand ofzo?quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:
[..]
heel veel mensen blijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe duur is het dan? Iets van 30 euro per maand ofzo?
Zijn toch ook geen prijzen meer man, welke droplul gaat dat nu betalen.
42 euro per 3 maand (of idd 30 voor 1 maand)quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben niet valsquote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan sturen mannen je hun email-adres.
Het goede nieuws is dat je dan geen berichtje van mij kunt krijgen, want ik stuur wegens valse en niet serieuze profielen alleen berichtjes naar betalende leden.
Hmm, 85,- voor een jaar vond ik wel zo makkelijk om er meteen vanaf te zijn, ik heb er een leuke 3 maanden aan overgehouden met iemand, dus alles wat nu nog komt is bonus.quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vrij relatief.quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, een maand kost 30 je euro. Het wordt per maand een stuk goedkoper als je je lidmaatschap voor een langere termijn vastlegt. Weet je wat ik doe? Ik betaal lekker niks.quote:Op maandag 8 november 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb je een volle maag en een leuke avond!quote:Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vrij relatief.
Ga ergens uit eten of een avondje stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |