Sure...quote:Op zondag 7 november 2010 18:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, of het is anders:
"Even kijken wie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Ieuw, wat een engerd" *klikt weg*
Volgende dag:
"Even kijkenwie mijn profiel heeft bekeken" *klik* "Oh die naam komt me bekend voor, maar wie was het ook alweer? Ohja... die
Haha mij ook. "Huh jezus wie is dat die de hele tijd op m'n profiel kijkt?"quote:Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad jaHet gebeurt mij ook zo vaak. En dan inderdaad
Ik kan dit ook bevestigenquote:Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Nou ik merk wel dat de dames als je een bericht stuurt meestal gaan controleren hoe lang je er nog op staat. Hoe langer je er op blijft staan hoe kleiner de kans dat je wat terug krijgt. Sommige die gaan dan kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met RP, maar op OKC zijn de foto's echt miniscuul, amper iets op te zien. Soms denk ik dan oh, leuk! Om bij het profiel razendsnel weg te klikken. Vervolgens verschijnt er dan weer zo'n miniscuul fotootje in mijn bezoekerslijst en ja dan kan het gebeuren dat ik weer op dat weggeklikte profiel terecht kom. Maar niet omdat ik interesse heb of een spelletje wil spelen hoorquote:
Tuurlijk wel! Je bent gewoon wat door profiels heen aan het lopen of krijgt een link toegestuurd over een profiel.. *klik* "HAHAHA"quote:
Ik kan prima daten als Ajax verliest. Maar als het zo gaat als vandaag, heb ik er ook geen zin meer in. Wat een kutwedstrijd. Bah. Bier drinken met een oude vriend, maar zelfs daarvoor lukte het niet om mezelf goed te motiveren.quote:Op zondag 7 november 2010 17:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan wel daten, maar daar heb ik geen zin in. Iedereen heeft wel eens geen zin, de één omdat ze bloedt uit haar kutje, de ander omdat Ajax verliest.
Hoe krijg ik die normale lay-out weer terug trouwens? Vind dit irritant.
Spirit sta je nog op rp trouwens?quote:Op zondag 7 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je bent gewoon wat door profiels heen aan het lopen of krijgt een link toegestuurd over een profiel.. *klik* "HAHAHA"
En een uur later krijg je een berichtje van die kneus "Heu, ik zag dat je op mn profiel keek. Ik vind jou ook leuk!"
En dan denk je "Shit nee he"
Dat bedoel ik ook. Het ene verlies is het andere niet.quote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik kan prima daten als Ajax verliest. Maar als het zo gaat als vandaag, heb ik er ook geen zin meer in. Wat een kutwedstrijd. Bah. Bier drinken met een oude vriend, maar zelfs daarvoor lukte het niet om mezelf goed te motiveren.
Hoezo? Ga je me weer stalken dan?quote:Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit sta je nog op rp trouwens?
Ik zit in het stadion mezelf 90 minuten lang op te vreten. Silenus ook. Wees blij dat we geen bushokjes slopen, maar hooguit een date afzeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:02 schreef Thornado het volgende:
Lol! Niet daten omdat Ajax verliest...kom op!
Ach geen idee eigenlijk. Iedere keer bij het afscheid voel ik me weer een twijfelende puberquote:Op zondag 7 november 2010 18:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo simpel is het, zwart of wit.
Maar waarom zoen jij hem dan niet bij het afscheid?
Ofcourse!quote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je me weer stalken dan?
Dat heeft weinig met verbitterd zijn te maken. Meer met het feit dat vooral vrouwen overspoeld worden door bezoekers en moeilijk onthouden welke foto/profiel bij welke naam hoorde. En nee, ook na twee keer blijft dat vaak nog niet hangen. Het is geen spelletje en geen *ik heb stiekem interesse, maar ik laat dat alleen merken door je profiel te bezoeken*.quote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Tja, maar jullie zijn geen vertegenwoordiging van de gemiddelde Nederlander.
Normale mensen kijken gewoon om te laten weten dat ze open staan voor een berichtje, en als je dan terug kijkt en zij ook nog een keer is het zeker niet omdat ze denken, wat een griezel...
Wat zijn jullie toch verbitterd allemaal.
Awwwquote:Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zit in het stadion mezelf 90 minuten lang op te vreten. Silenus ook. Wees blij dat we geen bushokjes slopen, maar hooguit een date afzeggen.
Goh, dus jij denkt dat vrouwen dat hebben en mannen niet?quote:Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met verbitterd zijn te maken. Meer met het feit dat vooral vrouwen overspoeld worden door bezoekers en moeilijk onthouden welke foto/profiel bij welke naam hoorde. En nee, ook na twee keer blijft dat vaak nog niet hangen. Het is geen spelletje en geen *ik heb stiekem interesse, maar ik laat dat alleen merken door je profiel te bezoeken*.
Wel toevallig dat je het vraagt, want heb echt een half uur geleden mn profiel weer geactiveerd en idd een foto toegevoegd.quote:Op zondag 7 november 2010 19:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ofcourse!
Oh ik zie je al, eindelijk is een duidelijke foto.
Als ik dit zo lees, denk ik dat de vrouwenpagina op een datingsite er eigenlijk heel anders uit moet zien. De deerntjes kunnen al die mannen gewoon niet meer uit elkaar houdenquote:Op zondag 7 november 2010 19:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met verbitterd zijn te maken. Meer met het feit dat vooral vrouwen overspoeld worden door bezoekers en moeilijk onthouden welke foto/profiel bij welke naam hoorde. En nee, ook na twee keer blijft dat vaak nog niet hangen. Het is geen spelletje en geen *ik heb stiekem interesse, maar ik laat dat alleen merken door je profiel te bezoeken*.
idd strange, want toen ik het vroeg zocht ik op spirit en dat leverde niks op ga ik 5min later kijken op nh 28jr zie ik je ineens staan.quote:Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je het vraagt, want heb echt een half uur geleden mn profiel weer geactiveerd en idd een foto toegevoegd.
Sterker nog, dat denk ik ook.quote:Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goh, dus jij denkt dat vrouwen dat hebben en mannen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |