quote:Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, denk ik dat de vrouwenpagina op een datingsite er eigenlijk heel anders uit moet zien. De deerntjes kunnen al die mannen gewoon niet meer uit elkaar houden
Hou nou eens op johquote:Op zondag 7 november 2010 19:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
idd strange, want toen ik het vroeg zocht ik op spirit en dat leverde niks op ga ik 5min later kijken op nh 28jr zie ik je ineens staan.
Je bent een lutser. Dat zijn 13 berichtjes in drie maanden tijd. Ofwel één per week.quote:Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
..en ik zat de afgelopen maand enkel op Paiq, ik denk niet dat dat iets met sekse te maken heeft, en bevoorder dat idee nou niet, want vrouwen zijn al arrogant genoeg.
Zonder online te zijn, behalve de afgelopen drie dagen best okay hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef Silenus het volgende:
Wow, soms wel tot 3 berichten per maand!
Het is jammer dat ik mijn RP account niet meer heb, want dit is niet bepaald overspoeld wordenquote:Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
..en ik zat de afgelopen maand enkel op Paiq, ik denk niet dat dat iets met sexe te maken heeft, en bevoorder dat nou niet, want vrouwen zijn al arrogant genoeg.
Dus je kwam ook niet online om die berichtjes te lezen?quote:Op zondag 7 november 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonder online te zijn, behalve de afgelopen drie dagen best okay hoor.
Hij heeft vast een soort van auto-reply aan staan die voor hem berichtjes terug stuurtquote:Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dus je kwam ook niet online om die berichtjes te lezen?
Het kan bij jou ook alleen maar kwaliteit zijn he.quote:Op zondag 7 november 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niks gezegd. Één maand alleen op paiq zitten (en niet op RP) en maar liefst één interesseberichtje krijgen van Jesse in die tijd.quote:Op zondag 7 november 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kom op picardmike, hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat je me meteen weer een berichtje stuurt. Gewoon kappen.
it wasn't mequote:Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat je me meteen weer een berichtje stuurt. Gewoon kappen.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dus je kwam ook niet online om die berichtjes te lezen?
Maar wie stuurt dan die reply's voor jou?quote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat krijg je na een weekje.
Ik stuur sindskort weer netjes geen interesse berichtjes terug zelf, omdat ik het toch wel lullig vind om niets te zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar wie stuurt dan die reply's voor jou?
Oh, en dat doe je zonder in te loggen? En je hebt helemaal geen interesse in dates?quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik stuur sindskort weer netjes geen interesse berichtje terug zelf, omdat ik het toch wel lullig vind om niets te zeggen.
Merk je nou echt niet dat ik jullie 2 aan het opnaaien ben?quote:Op zondag 7 november 2010 19:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, en dat doe je zonder in te loggen? En je hebt helemaal geen interesse in dates?
Dan heb ik niets gezegd
Je bent zo ongelofelijk treurig.quote:Merk je nou echt niet dat ik jullie 2 aan het opnaaien ben?
Om de 1 of andere bizarre reden wordt die laatste zin in mijn gedachten gezongenquote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef Ladylicious het volgende:
Even een voorbeeld van hoe het dus níet moet..
MISCHIEN KAN IK WEL JOUW FANTASY PRINCE ZIJN???
wil gewoon relaxe aan beginne door date , iets simple kunne in antwerpe winkellen of eten wat lopen of ergens anders heen rijden of lopen of fietsen GEWOON VAN DE KLEINE DINGEN GENIETEN, , gewoon relax wil ik , dus wil je me weg jaage begin dan over trouwen , ik ben niet makkelijk in te pakken en met je uiterlijk krijg je ook niks voor elkaar [WIL MEER DAN DAT], wil gewoon rustig aan beginne VOORDAT IK ME HELEMAAL BLOOT GEEF AAN JOUW, ik wil gewoon vetrouwd fijn gevoel hebben als ik dat niet heb wordt het echt niks ook al ben je zo mooi dan laat ik je toch, , maar klikt het wel leuk & YOU KNOW HOW 2 IMPRESS ME , dan ben ik zeker niet bang voor vast
DUS A-L-LEEN SERIOUS REACTIE , Dont wanna waste my time
ik ben relax , trouw, oor, guru, engel, sweet, good, kind, real, clean, stupid, funny smart, & adventure have seen alot did alot, faces and many places places I have been,
Met dat plaatje?quote:Op zondag 7 november 2010 19:33 schreef Lamon. het volgende:
Nu nog penissen meten, voetbalfans?
[..]
Merk je nou echt niet dat ik jullie 2 aan het opnaaien ben?
Ik merk het ja, sociologie is een leuk tijdverdrijf.quote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met dat plaatje?Ja, dat werkt wel inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |