quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Bis Laterquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de kleine in bed mikken en hier sociaal doen
Volgens jeremy welquote:
hij normaal rond 8..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest om 7 uur slapen toen ik zo oud was
laterquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later![]()
[..]
Volgens jeremy wel
Tevens ook fipo
hadige functie heh, jammer dat het alleen voor abbo houders isquote:
Oh dan heb ik fok een beetje gehaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hadige functie heh, jammer dat het alleen voor abbo houders is
Ja best wel. Eigenlijk nu pas rust en vrije tijd. Heb vandaag constant in de regen gefietst. Moest van half 9 tot half 5 naar school, en om 5 uur beginnen met werken. 8 Uur klaar met werken en toen nog wat problemen oplossen met internet hier thuis. En uiteindelijk ook nog een verslag maken, maargoed nu is het rustquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ten eerste ben geen 17 en een nieuwe c70 zou ik niet erg vinden
[..]
Hey Dirk
Zo erg?
Ron?quote:
Ik vond het audiosysteem geniaal toen ze de oprit op moesten sluipenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ten eerste ben geen 17 en een nieuwe c70 zou ik niet erg vinden
[..]
Hey Dirk
Zo erg?
en nu genieten van je weekend?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja best wel. Eigenlijk nu pas rust en vrije tijd. Heb vandaag constant in de regen gefietst. Moest van half 9 tot half 5 naar school, en om 5 uur beginnen met werken. 8 Uur klaar met werken en toen nog wat problemen oplossen met internet hier thuis. En uiteindelijk ook nog een verslag maken, maargoed nu is het rust
Dat was ook geniaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vond het audiosysteem geniaal toen ze de oprit op moesten sluipen
Hoe oud ben je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh, wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan heb ik fok een beetje gehakt
dat vind ik niet zo'n probleem hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hadige functie heh, jammer dat het alleen voor abbo houders is
ja dus datquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
en nu genieten van je weekend?
[..]
Dat was ook geniaal
Kijk maar in mijn profielJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer lekker snowboarden voor het eerst in dit seizoen.
Dat mag maar ik kijk alleen deze week nog want het kan mij niet schelen wie er wint de meeste winnaars worden toch niet echt beroemd. Ja in Nederland ja maar internationaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het nog geen zak aan
Ik kan ook zo op die knop van nieuw deel klikkenquote:
ik dacht dat dat pas woensdag was, maar jaquote:
ja ook wel weer waar, was wel wel ff klooien met de custom css maar een auto new topic scriptje is wel briljant jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo'n probleem hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja
Morgen weer lekker snowboarden voor het eerst in dit seizoen.![]()
Dat moet je aan mij vragenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag maar ik kijk alleen deze week nog want het kan mij niet schelen wie er wint de meeste winnaars worden toch niet echt beroemd. Ja in Nederland ja maar internationaal![]()
![]()
daar zij ze vaak niet goed genoeg voor.
Dat Wesley Popstars of was het nou de x factor? oid heeft gewonnen wist ik niet tot ik hem een paar keer voorbij heb zien komen op tv.
wat schat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat pas woensdag was, maar ja
Dat moet je aan mij vragenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag maar ik kijk alleen deze week nog want het kan mij niet schelen wie er wint de meeste winnaars worden toch niet echt beroemd. Ja in Nederland ja maar internationaal![]()
![]()
daar zij ze vaak niet goed genoeg voor.
Dat Wesley Popstars of was het nou de x factor? oid heeft gewonnen wist ik niet tot ik hem een paar keer voorbij heb zien komen op tv.
oohwquote:
Dan ik niet snapquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar gaat het toch heel niet om![]()
[..]
wat schat?
Okequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een algemene vraag hoor
Wat voor 1 ga je kopen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, in die van mijn ouders, ben aan het sparen voor een eigen
Ben ik al mee bezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Jongens, quote nou gewoon even normaaaaaaaaaaaaal
Nu al het goed is niet meerquote:
ja dat weet ik, no suprise therequote:
trev quote is quotes slopen kennelijk, fok raakt zelfs door de war heen van die manquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Normaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben er trouwens ook nog steeds, maar ik kijk ondertussen Neonletters, dus ik post niet echt actief
nee, koffiequote:
Goed hequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, no suprise there![]()
[..]
trev quote is quotes slopen kennelijk, fok raakt zelfs door de war heen van die man
Boot!quote:
opvolger van draadstaalquote:
Maar maar mijn quoteknopje is stukquote:
Nu niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar mijn quoteknopje is stuk![]()
met jeroen van koningsbrugge en dennis van der ven, satirisch sketch programmaquote:
humor is gelukkig niet subjectief hehquote:
Klik dan ook 1 keer op invoerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef D. het volgende:
Ik krijg bij iedere post "Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten!"
dan zijn je posts een beetje eentonig me dunktquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef D. het volgende:
Ik krijg bij iedere post "Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten!"
Golfquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat wil/heb jij dan, toch niet zo'n golf
F5.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef D. het volgende:
ik bedoel niet het programma, das awesomequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
met jeroen van koningsbrugge en dennis van der ven, satirisch sketch programma
[..]
humor is gelukkig niet subjectief heh
Waarom is jij nu ineens zo gemeen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk...[ afbeelding ]
ze zijn toch zelf weggegaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik bedoel niet het programma, das awesome
ik bedoel hoe ze gekickt werden van de omroep en de naam draadstaal en alle typetjes wegens contractuele verplichtingen achter moesten laten...
Ongesteldquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom is jij nu ineens zo gemeen?
Zou graag een oude belastingvrije Mini willen rijden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oké dat valt me nog mee, maar wat dan wel?
Dat is een reactie die ik geef als iemand (vrouw) snel geïrriteerd is. Meestal valt dat alleen niet zo goedquote:
Oh boefjequote:
Ik kan er ook nog wel een aantal opnoemen maar die zijn dan weer te duurquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou graag een oude belastingvrije Mini willen rijden.
Anders een Toyota MR2.
En zo zijn er nog een aantal auto's.
Sowieso bekende mensen die janken als ze ineens iets minder geld hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef Panda72 het volgende:
Ieuw Marco Barsato hij doet altijd zo enorm zielig vind ik. Toen zijn bedrijf failliet ging wat een gejank zeg. En maar zielig doen maar hij heeft er volgens mij geen dag minder om gegeten. Er zijn heel wat mensen in Nederland die onder de armoedegrens leven en die naar de voedselbank moeten. En Marco B. loopt maar te janken.
Leg eens uit hoe je de tweede mooi kunt vinden als je de eerste ook wilt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou graag een oude belastingvrije Mini willen rijden.
Anders een Toyota MR2.
En zo zijn er nog een aantal auto's.
ja dan moet je maar niet opstappen of een contract tekenen waar dat in staatquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja oke, maar toch, als je je eigen creaties in moet leveren...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je de tweede mooi kunt vinden als je de eerste ook wilt?
Inderdaad ja hij doet danwel iets voor het goede doel War Chil, maar het is en blijft een jankerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso bekende mensen die janken als ze ineens iets minder geld hebben.
Mini....Toyota..je wilt ze allebei wel.quote:
Slaap lekkerquote:
Op zich wel ja maar deze aflevering sowiesoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, die Porsche in Top Gear
er staat anders niet beidequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mini....Toyota..je wilt ze allebei wel.
Waarom?
Niet allebei.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mini....Toyota..je wilt ze allebei wel.
Waarom?
ah jonguh, ik zou maar oppassen als ik jou wasquote:
trustenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet allebei.
1 van die
Maar ik ga nu slapen.
beetje de vermoorde onschuld sopelen die achterbakse rotzak met zijn vuige nep muziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef Panda72 het volgende:
Ieuw Marco Barsato bij de engerd van Peter van der Vorsthij doet altijd zo enorm zielig vind ik. Toen zijn bedrijf failliet ging wat een gejank zeg. En maar zielig doen maar hij heeft er volgens mij geen dag minder om gegeten. Er zijn heel wat mensen in Nederland die onder de armoedegrens leven en die naar de voedselbank moeten. En Marco B. loopt maar te janken.
Toffe aflevering ja? Zag alleen het begin maar ging toen achter de pc zitten. Misschien had ik toch moeten blijven kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Op zich wel ja maar deze aflevering sowieso
Maar hoe kun je de Toyota nou willen als je een Mini OOK mooi vind?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet allebei.
1 van die
Maar ik ga nu slapen.
Is ook al een oude, waar ze met 3 sport auto's door Italië rijdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Toffe aflevering ja? Zag alleen het begin maar ging toen achter de pc zitten. Misschien had ik toch moeten blijven kijken
Doe mij die andere 2 maarquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, die Porsche in Top Gear
Balenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook al een oude, waar ze met 3 sport auto's door Italië rijden
ik vind een mini ook mooi, maar zou geen nee zeggen tegen een mr2quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hoe kun je de Toyota nou willen als je een Mini OOK mooi vind?
Slaap lekker
Doen onbekende mensen ook wel hoor, alleen die komen daarmee niet bij shownieuwsquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso bekende mensen die janken als ze ineens iets minder geld hebben.
dit is koffiezetten [live]quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie
Iik heb me ff uitgeleefd in VOH live...
Mijn favo bezigheid, live topics
kom maar op dan, ik lust je rauwquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah jonguh, ik zou maar oppassen als ik jou was
Avond symphquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie
Iik heb me ff uitgeleefd in VOH live...
Mijn favo bezigheid, live topics
Ja oke, maar een bnn'er komt al in Shownieuws als die een scheet laat. Lage kwaliteit SBS zooiquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Doen onbekende mensen ook wel hoor, alleen die komen daarmee niet bij shownieuws
anyway: Marco B.
oeh.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
frk, tz etc etcquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Iets te veel om gewoon maar zo ergens te parkerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder maar iets?
Ik schakelde pas net in toen ik er hier over las, wat mist ie?
hihihi sommige liedjes van heb vind ik best aardig moet ik bekennenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje de vermoorde onschuld sopelen die achterbakse rotzak met zijn vuige nep muziek
quote:
Het erge is dat er (volgens mij) zo'n 900.000 mensen zijn die shownieuws kijken om te zien wie er nu weer een scheet liet, wie 'm hoorde, hoe ie rook, en of er nog wat meer bij kwam kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja oke, maar een bnn'er komt al in Shownieuws als die een scheet laat. Lage kwaliteit SBS zooi
ja ik hou er niet zo van als een artiest niks zelfs schrijft en dan net doet alsof uit d egrond van zijn hart komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihihi sommige liedjes van heb vind ik best aardig moet ik bekennen. Nou ja 1 liedje: Afscheid nemen bestaat niet.
Trev had een frkadelquote:
checkquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik hou er niet zo van als een artiest niks zelfs schrijft en dan net doet alsof uit d egrond van zijn hart komt![]()
met zijn kabeltruien
beide vandaag maar dat bedoelde ik niet hehquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev had een frkadelgister geloof ik..
vandaag een snitsel
Ach, iedereen heeft er vast zoveel respect voor dat ze er netjes van afblijvenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets te veel om gewoon maar zo ergens te parkeren
Onderstaande, was vandaagquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev had een frkadelgister geloof ik..
vandaag een snitsel
Ik heb trouwens nog een schnitzel liggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
beide vandaag maar dat bedoelde ik niet heh
Ik vind sbs6 sowieso een kutzender ik kijk wel eens naar hart van Nederland. En heel vaak komt er een item over dierenmishandeling in voor met de meest gruwelijke foto's helaas ben ik vaak te laat om over te schakelen en dan blijven die beelden in mijn hoofd hangenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dat er (volgens mij) zo'n 900.000 mensen zijn die shownieuws kijken om te zien wie er nu weer een scheet liet, wie 'm hoorde, hoe ie rook, en of er nog wat meer bij kwam kijken
Een dure sport auto zonder slot en sleutel? zou je denken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft er vast zoveel respect voor dat ze er netjes van afblijven
gaat lekker danquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onderstaande, was vandaag
[..]
Ik heb trouwens nog een schnitzel liggen
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Panda72 het volgende:
Soms denk ik dat sbs6 stiekem geniet van dit soort items omdat het hoog scoort in de kijkcijfers
nee, maar toen moest ik er wel aan denkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef PeZu het volgende:
beide vandaag maar dat bedoelde ik niet heh
Ja dat is zo ja. Ik vind de tekst van Afscheid nemen bestaat niet gewoon heel mooi. En dat MB het zingt is gewoon een bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik hou er niet zo van als een artiest niks zelfs schrijft en dan net doet alsof uit d egrond van zijn hart komt![]()
met zijn kabeltruien
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet het zeker, ik zorg wel goed voor mezelf
oeh oeh ik ga even mijn sheldon verhaaltje voor je opzoekenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar toen moest ik er wel aan denken
Hoezo stiekem?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Panda72 het volgende:
. Soms denk ik dat sbs6 stiekem geniet van dit soort items omdat het hoog scoort in de kijkcijfers
dat heet keyless entry, heul hip enzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een dure sport auto zonder slot en sleutel? zou je denken?
gelukkig ik dacht al dat ik er alleen zo over dacht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hoezo stiekem?
het ligt er zo dik bovenop
Vast welquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik ook op mijn autoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat heet keyless entry, heul hip enzo
...
en weg autoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat heet keyless entry, heul hip enzo
...
Denk de verzekering ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel
Maar ik durf het niet te garanderen
ik heb gelukkig mijn eigen autosleutel weer en bijbehorende auto...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, ik denk het grootste deel van de weldenkendenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat ik er alleen zo over dacht.
jammer dat dat grote deel het kleinste deel is in nederlandquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ik denk het grootste deel van de weldenkenden
Die laten zich met en beetje pech fors betalen voor zo'n optreden. Als je alle geluk van de wereld hebt doen ze het "Geheel belangeloos".quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef Panda72 het volgende:
Ik vind sowieso van die BNers dat ze zogenaamd(in mijn ogen dan) zich inzetten voor het goede doel dan roepen ze dat men geld moet storen want in Haiti, Pakistan etc zijn ze zo zielig(is erg hoor begrijp mij niet verkeerd) maar ik vraag mij af wat zij zelf bijdragen in de vorm van een geldbedrag en maar smeken bij de gewone man om geld. Terwijl zij zelf naar mijn idee met al hun miljoenen niet zoveel bijdragen in geldelijke zin.
Jammer voor wie? Voor SBS niet iigquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jammer dat dat grote deel het kleinste deel is in nederland
Schoonmaken en koken op een sitequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
sugarbabe
Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh ja gisteren ieman dontmoet, dat was echt ongekend
het was iemand met een hoog iq alsmede enige autistische trekjes, laten we hem sheldon noemen.
Sheldon kwam mee met een kennis van me. Sheldon maakt de heletijd oe hmm ahh geluiden binnensmonds. Zodra hij zich op zijn gemak voelt springt hij echt helemaal los bij wildvreemden en elke vraag of opmerking beantwoord hij bloedserieus.
Hier wat hoogtepuntjes uit de grote woordenbrij die hij over ons heen liet komen als een waterval.
Sheldon (27 jaar) wou het huis uit, had een huisje geregeld, zijn ouders komen hier achter draaien alles terug en laten een stacaravan op het erf plaatsen en steken hier zo'n 15.000 euro in om alles netjes af te werken.
Sheldon wil een auto kopen en koopt een leuk bakkie van 600 euro en ook dit wordt teruggedraaid en hij wordt gedwongen om een gloednieuwe auto te kopen en al zijn spaargeld op te maken aan een kia picanto
Omdat hij die auto haat rijdt hij hem in een greppel overigens zonder schade, ook knap
Sheldon wil weer verhuizen want een stacaravan op het erf van je ouders, inclusief internet verbinding door de rioolbuis (ik zeg zeker een schijt verbinding, seheldon ja het is echt traag ja ), is ook niet alles, zijn ouders protesteren en sheldon gaat los en sloopt de keuken
ooh ooh en zijn ouders zeiden dat hij zich in moest schrijven op een christelijke datingsite omdat ze daar nog wel gewoon kookten en schoonmaakten
als of ik het belang van sbs denk, jammer voor nederland natuurlijkquote:
Oh, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gelukkig mijn eigen autosleutel weer en bijbehorende auto...
Ben eindelijk van die klote Opel van de garage af
ja ik bedoel dat die vrouwen dat nog wel netjes gehoorzamend doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schoonmaken en koken op een site
Ah mooi, moet fijn voelen; je eigen auto weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gelukkig mijn eigen autosleutel weer en bijbehorende auto...
Ben eindelijk van die klote Opel van de garage af
weet ik maar tv staat op achtergrond en geen zin om over te schakelenquote:
Daarom kijk ik er dus niet naarquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef Panda72 het volgende:
MB zegt ik geloof dat iedereen er allemaal wel een beetje klaar mee is. Ja MB wij zijn er zeker klaar mee. Klaar met jou gejammer.
Leverworstquote:
zie eerdere postquote:
Sakasichquote:
eerder 50 Pk en als mijn paard in de trailer staat 51quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
En weer een PK extra ook
Zet hem dan gewoon vrijdag avond tegen half 10 op veronica, ook geen vervelende BNers die lopen te zeurenquote:
Dat je geen belangen in SBS had had ik natuurlijk wel kunnen raden jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
als of ik het belang van sbs denk, jammer voor nederland natuurlijk
Ach, beetje lekker klagen over tv-beelden is ook lekker op z'n tijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik maar tv staat op achtergrond en geen zin om over te schakelen
Nee man, die zijn gewoon NOG ergerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik bedoel dat die vrouwen dat nog wel netjes gehoorzamend doen
Heb vaak net 5 opstaan vanwege medium en Law and order SVU maar dat heb ik dit keer opgenomen. Dus nu rtl4 en ik ben te lui om over te schakelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon vrijdag avond tegen half 10 op veronica, ook geen vervelende BNers die lopen te zeuren
ik zou een moord begaan denk ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, die zijn gewoon NOG erger
ik bedoelde ook dat je nu weer kunt paardrijdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerder 50 Pk en als mijn paard in de trailer staat 51
Geniet ervan hoor. Want dat mag zoveel mensen zoveel smakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, zolang ik er maar van geniet he
Whehehehe sorry, het kwartje viel nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat je nu weer kunt paardrijden
inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, beetje lekker klagen over tv-beelden is ook lekker op z'n tijd
Nee kan nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe sorry, het kwartje viel niet
Jaaaaa dat kan nu weer![]()
Je had de auto met trailer en paard naar de garage gebracht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geniet ervan hoor. Want dat mag zoveel mensen zoveel smaken
Geeft niet, ik omschreef het ook knulligquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had wel wat geweestquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je had de auto met trailer en paard naar de garage gebracht?
Zei die *poef*?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gooit zijn foon tegen de muur
aaaargh stirb
Lekkerquote:
In geval van je weet maar nooitquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef D. het volgende:
Peter had nog een kwartje liggen in een schaaltje op de kast
Zeker voor het geval datquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Peter had nog een kwartje liggen in een schaaltje op de kast
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In geval van je weet maar nooit
Voor nu dusquote:
Haha, trustenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
ik ga slapen ik heb 3 wodka ice tea op en die hakken er opeens in. Dag lieve fokkertjes tot morgen misschien
Trustequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
ik ga slapen ik heb 3 wodka ice tea op en die hakken er opeens in. Dag lieve fokkertjes tot morgen misschien
neequote:
tot morgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
drunken bamboo, sleep tight and don't let the bed bugs bitequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
Kan jij zo ver gooien?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gooit zijn foon tegen de muur
aaaargh stirb
nou ik hoop toch echt wel dat mijn foon eerder sterft dan ikquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik hoop toch echt wel dat mijn foon eerder sterft dan ik
ja maar nee ja nee ja nee nee jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zou graag hebben dat mijn telefoon niet kapot gaat
Bij deze dus gedaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef wel.o.k het volgende:
een fles topic
daar moet ik in gepost hebben
je bent nog wakker!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef wel.o.k het volgende:
een fles topic
patatquote:
My oh my , you don't see that one very often!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef wel.o.k het volgende:
een fles topic
nee hoor dat is heel geen discussiequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ne, friet
Maar da's een andere discussie
heuhjjjjquote:
werkt echt nooit bij mijquote:
dat is nou een van de programma's die me echt niet kunnen bekoren.quote:
Ik vind het dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is nou een van de programma's die me echt niet kunnen bekoren.
Maar ja, ik rij dan ook in een Picasso
Ik denk dat het Picasso-gehalte onder TG-kijkers niet groot isquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij nog helemaal niet, maarja, het gaat me ook helemaal niet om de auto's oid, ze zijn gewoon zo droogquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gij moest eens wetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekkerBeertje
![]()
[..]
Kan jij zo ver gooien?![]()
ik blijf er altijd wakker doorquote:
Bij nijmegen, welke richting moet ik opgooien?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wou je het proberen? waar woon jij dan?
Er was eens..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Volvo V40quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het Picasso-gehalte onder TG-kijkers niet groot is
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het Picasso-gehalte onder TG-kijkers niet groot is
Over Duitsland en dan de Achterhoek inquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bij nijmegen, welke richting moet ik opgooien?
Doe eens lief tegen STquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn/haar tekortkomingen
En een Suzuki Swiftquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn/haar tekortkomingen
Citroen C4 picasso?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet
Ach hij rijdt 1 op 20 en ik mag er 1800 kilo mee trekken.
Dus mijn droomauto
haha en er is geen zuinige volvo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij 40-50.000 km per jaar, dus heb ik meer aan een zuinige diesel
Gaat lastig worden, ik riskeer het er niet op; drink hem zelf wel leegquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over Duitsland en dan de Achterhoek in
Zei ik tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, ik riskeer het er niet op; drink hem zelf wel leeg
het nadeel van LPG is dat het niet kan trekken, en ik heb regelmatig een trailer met 2 paarden erin achter mijn auto hangenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Staat hier voor de deur, zilveren versie met LPG ingebouwd.
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
Met een kusje van suikertaartje val ik zo in slaap
Maar het lijkt er op dat jij het dichtste bij woontquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Had ik toch maar eerder moeten luisteren
ehm..ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij 40-50.000 km per jaar, dus heb ik meer aan een zuinige diesel
nou uhmquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
Met een kusje van suikertaartje val ik zo in slaap
Kan wel maar op ten duur wordt dat wel minder ja, was de vorige auto van mijn ouders ook, ging met de caravan op het laatst ook niet meer, nu hebben ze weer een dieselquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het nadeel van LPG is dat het niet kan trekken, en ik heb regelmatig een trailer met 2 paarden erin achter mijn auto hangen
Mwah dat valt nog redelijk mee. Heeft vaak zat een bakkie puin achter gehangen, maar over het algemeen gebruiken we hem daar ook niet voor. Verre afstanden worden ermee gereden. Wintersport etc.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het nadeel van LPG is dat het niet kan trekken, en ik heb regelmatig een trailer met 2 paarden erin achter mijn auto hangen
Achterin ellende, voorin lekker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Maar by far de lekkerste auto die ik ooit gehad heb ook
Vooral op de lange afstand
er zijn geen betere auto's voor de lange afstand.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mwah dat valt nog redelijk mee. Heeft vaak zat een bakkie puin achter gehangen, maar over het algemeen gebruiken we hem daar ook niet voor. Verre afstanden worden ermee gereden. Wintersport etc.
nee hoor, maar ik sta niet voor de gevolgen in...quote:
Ik ben hier te gast he, ik pas me dus enigzins aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik sta te kijken dat hij ook nog luistert
dan val ik altijd zo in slaap jaquote:
Euh, denk achterin ook genoeg ruimte hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Achterin ellende, voorin lekker.
Maar dat kan ook komen door m'n lange poten
zelfs ik kan er zitten (1.91)quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, denk achterin ook genoeg ruimte hoor
whehehe ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan val ik altijd zo in slaap ja![]()
Verste wat ik gedaan heb was frankrijk, alpen. Aankomende wintersport naar oostenrijk ga ik niet mee met de auto, dan pak ik de trein samen met m'n zus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn geen betere auto's voor de lange afstand.
Ik ben er nu een paar keer mee naar Portugal gereden. Echt ideaal
Ik vind ze wel nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, Volvo is niet slecht hoor, maar niet mijn ding
Mijn ouders hebben zo'n soort model alleen dan van Renaultquote:
Ik moet er niet meer aan denken.quote:
vet handig met een kindquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef D. het volgende:
Ow, nouja, Volvo is niet slecht hoor, maar niet mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |