MIJN JEUGD, WAT DOE JEquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
Koekiemonster bestaat niet echt.
groetjes
Het is een pop. Er zit een kerel met z'n arm in de kont van die pop om hem te besturen. Psycholoog voor je bellen?quote:
Tenzij zijn bestaan bewezen wordt met feiten, verklaar ik hem niet bestaand. Sorryquote:
Flauw hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een pop. Er zit een kerel met z'n arm in de kont van die pop om hem te besturen. Psycholoog voor je bellen?
NEE DAT KAN TOCH NIETquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een pop. Er zit een kerel met z'n arm in de kont van die pop om hem te besturen. Psycholoog voor je bellen?
Is nep. Iemand spreekt die stem in, misschien wel diezelfde kerel die in z'n kont zit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NEE DAT KAN TOCH NIET![]()
hoe praat ie dan?![]()
![]()
Sorry, de waarheid is hard. Koekje?quote:
neequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb toch ook Pino in het echt gezien, en meerdere Muppets.
Koekiemonster is echt wel echt
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb toch ook Pino in het echt gezien, en meerdere Muppets.
Koekiemonster is echt wel echt
kijk dan, onmens veel bewijs dat ie wel bestaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar de handen van koekiemonster kunnen ook bewegen, hoe kan dit terwijl de ''speler'' met de hand in de kont van de pop zit? Die bestuurd toch het hoofd? En als hij met zijn hand in de kop zit wat doet hij dan in de handen van de pop?
Dat is juist.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk dan, onmens veel bewijs dat ie wel bestaat
Oke schatje, is goed, koekiemonster bestaat. Blijf dat vooral geloven als jou dat gelukkig maakt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk dan, onmens veel bewijs dat ie wel bestaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |