MIJN JEUGD, WAT DOE JEquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
Koekiemonster bestaat niet echt.
groetjes
Het is een pop. Er zit een kerel met z'n arm in de kont van die pop om hem te besturen. Psycholoog voor je bellen?quote:
Tenzij zijn bestaan bewezen wordt met feiten, verklaar ik hem niet bestaand. Sorryquote:
Flauw hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een pop. Er zit een kerel met z'n arm in de kont van die pop om hem te besturen. Psycholoog voor je bellen?
NEE DAT KAN TOCH NIETquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een pop. Er zit een kerel met z'n arm in de kont van die pop om hem te besturen. Psycholoog voor je bellen?
Is nep. Iemand spreekt die stem in, misschien wel diezelfde kerel die in z'n kont zit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
NEE DAT KAN TOCH NIET![]()
hoe praat ie dan?![]()
![]()
Sorry, de waarheid is hard. Koekje?quote:
neequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb toch ook Pino in het echt gezien, en meerdere Muppets.
Koekiemonster is echt wel echt
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb toch ook Pino in het echt gezien, en meerdere Muppets.
Koekiemonster is echt wel echt
kijk dan, onmens veel bewijs dat ie wel bestaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar de handen van koekiemonster kunnen ook bewegen, hoe kan dit terwijl de ''speler'' met de hand in de kont van de pop zit? Die bestuurd toch het hoofd? En als hij met zijn hand in de kop zit wat doet hij dan in de handen van de pop?
Dat is juist.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk dan, onmens veel bewijs dat ie wel bestaat
Oke schatje, is goed, koekiemonster bestaat. Blijf dat vooral geloven als jou dat gelukkig maakt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk dan, onmens veel bewijs dat ie wel bestaat
Heb je daar vaker last van?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Precizionist het volgende:
ik zag laatst een beer met een vliegende wortel in zijn albert heijn tasje in osdorp met malfred.
Sorry, het spijt me.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bloempje, ik wil dat er even normaal gedaan wordt.
Alleen als het paard dan nog met de koelkast begint te rampetampen want dan vind ik het zo achterbaks dat ie over zijn eigen paard is getild potver drie.quote:
Wat interessant jongen, vertel me meer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Precizionist het volgende:
ik zag laatst een beer met een vliegende wortel in zijn albert heijn tasje in osdorp met malfred.
Dat is ook niet leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Alleen als het paard dan nog met de koelkast begint te rampetampen want dan vind ik het zo achterbaks dat ie over zijn eigen paard is getild potver drie.![]()
![]()
Michhas, Bloempje valt me lastigquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bloempje, ik wil dat er even normaal gedaan wordt.
Bloempje? Hou je even op ja? Het lijkt misschien niet zo, maar Precizionist heeft ook gevoelens ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:40 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Michhas, Bloempje valt me lastig![]()
![]()
Het spijt me vreselijk, ik ga een gepaste manier bedenken om mijn excuses aan te bieden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bloempje? Hou je even op ja? Het lijkt misschien niet zo, maar Precizionist heeft ook gevoelens ja!
Pics van je tieten naar Precizionist en mij, in een PM graag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk, ik ga een gepaste manier bedenken om mijn excuses aan te bieden.
Je bent een vrouw van 18, ik een man van 17, ik zie een passende oplossing snoesje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk, ik ga een gepaste manier bedenken om mijn excuses aan te bieden.
Nou, nee, sorry.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pics van je tieten naar Precizionist en mij, in een PM graag.
Vervuil dit topic niet met je gothichoofd smeerlap.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb nog wel wat koekjes liggen... die offer ik graag op.![]()
Ik ben 19 en dan wordt Haarklip boos.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:44 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Je bent een vrouw van 18, ik een man van 17, ik zie een passende oplossing snoesje.
Haha weer zo'n haarklip gerucht. Doe nou is even niet ts. Dit is niet geloofwaardig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben 19 en dan wordt Haarklip boos.
Wat niet weet wat niet deert, voel je niks van schat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben 19 en dan wordt Haarklip boos.
Ik zit ook regelmatig met mijn arm in de kont van je moeder. Psycholoog voor je bellen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit ook regelmatig met mijn arm in de kont van je moeder. Psycholoog voor je bellen?
Ja maar, ehm, ik vind het niet zo'n goed idee? Kun je het me ook op een andere manier vergeven denk je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert, voel je niks van schat.
TS?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha weer zo'n haarklip gerucht. Doe nou is even niet ts. Dit is niet geloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |