Dat moet je aan mij vragenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag maar ik kijk alleen deze week nog want het kan mij niet schelen wie er wint de meeste winnaars worden toch niet echt beroemd. Ja in Nederland ja maar internationaal![]()
![]()
daar zij ze vaak niet goed genoeg voor.
Dat Wesley Popstars of was het nou de x factor? oid heeft gewonnen wist ik niet tot ik hem een paar keer voorbij heb zien komen op tv.
oohwquote:
Dan ik niet snapquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar gaat het toch heel niet om![]()
[..]
wat schat?
Okequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een algemene vraag hoor
Wat voor 1 ga je kopen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, in die van mijn ouders, ben aan het sparen voor een eigen
Ben ik al mee bezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Jongens, quote nou gewoon even normaaaaaaaaaaaaal
Nu al het goed is niet meerquote:
ja dat weet ik, no suprise therequote:
trev quote is quotes slopen kennelijk, fok raakt zelfs door de war heen van die manquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Normaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben er trouwens ook nog steeds, maar ik kijk ondertussen Neonletters, dus ik post niet echt actief
nee, koffiequote:
Goed hequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, no suprise there![]()
[..]
trev quote is quotes slopen kennelijk, fok raakt zelfs door de war heen van die man
Boot!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |