quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Bis Laterquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de kleine in bed mikken en hier sociaal doen
Volgens jeremy welquote:
hij normaal rond 8..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest om 7 uur slapen toen ik zo oud was
laterquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later![]()
[..]
Volgens jeremy wel
Tevens ook fipo
hadige functie heh, jammer dat het alleen voor abbo houders isquote:
Oh dan heb ik fok een beetje gehaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hadige functie heh, jammer dat het alleen voor abbo houders is
Ja best wel. Eigenlijk nu pas rust en vrije tijd. Heb vandaag constant in de regen gefietst. Moest van half 9 tot half 5 naar school, en om 5 uur beginnen met werken. 8 Uur klaar met werken en toen nog wat problemen oplossen met internet hier thuis. En uiteindelijk ook nog een verslag maken, maargoed nu is het rustquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ten eerste ben geen 17 en een nieuwe c70 zou ik niet erg vinden
[..]
Hey Dirk
Zo erg?
Ron?quote:
Ik vond het audiosysteem geniaal toen ze de oprit op moesten sluipenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ten eerste ben geen 17 en een nieuwe c70 zou ik niet erg vinden
[..]
Hey Dirk
Zo erg?
en nu genieten van je weekend?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja best wel. Eigenlijk nu pas rust en vrije tijd. Heb vandaag constant in de regen gefietst. Moest van half 9 tot half 5 naar school, en om 5 uur beginnen met werken. 8 Uur klaar met werken en toen nog wat problemen oplossen met internet hier thuis. En uiteindelijk ook nog een verslag maken, maargoed nu is het rust
Dat was ook geniaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vond het audiosysteem geniaal toen ze de oprit op moesten sluipen
Hoe oud ben je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh, wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan heb ik fok een beetje gehakt
dat vind ik niet zo'n probleem hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hadige functie heh, jammer dat het alleen voor abbo houders is
ja dus datquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
en nu genieten van je weekend?
[..]
Dat was ook geniaal
Kijk maar in mijn profielJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer lekker snowboarden voor het eerst in dit seizoen.
Dat mag maar ik kijk alleen deze week nog want het kan mij niet schelen wie er wint de meeste winnaars worden toch niet echt beroemd. Ja in Nederland ja maar internationaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het nog geen zak aan
Ik kan ook zo op die knop van nieuw deel klikkenquote:
ik dacht dat dat pas woensdag was, maar jaquote:
ja ook wel weer waar, was wel wel ff klooien met de custom css maar een auto new topic scriptje is wel briljant jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo'n probleem hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja
Morgen weer lekker snowboarden voor het eerst in dit seizoen.![]()
Dat moet je aan mij vragenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag maar ik kijk alleen deze week nog want het kan mij niet schelen wie er wint de meeste winnaars worden toch niet echt beroemd. Ja in Nederland ja maar internationaal![]()
![]()
daar zij ze vaak niet goed genoeg voor.
Dat Wesley Popstars of was het nou de x factor? oid heeft gewonnen wist ik niet tot ik hem een paar keer voorbij heb zien komen op tv.
wat schat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat pas woensdag was, maar ja
Dat moet je aan mij vragenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag maar ik kijk alleen deze week nog want het kan mij niet schelen wie er wint de meeste winnaars worden toch niet echt beroemd. Ja in Nederland ja maar internationaal![]()
![]()
daar zij ze vaak niet goed genoeg voor.
Dat Wesley Popstars of was het nou de x factor? oid heeft gewonnen wist ik niet tot ik hem een paar keer voorbij heb zien komen op tv.
oohwquote:
Dan ik niet snapquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar gaat het toch heel niet om![]()
[..]
wat schat?
Okequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een algemene vraag hoor
Wat voor 1 ga je kopen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, in die van mijn ouders, ben aan het sparen voor een eigen
Ben ik al mee bezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Jongens, quote nou gewoon even normaaaaaaaaaaaaal
Nu al het goed is niet meerquote:
ja dat weet ik, no suprise therequote:
trev quote is quotes slopen kennelijk, fok raakt zelfs door de war heen van die manquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Normaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben er trouwens ook nog steeds, maar ik kijk ondertussen Neonletters, dus ik post niet echt actief
nee, koffiequote:
Goed hequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, no suprise there![]()
[..]
trev quote is quotes slopen kennelijk, fok raakt zelfs door de war heen van die man
Boot!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |