Dat was toch ONZ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die TAL topics ben ik mee gekapt idd, dat kan alleen als je verder helemaal niets anders te doen hebt
ik heb vroeger in een oude bugatti meegeredenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ziekelijk snel de McLaren F1 en bugatti Veyron.
jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
voice of holland![]()
en en is de bloem in de hete meel?
Een beige Volvo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil toch eerst maar eens een eigen auto
met crepe hehquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
PEZU!
Wat moooooooooooooooooooooooooi![]()
Ja ik eigenlijk ook maar eigenlijk kijk ik stiekem om af te geven op de kandidatenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik vind VOHsowieso talenten shows
Wat is er mis met een Volvo?quote:
daar zit ik even helemaal in, dus ff niet hier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Panda72 het volgende:
mehn bij het topic van VOH gaat het nog sneller dan hier.![]()
Ja ik kijk naar VOH
Lolquote:
Hey Dirkquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:43 schreef dirkjo het volgende:
Pfff, eindelijk weekend. Wat een ellende vandaag allemaal
Had je net top gear moeten zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Volvo?
ik maakte ze altijd heel andersquote:
Maar dan vind ik het nog geen zak aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook maar eigenlijk kijk ik stiekem om af te geven op de kandidaten
Nee, maar je deed wel waar hij patent op heeftquote:
De ruitenwisser blijft hangen en het waterbed is snel lek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Volvo?
Ohquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je deed wel waar hij patent op heeft
samen gemaakt hehquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik maakte ze altijd heel anders![]()
maar echt mooi, was je nichtje ook trots op je?
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
De ruitenwisser blijft hangen en het waterbed is snel lek.
wie doet er dan ook een waterbed in een volvo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De ruitenwisser blijft hangen en het waterbed is snel lek.
ik mocht de plakbandjes aangeven en gaf de tips en moest het moeilijke doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
samen gemaakt heh![]()
eerst een bloem gemaakt van ingekleurd ( soort van ) stevig papier daarna gecreped
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |