quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In geval van je weet maar nooit
Voor nu dusquote:
Haha, trustenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
ik ga slapen ik heb 3 wodka ice tea op en die hakken er opeens in. Dag lieve fokkertjes tot morgen misschien
Trustequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
ik ga slapen ik heb 3 wodka ice tea op en die hakken er opeens in. Dag lieve fokkertjes tot morgen misschien
neequote:
tot morgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
drunken bamboo, sleep tight and don't let the bed bugs bitequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Panda72 het volgende:
Kan jij zo ver gooien?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gooit zijn foon tegen de muur
aaaargh stirb
nou ik hoop toch echt wel dat mijn foon eerder sterft dan ikquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik hoop toch echt wel dat mijn foon eerder sterft dan ik
ja maar nee ja nee ja nee nee jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zou graag hebben dat mijn telefoon niet kapot gaat
Bij deze dus gedaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef wel.o.k het volgende:
een fles topic
daar moet ik in gepost hebben
je bent nog wakker!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef wel.o.k het volgende:
een fles topic
patatquote:
My oh my , you don't see that one very often!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:39 schreef wel.o.k het volgende:
een fles topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |