en weg autoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat heet keyless entry, heul hip enzo
...
Denk de verzekering ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel
Maar ik durf het niet te garanderen
ik heb gelukkig mijn eigen autosleutel weer en bijbehorende auto...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een dure sport auto zonder slot en sleutel? zou je denken?
Neuh, ik denk het grootste deel van de weldenkendenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat ik er alleen zo over dacht.
jammer dat dat grote deel het kleinste deel is in nederlandquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ik denk het grootste deel van de weldenkenden
Die laten zich met en beetje pech fors betalen voor zo'n optreden. Als je alle geluk van de wereld hebt doen ze het "Geheel belangeloos".quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef Panda72 het volgende:
Ik vind sowieso van die BNers dat ze zogenaamd(in mijn ogen dan) zich inzetten voor het goede doel dan roepen ze dat men geld moet storen want in Haiti, Pakistan etc zijn ze zo zielig(is erg hoor begrijp mij niet verkeerd) maar ik vraag mij af wat zij zelf bijdragen in de vorm van een geldbedrag en maar smeken bij de gewone man om geld. Terwijl zij zelf naar mijn idee met al hun miljoenen niet zoveel bijdragen in geldelijke zin.
Jammer voor wie? Voor SBS niet iigquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jammer dat dat grote deel het kleinste deel is in nederland
Schoonmaken en koken op een sitequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
sugarbabe
Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh ja gisteren ieman dontmoet, dat was echt ongekend
het was iemand met een hoog iq alsmede enige autistische trekjes, laten we hem sheldon noemen.
Sheldon kwam mee met een kennis van me. Sheldon maakt de heletijd oe hmm ahh geluiden binnensmonds. Zodra hij zich op zijn gemak voelt springt hij echt helemaal los bij wildvreemden en elke vraag of opmerking beantwoord hij bloedserieus.
Hier wat hoogtepuntjes uit de grote woordenbrij die hij over ons heen liet komen als een waterval.
Sheldon (27 jaar) wou het huis uit, had een huisje geregeld, zijn ouders komen hier achter draaien alles terug en laten een stacaravan op het erf plaatsen en steken hier zo'n 15.000 euro in om alles netjes af te werken.
Sheldon wil een auto kopen en koopt een leuk bakkie van 600 euro en ook dit wordt teruggedraaid en hij wordt gedwongen om een gloednieuwe auto te kopen en al zijn spaargeld op te maken aan een kia picanto
Omdat hij die auto haat rijdt hij hem in een greppel overigens zonder schade, ook knap
Sheldon wil weer verhuizen want een stacaravan op het erf van je ouders, inclusief internet verbinding door de rioolbuis (ik zeg zeker een schijt verbinding, seheldon ja het is echt traag ja ), is ook niet alles, zijn ouders protesteren en sheldon gaat los en sloopt de keuken
ooh ooh en zijn ouders zeiden dat hij zich in moest schrijven op een christelijke datingsite omdat ze daar nog wel gewoon kookten en schoonmaakten
als of ik het belang van sbs denk, jammer voor nederland natuurlijkquote:
Oh, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gelukkig mijn eigen autosleutel weer en bijbehorende auto...
Ben eindelijk van die klote Opel van de garage af
ja ik bedoel dat die vrouwen dat nog wel netjes gehoorzamend doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schoonmaken en koken op een site
Ah mooi, moet fijn voelen; je eigen auto weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gelukkig mijn eigen autosleutel weer en bijbehorende auto...
Ben eindelijk van die klote Opel van de garage af
weet ik maar tv staat op achtergrond en geen zin om over te schakelenquote:
Daarom kijk ik er dus niet naarquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef Panda72 het volgende:
MB zegt ik geloof dat iedereen er allemaal wel een beetje klaar mee is. Ja MB wij zijn er zeker klaar mee. Klaar met jou gejammer.
Leverworstquote:
zie eerdere postquote:
Sakasichquote:
eerder 50 Pk en als mijn paard in de trailer staat 51quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
En weer een PK extra ook
Zet hem dan gewoon vrijdag avond tegen half 10 op veronica, ook geen vervelende BNers die lopen te zeurenquote:
Dat je geen belangen in SBS had had ik natuurlijk wel kunnen raden jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
als of ik het belang van sbs denk, jammer voor nederland natuurlijk
Ach, beetje lekker klagen over tv-beelden is ook lekker op z'n tijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik maar tv staat op achtergrond en geen zin om over te schakelen
Nee man, die zijn gewoon NOG ergerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik bedoel dat die vrouwen dat nog wel netjes gehoorzamend doen
Heb vaak net 5 opstaan vanwege medium en Law and order SVU maar dat heb ik dit keer opgenomen. Dus nu rtl4 en ik ben te lui om over te schakelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon vrijdag avond tegen half 10 op veronica, ook geen vervelende BNers die lopen te zeuren
ik zou een moord begaan denk ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, die zijn gewoon NOG erger
ik bedoelde ook dat je nu weer kunt paardrijdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerder 50 Pk en als mijn paard in de trailer staat 51
Geniet ervan hoor. Want dat mag zoveel mensen zoveel smakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, zolang ik er maar van geniet he
Whehehehe sorry, het kwartje viel nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat je nu weer kunt paardrijden
inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, beetje lekker klagen over tv-beelden is ook lekker op z'n tijd
Nee kan nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe sorry, het kwartje viel niet
Jaaaaa dat kan nu weer![]()
Je had de auto met trailer en paard naar de garage gebracht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geniet ervan hoor. Want dat mag zoveel mensen zoveel smaken
Geeft niet, ik omschreef het ook knulligquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had wel wat geweestquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je had de auto met trailer en paard naar de garage gebracht?
Zei die *poef*?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gooit zijn foon tegen de muur
aaaargh stirb
Lekkerquote:
In geval van je weet maar nooitquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef D. het volgende:
Peter had nog een kwartje liggen in een schaaltje op de kast
Zeker voor het geval datquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Peter had nog een kwartje liggen in een schaaltje op de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |