Zet hem dan gewoon vrijdag avond tegen half 10 op veronica, ook geen vervelende BNers die lopen te zeurenquote:
Dat je geen belangen in SBS had had ik natuurlijk wel kunnen raden jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
als of ik het belang van sbs denk, jammer voor nederland natuurlijk
Ach, beetje lekker klagen over tv-beelden is ook lekker op z'n tijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik maar tv staat op achtergrond en geen zin om over te schakelen
Nee man, die zijn gewoon NOG ergerquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik bedoel dat die vrouwen dat nog wel netjes gehoorzamend doen
Heb vaak net 5 opstaan vanwege medium en Law and order SVU maar dat heb ik dit keer opgenomen. Dus nu rtl4 en ik ben te lui om over te schakelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon vrijdag avond tegen half 10 op veronica, ook geen vervelende BNers die lopen te zeuren
ik zou een moord begaan denk ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, die zijn gewoon NOG erger
ik bedoelde ook dat je nu weer kunt paardrijdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eerder 50 Pk en als mijn paard in de trailer staat 51
Geniet ervan hoor. Want dat mag zoveel mensen zoveel smakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, zolang ik er maar van geniet he
Whehehehe sorry, het kwartje viel nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook dat je nu weer kunt paardrijden
inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, beetje lekker klagen over tv-beelden is ook lekker op z'n tijd
Nee kan nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe sorry, het kwartje viel niet
Jaaaaa dat kan nu weer![]()
Je had de auto met trailer en paard naar de garage gebracht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Geniet ervan hoor. Want dat mag zoveel mensen zoveel smaken
Geeft niet, ik omschreef het ook knulligquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had wel wat geweestquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je had de auto met trailer en paard naar de garage gebracht?
Zei die *poef*?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gooit zijn foon tegen de muur
aaaargh stirb
Lekkerquote:
In geval van je weet maar nooitquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef D. het volgende:
Peter had nog een kwartje liggen in een schaaltje op de kast
Zeker voor het geval datquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Peter had nog een kwartje liggen in een schaaltje op de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |