Doe mij die andere 2 maarquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, die Porsche in Top Gear
Balenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook al een oude, waar ze met 3 sport auto's door Italië rijden
ik vind een mini ook mooi, maar zou geen nee zeggen tegen een mr2quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hoe kun je de Toyota nou willen als je een Mini OOK mooi vind?
Slaap lekker
Doen onbekende mensen ook wel hoor, alleen die komen daarmee niet bij shownieuwsquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso bekende mensen die janken als ze ineens iets minder geld hebben.
dit is koffiezetten [live]quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie
Iik heb me ff uitgeleefd in VOH live...
Mijn favo bezigheid, live topics
kom maar op dan, ik lust je rauwquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah jonguh, ik zou maar oppassen als ik jou was
Avond symphquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie
Iik heb me ff uitgeleefd in VOH live...
Mijn favo bezigheid, live topics
Ja oke, maar een bnn'er komt al in Shownieuws als die een scheet laat. Lage kwaliteit SBS zooiquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Doen onbekende mensen ook wel hoor, alleen die komen daarmee niet bij shownieuws
anyway: Marco B.
oeh.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
frk, tz etc etcquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Iets te veel om gewoon maar zo ergens te parkerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder maar iets?
Ik schakelde pas net in toen ik er hier over las, wat mist ie?
hihihi sommige liedjes van heb vind ik best aardig moet ik bekennenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje de vermoorde onschuld sopelen die achterbakse rotzak met zijn vuige nep muziek
quote:
Het erge is dat er (volgens mij) zo'n 900.000 mensen zijn die shownieuws kijken om te zien wie er nu weer een scheet liet, wie 'm hoorde, hoe ie rook, en of er nog wat meer bij kwam kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja oke, maar een bnn'er komt al in Shownieuws als die een scheet laat. Lage kwaliteit SBS zooi
ja ik hou er niet zo van als een artiest niks zelfs schrijft en dan net doet alsof uit d egrond van zijn hart komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihihi sommige liedjes van heb vind ik best aardig moet ik bekennen. Nou ja 1 liedje: Afscheid nemen bestaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |